Löysin pitkään netistä etsittyäni sfnet.fi-keskustelupalstalta (kylläkin vuodelta 2007) yhden henkilön, jolla olisi otsikossa mainittu peli. Itse sain pelin isäni sisarelta vuonna 1978. Valitettavasti pelin ohjeet ovat hävinneet, ja ne ovat pelaamisen kannalta välttämättömät. Olen kuitenkin säilyttänyt pelin ja sen muut osat, jos vaikka joskus ohjeet jostain löytäisin. Haluaisin kernaasti tarjota lapsilleni ja lapsen lapsilleni tuon mainion pelikokemuksen. Divareisssa peliä ei tunneta ja kuten sanottu nettikään ei tähän mennessä ole auttanut.
Nyt kysynkin, vieläkö jollakulla peli on ja olisiko mahdollista saada ohjeista kopio.
Peli on 50-luvun lopulta ja luulisin sitä pelatun vielä 60-70-luvuilla . Ym. henkilöllä oli peli ja ohjeet, jotka
olivat suomen- ja ruotsinkielellä, KUVATAIDE/BILDKONST, Tilgmannin kirjapaino
Helsinki 1963. Valitettavasti ko. henkilön sähköpostiosoite ei enää toiminut.
Mustien Majavien Aarre
9
2385
Vastaukset
- gamer1234
Kyseinen peli on jäänyt itsellenikin taianomaisena pelikokemuksena mieleen. Pelailtiin kaverin peliä pikkupoikana joskus 70- luvun alussa. Valitettavasti itselläni ei peliä ole ja kyseisestäpelikaveristakaan en ole kuullut mitään vuosikymmeniin. Muistan vain että ensin kerättiin erilaisia varusteita, joita oli melkoinen määrä erilaisia, jonka jälkeen lähdettiin seikkailumatkalle. pitikö pelissä löytää joku aarre vai päästä ensimmäisenä maaliin, on jäänyt unholaan. Uskoisin etä pelistä tulee vielä jonkinlainen keräilijöiden harvinaisuus, niin kiven alla tuntuu kaikenlainen tieto pelistä olevan. Jos tulee jossain tilaisuus niin hankin välittömästi kyseisen harvinaisuuden.
- ArtoS
Nyt vasta huomasin kirjoituksen ja minulla on kyseinen peli kotona. Tarvikkeet ovat ikävä kyllä isäni mökillä
- Elbo
Oih,
Kyseinen peli on isoisäni tekemä. Olisi upea saada sellainen käsiini. En ole ikinä nähnytkään. Onko mahdollista, että haluaisit luopua pelistä?
- Elbo
Olisin todella kiinnostunut pelistä. Se on isoisäni tekemä peli, enkä koskaan ole nähnyt sitä. Peli on kaikilta sukulaisilta kadonnut. Olisiko mahd. saada peliä skannattua tms.?
- pellehermanni2
Moi Elbo.
Mustien majavien aarre lautapeli , valmistaja kuvataide / bildkonst, valmistusvuosi 1963. Todella harvoin myynnissä oleva klassikko. Voit yrittää FB:
sivulta Lautapelikirppis. Jos jollakin on myydä tai laittaa sinulle kuvat pelistä. Huutonettiin on toinen forumi josta voi löytyä. Minulla on arkistossa kopio alkuperäisestä ohjeesta jos on tarvetta. Hyvää uutta vuotta ja Onnea pelin metsästykseen . - pellehermanni2
Moi Elbo
Ohjeet lähetetty matkaan. - Anonyymi
pellehermanni2 kirjoitti:
Moi Elbo
Ohjeet lähetetty matkaan.Minulta löytyy. Huuto.netissä myynnissä nyt.
https://www.huuto.net/kohteet/mustien-majavien-aarre--lautapeli/539968548 - Anonyymi
pellehermanni2 kirjoitti:
Moi Elbo.
Mustien majavien aarre lautapeli , valmistaja kuvataide / bildkonst, valmistusvuosi 1963. Todella harvoin myynnissä oleva klassikko. Voit yrittää FB:
sivulta Lautapelikirppis. Jos jollakin on myydä tai laittaa sinulle kuvat pelistä. Huutonettiin on toinen forumi josta voi löytyä. Minulla on arkistossa kopio alkuperäisestä ohjeesta jos on tarvetta. Hyvää uutta vuotta ja Onnea pelin metsästykseen .Elbo
Kuka olet?
Pelin teki isäni Matti Santavuori
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031685
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271442En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k901303- 621163
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111009Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213815Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20718