Joku aika sitten oli lehdessä kuinka joku ääliö sai vammaisen raiskaamisesta vain ehdonalaista. Olisi mielenkiintoista tavata sellainen ihminen luonnossa. Ei olisi mieluinen tapaaminen hänelle. Te kun olette tietoisa enemmän tuosta vammaisten kohtelusta niin kysyn, että onko paljonkin tuollaista teihin kohdistuvaa vääryyttä. Kyllä tuo oli todella raivostuttava tapaus.
Vastaukset 15
- musta murjaani
ole mitään muuta ja mitä sitten vaikka olisikin kyllä minä kestän
- Oletko
Oletko sinä pöljä.
- Minäkin
Minäkin sain kerran kokea etten luota Suomeen oikeuslaaitoksen.
- vääryyttä kärsinyt
maksettu eläkkeitä joita olin saanut työsuhteista ennen sairastumistani. työnantaja oli jättänyt eläkemaksut maksamatta. tein monta valitusta mutta ei kuulema voi enää mitään pitkän ajan päästä. kuinka olisin voinut valittaa heti kun en tiennyt koko asiaa ennenkuin tein kyselyn. vuosi olisi ollut valitusaika. yhtiö joka
- äskeinen
lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin
- Myös petetty
äskeinen kirjoitti:
lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin
Mikä yhtiö on kyseessä, olisko sama kuin minulla
vammainen vai kehari, perkele kun nämä lehdet puhuu ensin kukosta, ja seuraavassa lauseessa kanasta. Ymmärtänette vertauskuvan
- Prominent
Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.
Prominent kirjoitti:
Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.
raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa
- SEX six
onnestasoikeena kirjoitti:
raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa
Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
nostamassa syytettä. Tää on niin tätä. SEX six kirjoitti:
Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
nostamassa syytettä. Tää on niin tätä.tässä jutussa taisi olla uhrina kehari, elikkäs kehitysvammainen. Ei vammainen, jota nimitystä käytetään yleensä liikuntavammaisesta/rajoitteisesta
tässä "armaassa" suomen maassamme on. Rikostuomiot ovat aivan sieltä mihin aurinko ei paista, voi aivan hyvin sanoa että mitä suuremman rikoksen teet, sen vähemmällä pääset. Ehdollista vaan lykkää,jos vaikka olisit hakannu jonkun henkihieveriin, ja ehkä pikku sakot päälle. :( Erittäin surullista
Ja varmaan ymmärrät miksi tekee mieli ottaa oikeus joskus omiin käsiin kun poliisin soittaminen tuo niile kelmeille vaan päänsilityksen. Tulee joskus otettua aika rajusti myönnän sen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran94867Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150819- 61697
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47664Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46634- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29542- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20523Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee404470- 44451
- 30446
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29441Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401