Mihin päin Thaimaata kannattaisi ensikertalaisen suunnata?

kaamosloma

Suunnittelemme mieheni ja tuttavapariskunnan kanssa matkaa Thaimaahan marraskuussa 2010. Lomalta odotamme rentouttavaa ilmapiiriä, rauhallista yhdessäoloa ja hyvää ruokaa. Bilelomalle emme ole lähdössä, mutta emme myöskään halua olla eristyksissä muista ihmisistä ja ravintoloista. Toki baarissakin varmasti tulee loman aikana käytyä. Kannattaako mennä matkatoimiston pakettimatkalla vai tilata lennot ja hotelli omatoimisesti? Thaimaassa en ole ennen käynyt, mutta muuten kyllä olen kokenut ja paljon maailmaa nähnyt matkaaja.

11

882

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teshseth

Ottakaa pelkät lennot ja varatkaa hotelli Ao Nangista Krabilta. Huippu paikka!!

• long trip.

moi. olimme viime talvena Phuketissa,karon beach.mukava paikka.rauhallinen,mutta kuitenkin elävä. olimme aurinkomatkojen matkalla, hotelli oli orchid resort. hotelli oli hyvällä paikalla,kaikki palvelut vieressä. suosittelen jos pakettimatkan otatte. omatoimimatkoista en juuri tiedä, mitä nyt tutut ovat kertoneet elikä tosi havalla pääsee lennot 500e / hlö=2 koneenvaihtoa ja matka-aika n. 20 tuntia. ko.lennot eivät ole finskillä,vaan pasific/air france/china-air/ja muitakin yhtiöitä.säästäähän siinä,mutta.tänä talvena mennään taas pattayalle,ja siellä jomtiem beachille,joka on rauhallisempi alue kuin centre.pattayalle ei juuri ole ns. peruutusmatkoja,koska lento reittikoneella ja finnair ottaa ne itselleen jos ei myyty 3 vk. ennen lähtöä.lopuksi sanoisin,kiva lomakohde on koko thaimaa eli ei suuria eroja menee mihin vain

• tydjy

Ei kyllä saa nyt thaimaan lentoja noin halvalla (500€). Reilut 800e näytti olevan kun viimeksi katsoin. itse varasimme syyskuussa, 590€..yksi välilasku. Itse menemme Bangkokiin,Trangiin, koh Lipelle, Langkawille ja Penangiin. Reilu kolmen viikon loma ja lähtö ois loppiaisena. Ei enää malttais odottaa!!!

• fullmoon^^
        tydjy kirjoitti:

Ei kyllä saa nyt thaimaan lentoja noin halvalla (500€). Reilut 800e näytti olevan kun viimeksi katsoin. itse varasimme syyskuussa, 590€..yksi välilasku. Itse menemme Bangkokiin,Trangiin, koh Lipelle, Langkawille ja Penangiin. Reilu kolmen viikon loma ja lähtö ois loppiaisena. Ei enää malttais odottaa!!!

varasin lennot bangkokii yhdellä vaihdolla 540 euroa viikko sitten ja lähtö 3 viikon päästä kyllä niitä saa halvalla kun osaa etsia,, vertaa.fi on aika hyvä

• hyjkydtkj
        fullmoon^^ kirjoitti:

varasin lennot bangkokii yhdellä vaihdolla 540 euroa viikko sitten ja lähtö 3 viikon päästä kyllä niitä saa halvalla kun osaa etsia,, vertaa.fi on aika hyvä

monta välilaskua??

• hyjkydtkj
        hyjkydtkj kirjoitti:

monta välilaskua??

eiku joo

• pieni vihje

marraskuussa niin lentoja kannatta katsella Finnairin sivuilta kesällä...voitte saada 650 € suorat lennot Bangkokiin ja takaisin ja sieltä Air Asialla etäänpäin Noin 60 € edes takaisin.

• Pattaijaa

Sika-Amalia voi kyllä olla erimieltä, mutta ei pysty antamaan asiallisia perustelujaan älämölölleen - ei ole koskaan pystynyt.

• perustelu ?

Hvordan er det med oss mennesker, med meg og deg? Hvor dyktig er vi til å navigere våre liv? Er vi på stø kurs mot målet vi har satt oss, eller trenger vi å forandre retningen, foreta en kursendring? Da jeg var ung, ville jeg gjerne planlegge hvordan livet mitt skulle bli. Etter hvert som jeg ble mer voksen, ble framtidsplanene endret. Jeg tror de fleste av oss har opplevd dette, ta noen minutter og tenk tilbake på hvordan livet ditt har utviklet seg. Jeg liker veldig godt å være prest, å forkynne kirkens budskap til mine medmennesker.

Dette betyr imidlertid ikke at jeg har gjort bare riktige valg i livet mitt. Det er ikke vanskelig for meg å innse at jeg ved noen valg valgte feil. Da er det viktig med kursendring, være villig til å ta ut ny kurs. Jeg kjenner mange mennesker, også her i Pattaya, som i løpet av det levde livet tok feil avgjørelser som førte dem galt av gårde.

For noen av dem tok det lang tid før en innså at det bar i gal retning, og når en først så det, var det så vanskelig å foreta nødvendig kursendring. Det var så mange forhold som det var vanskelig å rive seg ut av, livsmønsteret var så godt festet. Jeg beundrer alle de som jeg kjenner som virkelig har klart å legge vanskelige tider bak seg, og slått inn på en annen kurs, livet deres har tatt en ny retning. Det vitner om vilje og karakterstyrke.

Ved starten på et nytt år er tiden inne for nyttårsforsetter. Jeg synes det er flott med nyttårsforsetter der vi setter oss mål som en er villig til å arbeide mot og til å strekke oss etter. Kanskje skulle vi alle ha som forsett at vi i 2009 skulle vise med omtanke og omsorg for hverandre. Da tror jeg det ville bli noe lettere å leve for oss alle.

Kanskje det da også vil bli enklere å foreta en kursendring for de som har tatt feil av målet, de som ønsker å starte året i en ny kurs. Den mest radikale kursendring som historien kjenner til gjorde Jesus. Han som var Gud valgte å bli menneske som deg og meg for å gi oss frelse. Jesu kom til oss som trenger han, som trenger Guds lys under vår vandring gjennom livet, lyset som vises oss veien til himmelen.

Jeg ønsker dere alle et velsignet godt nytt år!

• gettysburg
        perustelu ? kirjoitti:

Hvordan er det med oss mennesker, med meg og deg? Hvor dyktig er vi til å navigere våre liv? Er vi på stø kurs mot målet vi har satt oss, eller trenger vi å forandre retningen, foreta en kursendring? Da jeg var ung, ville jeg gjerne planlegge hvordan livet mitt skulle bli. Etter hvert som jeg ble mer voksen, ble framtidsplanene endret. Jeg tror de fleste av oss har opplevd dette, ta noen minutter og tenk tilbake på hvordan livet ditt har utviklet seg. Jeg liker veldig godt å være prest, å forkynne kirkens budskap til mine medmennesker.

Dette betyr imidlertid ikke at jeg har gjort bare riktige valg i livet mitt. Det er ikke vanskelig for meg å innse at jeg ved noen valg valgte feil. Da er det viktig med kursendring, være villig til å ta ut ny kurs. Jeg kjenner mange mennesker, også her i Pattaya, som i løpet av det levde livet tok feil avgjørelser som førte dem galt av gårde.

For noen av dem tok det lang tid før en innså at det bar i gal retning, og når en først så det, var det så vanskelig å foreta nødvendig kursendring. Det var så mange forhold som det var vanskelig å rive seg ut av, livsmønsteret var så godt festet. Jeg beundrer alle de som jeg kjenner som virkelig har klart å legge vanskelige tider bak seg, og slått inn på en annen kurs, livet deres har tatt en ny retning. Det vitner om vilje og karakterstyrke.

Ved starten på et nytt år er tiden inne for nyttårsforsetter. Jeg synes det er flott med nyttårsforsetter der vi setter oss mål som en er villig til å arbeide mot og til å strekke oss etter. Kanskje skulle vi alle ha som forsett at vi i 2009 skulle vise med omtanke og omsorg for hverandre. Da tror jeg det ville bli noe lettere å leve for oss alle.

Kanskje det da også vil bli enklere å foreta en kursendring for de som har tatt feil av målet, de som ønsker å starte året i en ny kurs. Den mest radikale kursendring som historien kjenner til gjorde Jesus. Han som var Gud valgte å bli menneske som deg og meg for å gi oss frelse. Jesu kom til oss som trenger han, som trenger Guds lys under vår vandring gjennom livet, lyset som vises oss veien til himmelen.

Jeg ønsker dere alle et velsignet godt nytt år!

Harvempi täällä puolaa osaa!

• Pattaya

Suosittelen Pattayaa, kyllä sieltä rauhallisiakin alueita löytyy. Ja Pattayalta voi suunnata saarille muutamaksi päiväksi, esim. Koh Samet tai Koh Chang, vain parin tunnin minibussi/bussimatka. Ja paljon muutakin aktiviteettia Pattayan ympäristössä. Ei kannata välittää palstaa häiriköivän Amalian sanomisista, kyllä siellä Pattayalla on oikein mukavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2664
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1480
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      46
      1234
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    Aihe