Naapurin tätiä 4: Synttäriemäntä Anne antaa special-herkkua

Naapurin poika

Kaverini Marko täytti 12 vuotta ja sen kunniaksi järjestettiin tavanomaiset synttärijuhlat. Itse olin tällöin jo 15 ikäinen. Juhlissa pelattiin pelejä, kilpailtiin ja syötiin. Markon äiti, Anne oli juhlien emäntä, ja hänellä oli päällään silkkinen liivi, jonka kaula-aukko tarjosi antoisat näkymät. Lisäksi hänellä oli musta juhlahame, joka ulottui polviin asti. Koko juhlien ajan seurailin Annea, kun hän tarjoili limpparia, kakkua, pizzaa ja milloin mitäkin. Kyrpäni kovettui viimeistään siinä vaiheessa kun Anne meni minua vastapäätä istuvan pojan luo ja kumartui kysymään tältä, ottaisiko hän lisää limpparia. Kaula-aukosta paistoivat Annen isot ruskettuneet rinnat, hänellä oli mustat pitsirintaliivit, jotka olivat mielestäni erittäin seksikkäät. Anne pyöri keittiössä kurkotellen lautasia ylhullyltä, ja pyöritteli pyöreää persettään. Kakkua tarjoillessaan Annen sormi osui kakkuun vahingossa niin, että siihen jäi kermavaahtoa. Katselin kiihouttuneena kun Anne nuoli sormensa puhtaaksi, ah miten seksikäs nainen! -ajattelin mielessäni ja muistelin edelliskesäistä reissuamme Markon perheen mökille.

Juhlien jälkeen muut nuoret juoksivat ulos pelaamaan jotain peliä, luultavasti kirkonrottaa. Itse jäin istumaan sohvalle katsellen televisiota, ja Anne istuutui viereeni, ja alkoi pyörittelemään kutrejani sormensa ympärille.
"Voi kun susta on kasvanu entistäkin komeempi poika" -Anne ihasteli. Hymyilin takaisin ja Anne alkoi availla liivinsä nappeja. Minä katselin telkkaria muka keskittyneenä ja esitin etten välittänyt Annen puuhista. Anne sai napit avatuksi ja heitti liivinsä lattialle, nousten samalla polvilleen sohvalle. Hän työnsi rintansa aivan poskeeni kiinni, ja pysyin haistamaan Annen parfyymin tuoksun. Anne vei kädet selkänsä taakse ja napsautti rintaliivinsä auki. Aloin oitis hyväilemään ja nuolemaan Annen paljaita rintoja. Aikani Annen ihania tissejä hyväiltyäni vetäisin farkkuni nilkkoihin ja huomasin miten Anne tuijotti sykkivää kaluani himoiten. Painoin Annen päätä kyrpääni kohden ja Anne otti sen hampaidensa väliin. Tunsin Annen pehmeät huulet kyrpäni ympärillä ja suljin silmäni. Anne jatkoi kaluni imemistä, välillä runkaten, välillä nuollen pallejani, välillä kiusaten kielellään ja äännellen kiimaisena. Lopulta hän päästi kalustani irti, vetäisi hameensa alas ja asettui ratsastamaan kalullani. Anne aloitti ratsastuksen, minulle jo tutuksi tulleella villillä tyylillään. Hänen pakaransa läiskyivät reisiäni vasten saaden aikaan kiihoittavan äänen. Tarrasin takaapäin Annen rintoisin ja hyväilin niitä rajusti hänen jatkaessa villiä ratsastusta. Anne kiljui ja voihki, wonkasi ja murisi:
"Mrrrh.. Ahhh... MmmmmmmmmmmmMmmmmmMMm, Uuuh, Uuh, ähh.. aaaammmh.. aaah" Ja minä kiihotui entisestään. Lopulta Anne lopetti ratsastuksen.
"Nai mua perseeseen!!" -Anne sihisi hampaat irvessä ja asettui kontalleen sohvalle. Kokeilin ensin sormellani Annen reikää ja Anne ynähti mielihyvästä. Survaisin kyrpäni reikään ja aloitin pumppaamaan aluksi rauhallisesti, sitten kiristäen tahtia. Anne ääntelehti kuin kiimainen eläin. Pumppasin kuin viimeistä päivää ja tunsin silmissäni sumenevan.

Yhtäkkiä havahduin ja säikähdin nähdessäni naapurimme, punertavan ruskeatukkaisen, noin kolmekymppisen Eevan ikkunan takana. Eeva katsoi meihin silmät selällään ja itse tuijotin takaisin vähintään yhtä ihmeissäni...

3

7478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahe

      Loistavaa. Sulla ON lahjoja. Tosi kiihottavaa trkstiä. Muna rupee seisomaan kivikovana:p

    • Jack

      Ehkä hätiköin pikkusen sen ihan ensimmäisen novellisi arvostelussa. Nimittäin todella hyvää tekstiähän sinä osaat suoltaa! :D

      Tosin tämä viimeinen oli vähän lyhyehkö mutta jätti tarinan hyvin mielenkiintoiseen vaiheeseen ;p

    • Fani

      Kiitokset tarinoistasi!

      Nyt kun Eeva astui mukaan kehiin, niin voisitko kuvailla näiden naisten vartaloita mahdollisimman monisanaisesti. Tietysti rinnat ansaitsevat erityiskuvailun. Ja entäpä jos Eeva olisi sellainen oikein runsaskarvainen nainen...

      Lisää odotetaan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      624
      4622
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3509
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      154
      3211
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2469
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2309
    6. 252
      1867
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1457
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1349
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1340
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1140
    Aihe