siis sain uuden pelin ja uuden johdon dvi-hdmi jolla saan koneen tietokoneennäyttöön kiinni, laitoin johdot kiinni, kun näyttö oli 1080p niin laitoin ne asetukset toimi kun unelma, äänet tulin scartin kauttan stereoihin. sit menin nukkuu, aamulla olisin halunnu pelata laitoin koneen päälle ja se lähti mutta kuvaa ei tllu mut äänet kuului normaalisti. laitoin sokkona kuvan scartin kautta, sit se toimi sillä, mutta haluan tietää mistä se johtuu ettei hdmi enään toimi. olis paljon mukavempaa pelata teräväpiirrolla. ja sitten ohjain yhdistyy tosi hitaasti koneeseen, ja kaks ojhainta ei toimi samaan aikaa, ja kone käynnistyy todella hitaasti, thaanks etukäteen vastauksista.
PS3 HDMI ongelmat
jyyha
3
253
Vastaukset
- hoikka ps3
muistaakseni jopa käyttöohjekirjassa on neuvottu kuinka PS3 käynnistetään siten että se tunnistaa näytön uudelleen ja sovittautuu sille, suunnilleen että pidetään käynnistysnappia pohjassa niin kauan että kuuluu piippaus ja sitten päästetään irti. Googlella pitäisi ainakin löytyä ohje tähän.
- jyyha
oon tonkin tehny 15 kertaa mutta ei se jmulla piippa kahta kertaa...
- Ps3 paska vehje
jyyha kirjoitti:
oon tonkin tehny 15 kertaa mutta ei se jmulla piippa kahta kertaa...
Paska kone, heitä meneen ja osta xbox 360.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446