Joku aika sitten oli lehdessä kuinka joku ääliö sai vammaisen raiskaamisesta vain ehdonalaista. Olisi mielenkiintoista tavata sellainen ihminen luonnossa. Ei olisi mieluinen tapaaminen hänelle. Te kun olette tietoisa enemmän tuosta vammaisten kohtelusta niin kysyn, että onko paljonkin tuollaista teihin kohdistuvaa vääryyttä. Kyllä tuo oli todella raivostuttava tapaus.
Käsittämätön juttu
15
670
Vastaukset
- musta murjaani
ole mitään muuta ja mitä sitten vaikka olisikin kyllä minä kestän
- Oletko
Oletko sinä pöljä.
- Minäkin
Minäkin sain kerran kokea etten luota Suomeen oikeuslaaitoksen.
- vääryyttä kärsinyt
maksettu eläkkeitä joita olin saanut työsuhteista ennen sairastumistani. työnantaja oli jättänyt eläkemaksut maksamatta. tein monta valitusta mutta ei kuulema voi enää mitään pitkän ajan päästä. kuinka olisin voinut valittaa heti kun en tiennyt koko asiaa ennenkuin tein kyselyn. vuosi olisi ollut valitusaika. yhtiö joka
- äskeinen
lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin
- Myös petetty
äskeinen kirjoitti:
lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin
Mikä yhtiö on kyseessä, olisko sama kuin minulla
vammainen vai kehari, perkele kun nämä lehdet puhuu ensin kukosta, ja seuraavassa lauseessa kanasta. Ymmärtänette vertauskuvan
- Prominent
Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.
Prominent kirjoitti:
Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.
raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa
- SEX six
onnestasoikeena kirjoitti:
raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa
Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
nostamassa syytettä. Tää on niin tätä. SEX six kirjoitti:
Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
nostamassa syytettä. Tää on niin tätä.tässä jutussa taisi olla uhrina kehari, elikkäs kehitysvammainen. Ei vammainen, jota nimitystä käytetään yleensä liikuntavammaisesta/rajoitteisesta
tässä "armaassa" suomen maassamme on. Rikostuomiot ovat aivan sieltä mihin aurinko ei paista, voi aivan hyvin sanoa että mitä suuremman rikoksen teet, sen vähemmällä pääset. Ehdollista vaan lykkää,jos vaikka olisit hakannu jonkun henkihieveriin, ja ehkä pikku sakot päälle. :( Erittäin surullista
Ja varmaan ymmärrät miksi tekee mieli ottaa oikeus joskus omiin käsiin kun poliisin soittaminen tuo niile kelmeille vaan päänsilityksen. Tulee joskus otettua aika rajusti myönnän sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941145
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483