Magia on tietoisuutta

Nefilim

Magia on tietoisuutta siitä, miten universumin lait toimivat. Jotkut saattavat käyttää erilaisia apuvälineitä saadakseen aikaan haluamiansa vaikutuksia. Esimerkiksi erilaisia rituaaliesineitä ns. polttopisteitä, jotka auttavat maagikkoa keskittymään. Jotkut eivät tarvitse polttopisteitä. Polttopisteet saattavat olla hokemia tai loitsuja, sanoihin perustuvia hokemia.

Universumia voi muokata vastaamaan tarpeisiin tai muokata siitä haluamansa laisia efektejä, jotka sitten muuttuvat todellisuudeksi. Kyse on tiedostamisesta ja uskosta. Kun uskoo ja pyytää apua joltakin korkeimmilta voimilta tai vetoaa oman itsensä jumalallisiin ominaisuuksiin saa aikaan haluamansa laisia tuloksia.

Kutsu ihminen:

Ajattele jotakin ihmistä, jonka haluat tavata. Keskity häneen, visualisoi maailmankaikkeus mieleesi ja keskity siihen, että haluat tavata hänet. Pyydä apua maailmalta tai henkioppailtasi, ole varma, tyyni ja usko asiaasi. Muutaman päivän sisällä haluamasi ihminen ilmaantuu yllättävässä yhteydessä elämääsi, tai ainakin tapaat hänet jossakin.

5

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tri Logi

      Mielestäni olet aika äärimmäisen uskovainen tyyppi, jota minä ainakin kutsuisin kultistiksi. Taikuutesi ei mitenkään eroa vaikka rukoilusta. Siinä vaan sitten toivot että jotain tapahtuu. Lisäksi itsekkin tiedät että että toivominen ei auta kuin ainoastaan silloin jos toivoa on. Esmes kuolleet ei herää taikuudella henkiin, jos jalat on irti niin ne ei regeneroidu tyngistä,.. Älä kuitenkaan masennu vaikka ole täysin eri mieltä kanssasi pew pew taikuudesta.

      I rest my case ja toivossa on hyvä elää.

      • Nefilim

        Niin, kultissani ei vaan ole yhtään jäsentä...Mutta eipä ole tarvettakaan. En väittänyt että ihminen voi ampua käsistään tulipalloja taivaalle tai regenoida katkenneita raajoja. En ole sellaiseen törmännyt, mutta en pidä sitä täysin mahdottomana, tosin koko maapallolla ei välttämättä ole yhtäkään, joka sen osaa, korkeintaan muutama.

        Kyse ei ole toivomisesta, vaan siitä, että tietää mitä tekee. Mielikuvilla päässä voidaan muokata todellisuutta ja saada halutunlaisia vaikutuksia. Kyse on energiakenttien ymmärtämisestä ja syy-seuraussuhteiden oivaltamisesta. Muokatut asiat ovat arkisia asioita, ei lentämistä tms. Mutta saattaa antaa käyttöösi yllättäviä resursseja.

        Kuten mainittu, kohtaamisia haluttujen ihmisten kanssa, tietynlaisten tapahtumien järjestämistä, olemisen oivaltamista ja oman elämän muokkausta suhteessa muihin sekä universumiin on mahdollista tehdä.

        Lienet itse hieman katkera, koska et näe muuta kuin fyysisen, materiaalisen maailman. Mutta ei hätää, perustanpa sitten kultin ja otan sinusta ensimmäisen opetuslapseni...

        Come, my child..


      • sivusta seuraaja
        Nefilim kirjoitti:

        Niin, kultissani ei vaan ole yhtään jäsentä...Mutta eipä ole tarvettakaan. En väittänyt että ihminen voi ampua käsistään tulipalloja taivaalle tai regenoida katkenneita raajoja. En ole sellaiseen törmännyt, mutta en pidä sitä täysin mahdottomana, tosin koko maapallolla ei välttämättä ole yhtäkään, joka sen osaa, korkeintaan muutama.

        Kyse ei ole toivomisesta, vaan siitä, että tietää mitä tekee. Mielikuvilla päässä voidaan muokata todellisuutta ja saada halutunlaisia vaikutuksia. Kyse on energiakenttien ymmärtämisestä ja syy-seuraussuhteiden oivaltamisesta. Muokatut asiat ovat arkisia asioita, ei lentämistä tms. Mutta saattaa antaa käyttöösi yllättäviä resursseja.

        Kuten mainittu, kohtaamisia haluttujen ihmisten kanssa, tietynlaisten tapahtumien järjestämistä, olemisen oivaltamista ja oman elämän muokkausta suhteessa muihin sekä universumiin on mahdollista tehdä.

        Lienet itse hieman katkera, koska et näe muuta kuin fyysisen, materiaalisen maailman. Mutta ei hätää, perustanpa sitten kultin ja otan sinusta ensimmäisen opetuslapseni...

        Come, my child..

        Toivominen ilman tekoa ei ikävä kyllä muuta mitään jos oman toiveensa pohjalta ei mitenkään toimi.

        Todiste:

        Ota vaikka taikakaluksi joku varpu käteen ja yritä taikoa sen kanssa vanha koulututtuun yhteys. Noh muutama viikko menee ja näet tutun sattumalta vaikka kaupungilla. Tämä ei ihme kyllä ole taikuutta tai vaan yhteensattumaa. Jos kuitekin uskot tätä taikuudeksi niin mieti onko tämäkin taikuutta: Otat puhelimen käteen ja päätät soittaa vanhalle koulututulle, kas kummaa numero on vielä sama ja katso hän vielä vastasikin. Onko tämäkin taikuutta puhelimella? No jokatapauksessa tämä toimii varmemmin ja aina voi soittaa numerotiedusteluunkin.

        Mielestäni pelkillä mielikuvillä päässä ei voi muuttaa kuin itseään jos niiden mielikuvien pohjalta ei tee konkreettista.


      • Nefilim
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Toivominen ilman tekoa ei ikävä kyllä muuta mitään jos oman toiveensa pohjalta ei mitenkään toimi.

        Todiste:

        Ota vaikka taikakaluksi joku varpu käteen ja yritä taikoa sen kanssa vanha koulututtuun yhteys. Noh muutama viikko menee ja näet tutun sattumalta vaikka kaupungilla. Tämä ei ihme kyllä ole taikuutta tai vaan yhteensattumaa. Jos kuitekin uskot tätä taikuudeksi niin mieti onko tämäkin taikuutta: Otat puhelimen käteen ja päätät soittaa vanhalle koulututulle, kas kummaa numero on vielä sama ja katso hän vielä vastasikin. Onko tämäkin taikuutta puhelimella? No jokatapauksessa tämä toimii varmemmin ja aina voi soittaa numerotiedusteluunkin.

        Mielestäni pelkillä mielikuvillä päässä ei voi muuttaa kuin itseään jos niiden mielikuvien pohjalta ei tee konkreettista.

        Valitan. On turha arvostella asioita, josta ei mitään tiedä. Yhtähyvin minä voisin mennä arvostelemaan Albert Einsteinin suhteellisuusteoriaa vääräksi, kun en sitä kuitenkaan ymmärrä. Toimit itse uskosi varassa ja sinun uskosi on materialismi, logiikka ja fyysisyys. Mutta sisäisiä kokemuksia ei voi todistaa muille. Voit todistaa sen vain itsellesi.

        Abstrakteja asioita ja sisäisiä näkemyksiä ja oivalluksia ei voi toisille kertoa kuin sanoilla, ja sanat rajoittaa rajatonta ilmaisua. Kaikesta huolimatta toivotan sinulle laajempaa näkemystä ja itseoivalluksia. Esimerkikisi hiljaisuudesta voit löytää jotkakin uutta.

        En käytä taikakaluja tai harjoita rituaaleja, vaan harrastan realistista mystiikka. Uskon vasta, kun huomaan, että jokin todella toimii. Itse kannattaa testata eikä uskoa kaikkea kuulemaansa huuhaata.

        Liika epäily, samoin kuin liian hihhulimainen hurahtaneisuus estää henkistä kehitystä ja todellisia oivalluksia syntymästä. Tarvitaan sekä järkeä että henkeä, ja niiden pitää pelata tasapainossa toistensa suhteen. Kyse on tasapainosta. Jos kuppi heilahtaa liikaa toiseen suuntaan, toinen puoli sokaisee todellisuuden. Tällöin ei voi nähdä todellisuutta sellaisena kuin se on.


      • LightSabre
        Nefilim kirjoitti:

        Valitan. On turha arvostella asioita, josta ei mitään tiedä. Yhtähyvin minä voisin mennä arvostelemaan Albert Einsteinin suhteellisuusteoriaa vääräksi, kun en sitä kuitenkaan ymmärrä. Toimit itse uskosi varassa ja sinun uskosi on materialismi, logiikka ja fyysisyys. Mutta sisäisiä kokemuksia ei voi todistaa muille. Voit todistaa sen vain itsellesi.

        Abstrakteja asioita ja sisäisiä näkemyksiä ja oivalluksia ei voi toisille kertoa kuin sanoilla, ja sanat rajoittaa rajatonta ilmaisua. Kaikesta huolimatta toivotan sinulle laajempaa näkemystä ja itseoivalluksia. Esimerkikisi hiljaisuudesta voit löytää jotkakin uutta.

        En käytä taikakaluja tai harjoita rituaaleja, vaan harrastan realistista mystiikka. Uskon vasta, kun huomaan, että jokin todella toimii. Itse kannattaa testata eikä uskoa kaikkea kuulemaansa huuhaata.

        Liika epäily, samoin kuin liian hihhulimainen hurahtaneisuus estää henkistä kehitystä ja todellisia oivalluksia syntymästä. Tarvitaan sekä järkeä että henkeä, ja niiden pitää pelata tasapainossa toistensa suhteen. Kyse on tasapainosta. Jos kuppi heilahtaa liikaa toiseen suuntaan, toinen puoli sokaisee todellisuuden. Tällöin ei voi nähdä todellisuutta sellaisena kuin se on.

        Erittäin järkevää kommenttia ja henkistä oivallusta.
        Kyllä asioilla on vaikutuksensa mutta pitää muistaa kohtuus kaikessa ja kärsimätön ei asioita opi.
        Taikakalut sun muut ovat vain apuvälineitä ja ovat apuna keskittyessä kohteeseen tai haluttua tapahtumaa 'toivoessa' ja en ala selittää mitä tarkoitan tuolla sanalla! viisas ymmärtää sen sanomattakin.
        Jokainen on tähti sanoi jo A.Growley aikoinaan ja tässä on vihje:
        Jokainen on osa suurempaa kokonaisuutta ja jokaisella on vaikutuksensa ympäroivään 'todellisuuteen' halusi tai ei sillä 'Kaikkeus' on ympärillämme.

        Valo värähtelee Ajattomuudessa missä hetki on ikuisuus ja Äärettömyys on vain sana tyhjyydessä.
        Peace.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe