Pääseekö MP610n skanneriominaisuksia käyttämään Airport-verkon läpi?
Miten menetellä, jos haluaa silti pitää sen printteripuolta langattoman verkon saavutettavissa?
Sulkeeko muilla varmuuskopiointi muun verkkoyhteyden pois?
Saako varmuuskopiointiväliaikoja säädettyä jostain?
Canon PIXMA MP610 ja TimeCapsule
2
537
Vastaukset
- 1stMacFinn
Mitä sanoo sen Canonin käyttöohje verkkoskannauksesta? Ja mikä käyttis, LumiLeopardissa on jonkunlainen verkkoskannaus sisäänrakennettuna. Löytyykö Järjestelmäasetusten Tulostus-kohdasta MP610:n kohdalta skannaus? Joissakin kun löytyy.
Veikkaan väärää konffausta TimeCapsulessa, jos muu verkkoyhteys katkeaa TimeMachinen käydessä.- Airport
Skannaus vaihtoehto näkyi, kun Canon oli USB-kaapeliyhteydessä, mutta Airportin kautta vain tulostus…
Eikö skannausta todellakaan saa Airportin läpi? Vai pitääkö siis Canon skannauksen ajaksi irrottaa TimeCapsulesta ja kytkeä suoraan tietokoneeseen?! Tuntuu vähän hölmöltä kaapelisulkeiselta…
http://www.canon.fi:80/Support/System/Search.aspx?TcmUri=tcm:22-680370&SearchType=3
http://www.canon.fi/Support/System/Search.aspx?TcmUri=tcm:22-680370&Search=mp610 mac&SearchType=3
TimeCapsulessa ei ole kaikkia suojauksia asetettu, koska kantavuusalueella ei ole muita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833328
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402726Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742296- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512211Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102183Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201977Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201969- 621934
- 881701