suomalaisten maineetta muussa maissa

arabi jämpti,

no milla perusteella täkälaiset yleisette et kaikki ihmis olenot mikä suomessa liiku ovat pakolaisia,tai siirtolaisia,jotka tohovat täkäläisten kämpä tai raha,, ,,,se on tämä mikä minä tarkoitan,,,elikkä ei vain saa yleistä,,,,

ja jos niin so what jos suomessa tulisi pakolaisia tai siirtolaisia tänne muru leivia kerämään,,onko se on rikos, tai onko se oo joku ihmee syy millä saa niitä syrjämään tai yltää inhomaan? tai boikotamaan ?vai pitääkö suomi olla se hyvä oppilais esimerki ja silti pitikö muu maailman kannusta täkä'laisten yrityksen kilpailu kykya kannustaa tilaamalla tai ostaamalla suomalaisten tuotetta,,,,,,,älkää hän eksyköön siihen mielen kuvuttelun ajatelu tavaan, lisäksi suurin osan täkälaista luulevat et kaiki muut lansi maiden kansan tai poliitikot ovat samalla raaka ainnella tehty ku täkälaisia,, ihän sairasta meininkia jos niin joku hölmö luule näin,,,,
siis se joka väittä et muka suomalasia ovat engelia on todella valehtelia, jokainen kansassa löytyy taikka mikä,, ja melkoinen osa suomalaisista ovat todella julmia ja agresiivisen kansa...
mutta mitkä ovat tää maan tää häiriön lähe,,,joka vetaa höyhyytä ja ahdinkoa suoalaisille j n eeeeeee?

aivan ; peluri toimitaa,,,ihna kaikki peluri toimínta....joka tuo mukana avioerot, alkoholin liikä käytö,,,ahdistus,,vakivalta,,,,j n eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

kaikki nää valtion omistuksessa oleva nuo ihmee peli konee saattu tuoto toki jääetaan tasaisesti köyhille tai hyvia trakotuksella oleva yhdksile, mutta se koko toimintaan huonoa puloeet ovat todella huomattavasti suurempia kuin hyvä puolet,, jos on niin , mikä on se pointi,,,,,? tappiolinen homma se sitte se oo, ja se on selvä..........................


takaisin meidän aihemme;

niin , se inhomisen ylittelu tai touhu olen todistanut,, isälla pojalle ja lapsillen sanan korvasta suuhun leviä,, sairasta meinikia,,,ja vastikeeksi valitettavastí suomalaisten mainne ja suomen loogo on ihan perseella muissa maissa, jopa jorma olilla pantiin siihen kiiltelu homman,,,,siksi sen tuloksen näy suomessa turistien käviavä määrä,,jonka suurin osa ovat russat,, ja joila ei vaan oo muuta vaihto ehtoa,,,,ja tää lama joka iski enitein suomea aika kovalla kädella muihin lansi maiden verratuna....mm suomen vientia on romahtanut puolella,, ihan kammotavia luvut,,,,

minä en ole täälä pilkoamassa suomalaisia toisaalta kui ne tee juuri tässä ihmee suomi 24 ssa,,,enkä pilkoo ketään, vain olen täälä siihen toivossa et suomalaisten asenteet kaikkin muihin etnisin olentoihin kohta muutusivat,,pikuusen vähän teköpyhäksi,, siksi joku vakava häiriö todella on ollu ja se kyllä näy heti suomen maineen ja suomalaisten loogon arvostelussa muissa lansi maissa, mutta heikosti kehitetyen kansa maissa keskuudessa joka valitettavasti näy heti suomalaisten yrityksen kilapilu kykyssa merin takaa,, ja joka toisaltalla on merkittävä ja katstrofaalinen merkitystä suomalaisten työttömyyden luvuissa.....ja sen myötä koko maa talouden hyvin voitia.

20 vuotta sitten,, todella suomalsia olivt todella mukvaia kansa,,siis ihän kaikki, nyt tää ihmee keskutelun platsoissa avulla kyllä sen näy etei kelekään on omaa aivo,,,vain surataan lampaa tavan sen lampaiden johtaja uros ( suomi 24 ssa olevia yleistelu tai vääria harhaavia sairaat ajattelu tavat) sokeasti...


luulen et ainoa suomi ei aikoo muutaa sen asenteentta ikinä,,, vaikka koko maailmaan muutu,,,,,

golbaalisaatio puree . kauppan teo on elin tärkea jokaisilla maille,,,,, jokainen mahdolisuus on mahdolisuus jonka ei vain saa pilata.



arabi jämpti, joka todella tahoo vain hyvä suomella.

9

706

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10

      Puhut taytta asiaa.

      Jaksamisia sinulle, silla asemasi Suomessa asuvana arabina ei ole helppo eika kadehdittava.

      • arabi jämpti

        et elämäni täälä olisi ikinä vaikea,, enkä olen ikinä kärsinut ennakkoloulosta millä tavavoin,, ehkä sen taki ku muhun ei vain huoma ,,tai asun hessassa joissa käyn toihin aina,,,ollu,,,mutta olen täälä maksamassa velkani suomelle näistä ishnasta 20 vuodesta joissa asun , puhkeituin, koulutetin,,mut huolelehtetin nätisti huolehtitti tervey ja hyvin voitin osalta,,,ja jopa siitä ilmasta mikä olen hengittänyt suomessa olen näista veiraanvaraisyytta ikuisesti suomella ja suomalaisille ikuisesti kiitolinen,,,,,


        mä vain toivoin et suomalaiset näkisivät asiosta pikkusen vähän erikulmista,,,, siksi se on vain rakkauden avulla ja anteksi anto ja parempa huomisetsa mikä me kaikki toivomme suomelle ja kaikkile hyvä uuta ja parempa vuota 2010.


    • Itsekkin ulkomaalais

      Onnea vaan sullekkin tässä maassa. Aikanaan ihmettelin miksi monet ulkomaalaiset ovat niin tympeän näköisiä eivätkä hymyile paljoa.
      Sitten itse menin kolmeksi viikoksi Japaniin ja noh tuli vähän sellainen olo että mene vittuun siitä...ei mikään kiva tunne. Sitten minusutakin tuli melko kylmä ja vetäytyvä kun tuli sellainen harha, että kaikki japanilaiset inhoo mua. No onneksi tunne meni ohi ja köysin ne mahtaavat puolet miksi Japania nykyään rakastan. Itse ihailen sinua,e ttö olet jaksanuvaikka mielipiteet saattavat olla aika ilkeitä. Ja eivät suomalaiset ole pahoja ihmsiä.

      Itsekkin olen huomannut että ihmiset elävät melko paljon valehtelun luomien juttujen varassa. Itse Helsingissä kävellesäni huomasin, ettei loppujen lopuksi ne ulkomaalaiset nuoret poikkea paljoakaan suomalaisista käyttäytymisellään. Usein liikkuivat samoissa ryhmissä. Tuusulassa taas murkkujen meno on kyllä ihan ihmetouhua, mutta veikkaan että murkulle Tuusula on aika tylsä paikka ja pitää keksiä kaikkea outoa. Toisaalta omassa nuoruudessa oli kanssa kaikkea outoa. Sitten täällä muutama eunukki vaahtoaa siitä kuinka suomessa ulkomaalaiset mellakoivat niinkuin ruotsissa tai ranskassa. Itse olen kuullut etteivät ranskalaiset kohtele ulkomaalaisia kovin hyvin ja tuli mieleen vaan työttömien lähiönuorten pahaolo. Ja kreikassa sitä tekevät paikalliset.
      Eli jatkuvaa valehtelua noiden ns. maukriitikkojen taholta. Jos on huonoja koekmuksia ei niitäö saa purkaa samaan kansaan kuuluvien päälle.

      Ja ne ulkomaalaiset naiset kyllä on aika herkkupaloja näin miehen näkökulmasta...=)

      • Wrack wrack

        Mitä tämä ensimmäinen kirjoittaja tarkoitti. Hyvästi yritetty - itse osaan sanoa arabiaksi vain, että voisitteko tuoda kylmän kaljan.
        Tulee sellainen olo, että ja pointti oli..?


      • arab mar jämpti
        Wrack wrack kirjoitti:

        Mitä tämä ensimmäinen kirjoittaja tarkoitti. Hyvästi yritetty - itse osaan sanoa arabiaksi vain, että voisitteko tuoda kylmän kaljan.
        Tulee sellainen olo, että ja pointti oli..?

        sanotte :

        itse osaan sanoa arabiaksi vain, että voisitteko tuoda kylmän kaljan.


        sano se.please ;)


      • egy
        arab mar jämpti kirjoitti:

        sanotte :

        itse osaan sanoa arabiaksi vain, että voisitteko tuoda kylmän kaljan.


        sano se.please ;)

        Ela valita, ja mukava etta Sina olet suomeen saanut mukavat lahtokohdat. Itse asun egyptissa mieheni kanssa, ja onhan niita ennakkoluuloja taallakin ja paljon, varsinkin eurooppalaisia naisia kohtaan, ikava kylla, mutta nakeehan taalla monenlaista pukeutumista, miuka nyt ei aivan suotavaa.
        Hyvat jatkot sinulle ja hyvaa Uutta-Vuotta 2010!


      • Arabit ulos
        egy kirjoitti:

        Ela valita, ja mukava etta Sina olet suomeen saanut mukavat lahtokohdat. Itse asun egyptissa mieheni kanssa, ja onhan niita ennakkoluuloja taallakin ja paljon, varsinkin eurooppalaisia naisia kohtaan, ikava kylla, mutta nakeehan taalla monenlaista pukeutumista, miuka nyt ei aivan suotavaa.
        Hyvat jatkot sinulle ja hyvaa Uutta-Vuotta 2010!

        Onhan se hienoa,. että kaikki suo-maalaiset naiset ovat reva levällään arabien edessä-

        Mutta entäs toisin päin?

        Ei taitais onnistua.

        Puukko-Ahmed olis paikalla heti, jos neitseellistä arabinaista suomimies uskaltaisi lähestyäkään eikä SIINÄ PALJON RASISMISTA PUHUTTAISI.

        Niin kauan kuin tämä asia on niin kuin on, on turha kuvitella, että suomalaiset miehet muuttaisivat suhtautumistaan. Vitun tyhmiähän olisimmekin...


      • Wrack wrack
        arab mar jämpti kirjoitti:

        sanotte :

        itse osaan sanoa arabiaksi vain, että voisitteko tuoda kylmän kaljan.


        sano se.please ;)

        No tämä on translitteroitu eli "Mumkin tshibil birra wahda barida". Toivottavasti meni oikein. Ja Hyvää Uutta Vuotta. En päässyt koneen ääreen aikaisemmin.


      • a j
        Wrack wrack kirjoitti:

        No tämä on translitteroitu eli "Mumkin tshibil birra wahda barida". Toivottavasti meni oikein. Ja Hyvää Uutta Vuotta. En päässyt koneen ääreen aikaisemmin.

        hienoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe