Hinta-laatu-suhde

evro

Olen menossa Prahaan maaliskuun alussa ja viivyn 10 päivää. Olisiko kellään vinkkiä hyvästä hinta-laatu-suhde majoituksesta? Hinta saisi olla 20-30 euroa/yö kahden hengen huone. Zizkov, Vinohrady, Andel ym ovat mukavia paikkoja ja luulen että hiukka halvempia kuin ydinkeskusta
Netissä on vaikka kuinka paljon mutta ajattlein kysäistä josko jollain hyvä vinkki.

Kiitos

7

1489

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JohnHH

      Tuohon hintaan jos majoitusta haluaa, niin voi olla vaikeaa ainakin netistä löytää. Jos ei muuta, niin ainakin päärautatieasemalta saat nopeasti tarjouksia kun vähän aikaa seisot turistin näköisenä. Low seasonin aikaan voit saada tosi laadukastakin majoitusta noin 50 euroa yöltä.

    • Meillä kävi ilmeisesti armoitettu tuuri maaliskussaa, kun totuttuun tapaamme varasimme majoituksen yeego.comin kautta Prahaan muutamaksi yöksi. Saimme erinomaisen hotellihuoneen erinomaiselta paikalta (aivan vanhan ja uudenkaupungin rajalta), kävelymatkan päässä keskustasta hintaan 27,50€/yö. Hotellin omien sivujen kautta varattaessa hinta olisi ollut paljon korkeampi.

      Hotel Halkova (Halkova 3, New Town), metropysäkki on aivan lähellä.
      http://www.yeego.com/czechrepublic/prague/hotel26266.html

      • matkattaa

        ONko tuo hinta koko huoneen hinta? Taitaa olla kyse hinnasta per hlö?
        Ainakin näin linkin sivulla kerrotaan: "Rates starts from €46.88 per night for this hotel... "
        Mutta sitten kun yritin varata huonetta, ei siellä koskaan ollutkaan vapaata, höh.
        Mutta kiitos linkistä, kokeilen jotain muuta hotellia. 60-80 euroa 2 hengen huoneesta on kohtuullinen hinta.


      • matkattaa kirjoitti:

        ONko tuo hinta koko huoneen hinta? Taitaa olla kyse hinnasta per hlö?
        Ainakin näin linkin sivulla kerrotaan: "Rates starts from €46.88 per night for this hotel... "
        Mutta sitten kun yritin varata huonetta, ei siellä koskaan ollutkaan vapaata, höh.
        Mutta kiitos linkistä, kokeilen jotain muuta hotellia. 60-80 euroa 2 hengen huoneesta on kohtuullinen hinta.

        Kyllä se oli huonehinta, ja sisälsi myös kahden hengen aamiaiset. Ilmeisesti hotellissa sattui juuri silloin olemaan tilaa, kun saimme sen niin edullisesti. Myöhemmin kun katsoimme huonehintoja, ne olivat paljon korkeampia. Niin kauan jännitimme itsekin, että saimme visalaskun, ja totesimme hintatiedon pitävän paikkansa. Yeegossa on vielä se hyvä puoli, että joka kerta kun sen kautta varaa majoituksen, kerää itselleen bonuksia, jotka voi käyttää seuraavan varauksen yhteydessä alennuksena. Siksi mekin käytämme sitä lähes aina, kun etsimme kaupunkikohteeseen majapaikkaa.


      • nuukelo
        reissaaja56 kirjoitti:

        Kyllä se oli huonehinta, ja sisälsi myös kahden hengen aamiaiset. Ilmeisesti hotellissa sattui juuri silloin olemaan tilaa, kun saimme sen niin edullisesti. Myöhemmin kun katsoimme huonehintoja, ne olivat paljon korkeampia. Niin kauan jännitimme itsekin, että saimme visalaskun, ja totesimme hintatiedon pitävän paikkansa. Yeegossa on vielä se hyvä puoli, että joka kerta kun sen kautta varaa majoituksen, kerää itselleen bonuksia, jotka voi käyttää seuraavan varauksen yhteydessä alennuksena. Siksi mekin käytämme sitä lähes aina, kun etsimme kaupunkikohteeseen majapaikkaa.

        Minä löysin booking.com kautta hyvät arvostelut saanut Aparthotel Susa:n. Ei ihan ydinkeskustassa mutta metro asema lähellä ja hinta kahdelta/yö aamiaisineen 26 euroa. Jo on halpaa.


      • vystup
        nuukelo kirjoitti:

        Minä löysin booking.com kautta hyvät arvostelut saanut Aparthotel Susa:n. Ei ihan ydinkeskustassa mutta metro asema lähellä ja hinta kahdelta/yö aamiaisineen 26 euroa. Jo on halpaa.

        vinoh.cz, tarjoa 65% pyytämästään hinnasta, unohda näiden aamiainen.
        Rhea Hotel Vinohradystä hieman itään, mulla oli sviitti 18 e yö maalis/07, hrs.de kautta
        usemika.cz, tarjoa 70 % pyytämästään, ravintolakin hyvä. Tosin u kroka vieressä erittäin hyvä, google löytää.
        Prahassa voimassa voimakkaana neuvottelutaidon merkitys, pyyntejä järjettömiä ja toteutuneita edukkaita ja kaikkea siltä väliltä.
        Siinä eroaa suomalaisesta kulttuurista merkittävästi.


    • Palmovka

      Hotel Victoria Zizkovissa on hyvä vaihtoehto...noin 30 euron hintaluokassa näin sesongin ulkopuolella.
      http://www.hotelvictoria.cz/
      Sijainti todella hyvä ja kaikki toimii niinkuin pitääkin. Olen vieraillut pariin otteeseen Victoriassa ja en keksi oikein moitittavaa kyseisestä hotellista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8276
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe