Tämä 1 legendaarisimmista eli SPA on kyl todella näyttävästi rakennettu kyseisessä pelissä.
Ajettavuutta sai hieman säätää että rupes log. GT ratillakin käyttäytymään loogisesti mutta kaikki avut vaan veks ja sit omaa kehiin niin siit se irtoo
äh , noil free-autoilla oon lähinnä ajellu , paljon teillä on kys. radalle pohjat ? Audin S3 :lla mä oon saanu kirnuttua 2.38.116 , ohan noita tehokkaampiakin , yli 600 heppasia mut niistä tulee liian vikureita , toi vajaa 380 heppaseksi viritetty S3 käyttäytyy johdonmukaisesti ja on kätösessä kuin hanska
NFS shift ja Belgian Spa:n rata , loistavasti tehty
............
0
549
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401872Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101270- 991011
- 102888
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88884- 62716
- 32612
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.68508Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku12495- 78491