Käsittämätön juttu

Joku aika sitten oli lehdessä kuinka joku ääliö sai vammaisen raiskaamisesta vain ehdonalaista. Olisi mielenkiintoista tavata sellainen ihminen luonnossa. Ei olisi mieluinen tapaaminen hänelle. Te kun olette tietoisa enemmän tuosta vammaisten kohtelusta niin kysyn, että onko paljonkin tuollaista teihin kohdistuvaa vääryyttä. Kyllä tuo oli todella raivostuttava tapaus.

15

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • musta murjaani

      ole mitään muuta ja mitä sitten vaikka olisikin kyllä minä kestän

      • Oletko

        Oletko sinä pöljä.


      • Sinä ehkä kestät, mutta kaikki ei kestä.


    • Minäkin

      Minäkin sain kerran kokea etten luota Suomeen oikeuslaaitoksen.

    • vääryyttä kärsinyt

      maksettu eläkkeitä joita olin saanut työsuhteista ennen sairastumistani. työnantaja oli jättänyt eläkemaksut maksamatta. tein monta valitusta mutta ei kuulema voi enää mitään pitkän ajan päästä. kuinka olisin voinut valittaa heti kun en tiennyt koko asiaa ennenkuin tein kyselyn. vuosi olisi ollut valitusaika. yhtiö joka

      • äskeinen

        lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin


      • Myös petetty
        äskeinen kirjoitti:

        lause jäi kesken kun jo viesti lähti vahingossa. piti olla että yhtiö joka teki tuon on maailmanlaajuinen todella valtava yhtiö joka toimii suomessakin

        Mikä yhtiö on kyseessä, olisko sama kuin minulla


    • vammainen vai kehari, perkele kun nämä lehdet puhuu ensin kukosta, ja seuraavassa lauseessa kanasta. Ymmärtänette vertauskuvan

      • Prominent

        Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.


      • Prominent kirjoitti:

        Raiskaaminen on aina rikos kohdistui se keneen tahansa.

        raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa


      • SEX six
        onnestasoikeena kirjoitti:

        raiskaaminen rikos aina,kyllä. Riepoo vaan tuo lehtien tapa kirjoitella kahdesta ihan eri asiasta samassa uutisessa

        Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
        ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
        nostamassa syytettä. Tää on niin tätä.


      • SEX six kirjoitti:

        Useat vammaiset valittavat, ettei ole seurustelukumppania ja sitä kautta
        ei myöskään seksiä. Sitten kun seksiä saa, vaikkakin väkisin, ollaan heti
        nostamassa syytettä. Tää on niin tätä.

        tässä jutussa taisi olla uhrina kehari, elikkäs kehitysvammainen. Ei vammainen, jota nimitystä käytetään yleensä liikuntavammaisesta/rajoitteisesta


    • tässä "armaassa" suomen maassamme on. Rikostuomiot ovat aivan sieltä mihin aurinko ei paista, voi aivan hyvin sanoa että mitä suuremman rikoksen teet, sen vähemmällä pääset. Ehdollista vaan lykkää,jos vaikka olisit hakannu jonkun henkihieveriin, ja ehkä pikku sakot päälle. :( Erittäin surullista

      • heh..piste ihan missä sattuu :D no, ymmärsitte varmasti viestini siltikin


      • Ja varmaan ymmärrät miksi tekee mieli ottaa oikeus joskus omiin käsiin kun poliisin soittaminen tuo niile kelmeille vaan päänsilityksen. Tulee joskus otettua aika rajusti myönnän sen.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe