Kuinka pistoolin äänenvaimennin kiinnitetään. Piippu menee yleensä luistirungon sisään joten kierrettä ei saa ulkopuolelle kuten kiväärissä vai tuleeko kierre piipun sisälle ja vaimentimessa onkin ulkokierre 'tötsän' päässä. Saako kaikkiin pistooleihin siis jotenkin vaimentimen.
Haluaisin joskus ammuskella maalaistalon pihapiirissä jossa on muuten sopiva penkka. Paukkeella en kuitenkaan haluaisi häiritä naapureita enkä omaakaan väkeä.
Vaimennin pistooliin?
pumpuluampuja
2
645
Vastaukset
- voi kiinnitys
olla vaikeaa, ja piippu/vaimennin joutuu kovalle rasitukselle.
Lähtökohtana pitäisin kiinteää piippua, johon kiinnityksen saisi "aikuisten oikeasti".
Elokuvissa toki mikä tahansa näyttää käyvän.
Itse olen vaimentanut vain .22 -aseita, että jollakulla voi olla parempaa tietoa ysimillisistä?- sala-ampuja
Voiko piippuun tehdä sisäkierteen vaimentimelle. Esim. CZ Kadettiin. Siinähän lienee .22:n piipun seinämissä vahvuutta yllin kyllin koska sitä saa myös 9 millisenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121441
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361047- 68974
- 39897
- 69864
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54832Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774