Joulun kunniaksi en tympääntynyt Linuxiin, vaan jatkuvaan narinaan Windows 7:n hyvyydestä, paremmuudesta, kaikkivoipaisuudesta ynnä muusta, jota tulee ulos vain liikaa piristysjuomia nauttineen aivotoiminnasta.
Niinpä tein imagen Linuxista ja survoin tilalle 7:n. Yllätys yllätys, käyttöjärjestelmähän toimi. Jopa melko tasan kuusi tuntia. Siis, kuten olettaa saattaa suhteellisen hyvin.
Huolestuneena suuresta muistinkäytöstä lisäsin ohjelmia toimimaan kuin pökköä saunan uuniin. Alkoi tapahtua kaikkea pientä mukavaa, joka palautti mieleen nostalgiset ajatukset mainosmiesten kikoista sekä niihin sortuneista aivopesun saaneista.
Windowsia voi rakastaa, ainakin vintoosan aikaan saaneet rakastavat sitä. Tuohan se mainetta, jota voi yrittää korjailla uutukaisilla tuotteilla.
Jouluaaton voi viettää toisinkin, minulla kuitenkin oli hauskaa palauttaessani Linuxia takaisin. Tuskinpa enää vietän jouluaattoa vintoosan kanssa. Olipa se mitä tahansa numeroa tai tyyppiä edustava. Joskus vuosia erilaisia koneita rempanneena uskallan tämän luvata.
Sotaan tämä teksti tuli pienellä kalibeerilla. Tykistöä ei kannata ottaa pikkupoikien leikkiin. Nauttikaa joulusta ja tehkää vaikka viruksia itsellenne. Opitte ehkä jotain!
Joulua vintoosapellet!
4
227
Vastaukset
- Nirk
sulle, mutta oletko koskaan harkinnut naisen hankkimista? Tuollainen käyttöjärjestelmä elämänkumppanina on niin pirun epäluotettava, kaatuilee sinne-tänne...Noo, eipä tässä muuta, kuin mukavaa Joulun jatkoa sulle!
No nainen on mutta pesää ei ole saatu kahteen päivään joten alkaa jo vituttamaan!! Huomenna kysyn kyllä että mitä se meinaa kun pihtaa prkl!! hormoonit ryntäilee äijällä sataa ja turvonnut punainen kilkuttaa housuissa. En kaljahuuruissa viitsi kun tiedän ettei tykkää yhtään kaljanhajuisesta äijästä mutta selvinpäitten otan asian välittömästi puheeksi ja selvitän mikä mättää!! Ehkä se on juuri tämä mun joulupöhnä mikä tökkii, tökkii mutta väärään kohtaan.
Tällaista voi siis olla myös linuxistin elämä, Penteillä ei edes ole muijaa jolta kysyä vaan rasvainen käsi joka ymmärtää. Kumpi on sitten helpompaa tai säätämistä? Kumpi tyydyttää enemmän?- heh heh.
exergy kirjoitti:
No nainen on mutta pesää ei ole saatu kahteen päivään joten alkaa jo vituttamaan!! Huomenna kysyn kyllä että mitä se meinaa kun pihtaa prkl!! hormoonit ryntäilee äijällä sataa ja turvonnut punainen kilkuttaa housuissa. En kaljahuuruissa viitsi kun tiedän ettei tykkää yhtään kaljanhajuisesta äijästä mutta selvinpäitten otan asian välittömästi puheeksi ja selvitän mikä mättää!! Ehkä se on juuri tämä mun joulupöhnä mikä tökkii, tökkii mutta väärään kohtaan.
Tällaista voi siis olla myös linuxistin elämä, Penteillä ei edes ole muijaa jolta kysyä vaan rasvainen käsi joka ymmärtää. Kumpi on sitten helpompaa tai säätämistä? Kumpi tyydyttää enemmän?kunhan muijalles tulee menkka-aika, sillon sitä alkaa panettaa mutta silloin ei voi kun paikat sotkeentuu.. Eikä veristä tuheroa oikein tee mieli nuoleskellakaan jos muijas sattuu pitämään siitä että sen tussua nuollaan. :D
exergy kirjoitti:
No nainen on mutta pesää ei ole saatu kahteen päivään joten alkaa jo vituttamaan!! Huomenna kysyn kyllä että mitä se meinaa kun pihtaa prkl!! hormoonit ryntäilee äijällä sataa ja turvonnut punainen kilkuttaa housuissa. En kaljahuuruissa viitsi kun tiedän ettei tykkää yhtään kaljanhajuisesta äijästä mutta selvinpäitten otan asian välittömästi puheeksi ja selvitän mikä mättää!! Ehkä se on juuri tämä mun joulupöhnä mikä tökkii, tökkii mutta väärään kohtaan.
Tällaista voi siis olla myös linuxistin elämä, Penteillä ei edes ole muijaa jolta kysyä vaan rasvainen käsi joka ymmärtää. Kumpi on sitten helpompaa tai säätämistä? Kumpi tyydyttää enemmän?maksaan jo käy!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453