Olen ysillä ja joulutodistuksen keskiarvo oli 5.9.Viime keväänä se oli 7.1.Koulu ei ole nyt paljoakaan kiinnostanut.. Joten kuinka paljon keskiarvoa pystyy nostamaan kevääseen mennessä? Onko mahdollista saada 6.5-7? Tällä keskiarvolla ei pääse mihinkään.Pääseekö 6 keskiarvolla ammattikouluun?
Keskiarvon nostaminen
8
5630
Vastaukset
- dodcod
aloita sulkemalla kone ensin. sitten menet huoneeseesi. otat repustasi kirjan. avaat sen sivulta mistä aloititte kesäloman jälkeen. Luet siitä asti siihen mihin jäitte lomalla. luet sen päivässä 3 kertaa niin että jää mieleen.
- jonimiesss
jokainen numero voi nousta 2 eli siitäpä laske...itte oon 8 lk, toikkari 7,5...meinasin alkaa panostaan kevääseen, että olis KA jotakin 8 pintaan, sit 9 lk töitä hemmetin kovasti ja sitten suuntana toden näköisesti hotelli/ravintola-ala...
- motodfsdfs
Uskon että tolla KA:lla jo pääsisit amikseen mutta jos nyt haluat nostaa niin lue kokeisiin , seuraa tunnilla, ja yritä nostaa semmosia jotka ovat vähänkään helppoja/kivoja aineita.. niitä on helpompi nostaa.
- keskiarvo 7,5
Aloitappa siitä, että miten hitossa sä oot voinu saada noin alhasen keskiarvon! Tunneilla hiljaa istumisesta, sekä 5:t kokeista takais jo 6:n keskiarvon. Lisäks on helppoi aineita, kuten äikkä teoria-aineista. Lisäksi mä ite tiedän, että käytännön aineista, kuten liikunta, musiikki, käsityö, kuvaamataito, yms:sta saa jo sillä hiljaa olemisella ainakin kutoset, pienellä aktiivisuudella seiskat. Myönnettäköön, jos ei kielet suju eikä matsku, on hankala alkaa yhtäkkiä niitä oppimaankaan. Mutta taas biologia, maantieto ja yhteiskuntaoppi vaati vaan kuuntelua ja pientä aivojen käyttöä. Tässä olis kiteytettynä mun idea sun kevättodistuksen parantamiseks:
- Käyt tarkkaan läpi viime todistukses ja mieti vahvat ainees
- Lopetat lintsaamisen
- Alat heti keskittymään tunneilla
- Käytännön aineita painotat paljon, mutta et unohda kokonaan teoria-aineita
- Heti, kun on seuraava tunti (vain jos on pian) menet juttelemaan opollesi koulumenestyksestäsi. Tämä on näistä kohdista ehkä tärkein. Hän on ammattilainen tämän ongelman suhteen ja osaa parhaiten auttaa juuri sinua.- saankoha ?
Mulla KA on 6,46. Yritän nostaa sitä tässä vaiheessa, kun on vielä aikaa. Olen matikasta ja ruotsin kielestä erityisopetuksessa. Olen yrittänyt siellä kaikkeni ja tulen yrittämäänkin. Oon varma, että saan nostettua 2 numeroa yhden ylemmäksi, niin KA olisi jo 6,5 - 7 luokkaa. Sillä pääsen jo haluamaani koulutukseen. Olen opon kanssa jutellut, ja pitäisi saada ainakin kaksi nousemaan.
Matikka on nyt 5, mutta uskon, että se nousee 6 hyvän tuntityöskentelyni takia. Ruotsi on 6, ja saan nostettua sen 7, myös hyvän tuntityöskentelyn takia ja läksyjen teon vuoksi.
Kotitalouden saan helposti nostettua 8, olin niin paljon pois koulusta, (nyt en ole ollut, enkä ole), pikkusiskolleni tuli syöpä, sen takia. Muuten on ihan hyvin mennyt..
Koulutukseen ois sitten tarkotus hakea ees vähä paremmalla KA:lla. =)
- Nyt Nousee
Lol mun 6,70 Ja alan lukemaan TT kokeeseen
- Huono koulussa
Mun KA on 6.5 nii pääseekö sillä minnekkään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197