iittalan grcic -lasit

Konstantine

ovat poistuneet iittalan valikoimasta.
Mistä näitä kannattaa saalistaa, huuto.netistä olen yrittänyt katsella,
live-kirppareilla ei ole aikaa pyöriskellä. Voiko jonnekin ilmoittaa etsiskelevänsä?

14

3703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konstan

      Kannattaa laittaa Iittalalle toive, että palauttaisivat lasit takaisin tuotantoon. Kävin jo itse laittamassa toiveen ja jos mahdollisimman moni toivoo samaa, niin ehkäpä lasit palautuvat takaisin.

      • Grcic

        Hei,

        Minulla on 8 kpl kirkasta Iittala Relations Grcic lasia myytävänä. 30 cl malli on grogi/whiskeylasi. Upouudet, saatu lahjaki, ei ikinä käytetty. Ajattelin 10 eur/laatikko, minulla on 4 laatikkoa eli 8 lasia. Jos kiinnostaa vielä, laittakaa viesti tänne sivulle.


      • NintsuK
        Grcic kirjoitti:

        Hei,

        Minulla on 8 kpl kirkasta Iittala Relations Grcic lasia myytävänä. 30 cl malli on grogi/whiskeylasi. Upouudet, saatu lahjaki, ei ikinä käytetty. Ajattelin 10 eur/laatikko, minulla on 4 laatikkoa eli 8 lasia. Jos kiinnostaa vielä, laittakaa viesti tänne sivulle.

        Moi!

        Vieläkö sinulla on ne Grcic lasit myytävänä? Jos ne ovat hyvässä kuosissa, kuten kerroit, voisin olla kiinnostunut ostamaan ne sinulta.


      • mato80
        Grcic kirjoitti:

        Hei,

        Minulla on 8 kpl kirkasta Iittala Relations Grcic lasia myytävänä. 30 cl malli on grogi/whiskeylasi. Upouudet, saatu lahjaki, ei ikinä käytetty. Ajattelin 10 eur/laatikko, minulla on 4 laatikkoa eli 8 lasia. Jos kiinnostaa vielä, laittakaa viesti tänne sivulle.

        Hei,

        Olen jo pitkään etsinyt noita hieman lisää, kun oma setti on kärsinyt pari kolhua.

        Voin maksaa setistä esim 50 euroa. Haen mielelläni tuotteet, jos satutaan pyörimään samoilla paikkakunnilla, mutta postikin käy hyvin.

        Laita viestiä osoitteeseen mato80 ät hotmail.com. Vähän ihmeosoite, mutta en viitsi antaa normaalia tällaisella julkisella palstalla.


    • Astiahullu

      Hei,
      minulla on 3 tämän sarjan lasia sinisävyisenä sekä kirkas karahvi.
      Tarpeettomia minulle.
      Jos kiinnostaa niin laittakaa viestiä.

    • tikruliini8

      Hei!
      Minulla on myytävänä 9 kpl kirkkaita 3 dl vetoisia Grcic laseja, käytetty ehkä kaksi kertaa, en tykästynyt näihin. Etsivät uutta kotia =)

      • syys_korento

        Hei tikruliini!

        Jos edelleen omistat ilmoituksesi mukaiset lasit, ja ne ovat noin 12 cm:ä korkeita ns. olutlaseja "pinousrenkaalla" (Relations-sarja), niin olisin kiinnostunut niistä.


      • redford60

        Moi,onko lasit vielä tallessa?
        Voisin ostaa ne.


    • Tiinuli82

      Hei, olisiko näitä laseja vielä tallella kenelläkään? Olisin kiinnostunut ostamaan värittömiä laseja, mutta koolla ei merkitystä. Itselläni on näitä laseja jo muutamaa kokoa mutta tarvitsisin niitä lisää. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected].

    • Niklas95

      Kaipaako joku vielä näitä laseja? Mulla löytyy uusia vieläkin laatikossa olevaa savunharmaan värisiä 6kpl, 23cl kokoa.

    • Vadelma1

      Vieläkö on lasit jäljellä, voisin olla kiinnostunut!

    • Anonyymi

      Minulla on 12 kpl Iittalan Grcic laseja. Korkeus 9,5 cm, suuaukon halkaisija 8,5 cm, vetoisuus 2,8 dl. Hyvässä kunnossa - ei ole kuluneet!

      • Anonyymi

        Hei!
        Onko laseja vielä jäljellä? Haluaisin ostaa 2 kpl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Onko laseja vielä jäljellä? Haluaisin ostaa 2 kpl

        Minulla olisi käyttämätön Konstantin Grcic juomalasi. Korkeus 9,5 cm ja leveys 7 cm.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe