Joku aika sitten oli lehdessä kuinka joku ääliö sai vammaisen raiskaamisesta vain ehdonalaista. Olisi mielenkiintoista tavata sellainen ihminen luonnossa. Ei olisi mieluinen tapaaminen hänelle. Te kun olette tietoisa enemmän tuosta vammaisten kohtelusta niin kysyn, että onko paljonkin tuollaista teihin kohdistuvaa vääryyttä. Kyllä tuo oli todella raivostuttava tapaus.
Käsittämätön juttu
15
652
Vastaukset
- musta murjaani
ole mitään muuta ja mitä sitten vaikka olisikin kyllä minä kestän
- Oletko
Oletko sinä pöljä.
- Minäkin
Minäkin sain kerran kokea etten luota Suomeen oikeuslaaitoksen.
- vääryyttä kärsinyt
maksettu eläkkeitä joita olin saanut työsuhteista ennen sairastumistani. työnantaja oli jättänyt eläkemaksut maksamatta. tein monta valitusta mutta ei kuulema voi enää mitään pitkän ajan päästä. kuinka olisin voinut valittaa heti kun en tiennyt koko asiaa ennenkuin tein kyselyn. vuosi olisi ollut valitusaika. yhtiö joka
- äskeinen
lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin
- Myös petetty
äskeinen kirjoitti:
lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin
Mikä yhtiö on kyseessä, olisko sama kuin minulla
vammainen vai kehari, perkele kun nämä lehdet puhuu ensin kukosta, ja seuraavassa lauseessa kanasta. Ymmärtänette vertauskuvan
- Prominent
Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.
Prominent kirjoitti:
Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.
raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa
- SEX six
onnestasoikeena kirjoitti:
raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa
Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
nostamassa syytettä. Tää on niin tätä. SEX six kirjoitti:
Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
nostamassa syytettä. Tää on niin tätä.tässä jutussa taisi olla uhrina kehari, elikkäs kehitysvammainen. Ei vammainen, jota nimitystä käytetään yleensä liikuntavammaisesta/rajoitteisesta
tässä "armaassa" suomen maassamme on. Rikostuomiot ovat aivan sieltä mihin aurinko ei paista, voi aivan hyvin sanoa että mitä suuremman rikoksen teet, sen vähemmällä pääset. Ehdollista vaan lykkää,jos vaikka olisit hakannu jonkun henkihieveriin, ja ehkä pikku sakot päälle. :( Erittäin surullista
Ja varmaan ymmärrät miksi tekee mieli ottaa oikeus joskus omiin käsiin kun poliisin soittaminen tuo niile kelmeille vaan päänsilityksen. Tulee joskus otettua aika rajusti myönnän sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O492368Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on522151Joka kolmas työtön on työkyvytön
Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais2051666Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn681630- 241573
- 181439
Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok861394Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s81379Julkinen saunatilanne Haapavedellä, tämä on täyttä paskaa!
Eilen Haapaveden uimahallin saunassa koettu tilanne oli täysin käsittämätöntä ja helvetin järkyttävää. Ladyboy harjoitti191284Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81281