Käsittämätön juttu

Joku aika sitten oli lehdessä kuinka joku ääliö sai vammaisen raiskaamisesta vain ehdonalaista. Olisi mielenkiintoista tavata sellainen ihminen luonnossa. Ei olisi mieluinen tapaaminen hänelle. Te kun olette tietoisa enemmän tuosta vammaisten kohtelusta niin kysyn, että onko paljonkin tuollaista teihin kohdistuvaa vääryyttä. Kyllä tuo oli todella raivostuttava tapaus.

15

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musta murjaani

      ole mitään muuta ja mitä sitten vaikka olisikin kyllä minä kestän

      • Oletko

        Oletko sinä pöljä.


      • Sinä ehkä kestät, mutta kaikki ei kestä.


    • Minäkin

      Minäkin sain kerran kokea etten luota Suomeen oikeuslaaitoksen.

    • vääryyttä kärsinyt

      maksettu eläkkeitä joita olin saanut työsuhteista ennen sairastumistani. työnantaja oli jättänyt eläkemaksut maksamatta. tein monta valitusta mutta ei kuulema voi enää mitään pitkän ajan päästä. kuinka olisin voinut valittaa heti kun en tiennyt koko asiaa ennenkuin tein kyselyn. vuosi olisi ollut valitusaika. yhtiö joka

      • äskeinen

        lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin


      • Myös petetty
        äskeinen kirjoitti:

        lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin

        Mikä yhtiö on kyseessä, olisko sama kuin minulla


    • vammainen vai kehari, perkele kun nämä lehdet puhuu ensin kukosta, ja seuraavassa lauseessa kanasta. Ymmärtänette vertauskuvan

      • Prominent

        Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.


      • Prominent kirjoitti:

        Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.

        raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa


      • SEX six
        onnestasoikeena kirjoitti:

        raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa

        Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
        ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
        nostamassa syytettä. Tää on niin tätä.


      • SEX six kirjoitti:

        Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
        ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
        nostamassa syytettä. Tää on niin tätä.

        tässä jutussa taisi olla uhrina kehari, elikkäs kehitysvammainen. Ei vammainen, jota nimitystä käytetään yleensä liikuntavammaisesta/rajoitteisesta


    • tässä "armaassa" suomen maassamme on. Rikostuomiot ovat aivan sieltä mihin aurinko ei paista, voi aivan hyvin sanoa että mitä suuremman rikoksen teet, sen vähemmällä pääset. Ehdollista vaan lykkää,jos vaikka olisit hakannu jonkun henkihieveriin, ja ehkä pikku sakot päälle. :( Erittäin surullista

      • heh..piste ihan missä sattuu :D no, ymmärsitte varmasti viestini siltikin


      • Ja varmaan ymmärrät miksi tekee mieli ottaa oikeus joskus omiin käsiin kun poliisin soittaminen tuo niile kelmeille vaan päänsilityksen. Tulee joskus otettua aika rajusti myönnän sen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe