iittalan grcic -lasit

Konstantine

ovat poistuneet iittalan valikoimasta.
Mistä näitä kannattaa saalistaa, huuto.netistä olen yrittänyt katsella,
live-kirppareilla ei ole aikaa pyöriskellä. Voiko jonnekin ilmoittaa etsiskelevänsä?

14

4288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • konstan

      Kannattaa laittaa Iittalalle toive, että palauttaisivat lasit takaisin tuotantoon. Kävin jo itse laittamassa toiveen ja jos mahdollisimman moni toivoo samaa, niin ehkäpä lasit palautuvat takaisin.

      • Grcic

        Hei,

        Minulla on 8 kpl kirkasta Iittala Relations Grcic lasia myytävänä. 30 cl malli on grogi/whiskeylasi. Upouudet, saatu lahjaki, ei ikinä käytetty. Ajattelin 10 eur/laatikko, minulla on 4 laatikkoa eli 8 lasia. Jos kiinnostaa vielä, laittakaa viesti tänne sivulle.


      • NintsuK
        Grcic kirjoitti:

        Hei,

        Minulla on 8 kpl kirkasta Iittala Relations Grcic lasia myytävänä. 30 cl malli on grogi/whiskeylasi. Upouudet, saatu lahjaki, ei ikinä käytetty. Ajattelin 10 eur/laatikko, minulla on 4 laatikkoa eli 8 lasia. Jos kiinnostaa vielä, laittakaa viesti tänne sivulle.

        Moi!

        Vieläkö sinulla on ne Grcic lasit myytävänä? Jos ne ovat hyvässä kuosissa, kuten kerroit, voisin olla kiinnostunut ostamaan ne sinulta.


      • mato80
        Grcic kirjoitti:

        Hei,

        Minulla on 8 kpl kirkasta Iittala Relations Grcic lasia myytävänä. 30 cl malli on grogi/whiskeylasi. Upouudet, saatu lahjaki, ei ikinä käytetty. Ajattelin 10 eur/laatikko, minulla on 4 laatikkoa eli 8 lasia. Jos kiinnostaa vielä, laittakaa viesti tänne sivulle.

        Hei,

        Olen jo pitkään etsinyt noita hieman lisää, kun oma setti on kärsinyt pari kolhua.

        Voin maksaa setistä esim 50 euroa. Haen mielelläni tuotteet, jos satutaan pyörimään samoilla paikkakunnilla, mutta postikin käy hyvin.

        Laita viestiä osoitteeseen mato80 ät hotmail.com. Vähän ihmeosoite, mutta en viitsi antaa normaalia tällaisella julkisella palstalla.


    • Astiahullu

      Hei,
      minulla on 3 tämän sarjan lasia sinisävyisenä sekä kirkas karahvi.
      Tarpeettomia minulle.
      Jos kiinnostaa niin laittakaa viestiä.

    • tikruliini8

      Hei!
      Minulla on myytävänä 9 kpl kirkkaita 3 dl vetoisia Grcic laseja, käytetty ehkä kaksi kertaa, en tykästynyt näihin. Etsivät uutta kotia =)

      • syys_korento

        Hei tikruliini!

        Jos edelleen omistat ilmoituksesi mukaiset lasit, ja ne ovat noin 12 cm:ä korkeita ns. olutlaseja "pinousrenkaalla" (Relations-sarja), niin olisin kiinnostunut niistä.


      • redford60

        Moi,onko lasit vielä tallessa?
        Voisin ostaa ne.


    • Tiinuli82

      Hei, olisiko näitä laseja vielä tallella kenelläkään? Olisin kiinnostunut ostamaan värittömiä laseja, mutta koolla ei merkitystä. Itselläni on näitä laseja jo muutamaa kokoa mutta tarvitsisin niitä lisää. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected].

    • Niklas95

      Kaipaako joku vielä näitä laseja? Mulla löytyy uusia vieläkin laatikossa olevaa savunharmaan värisiä 6kpl, 23cl kokoa.

    • Vadelma1

      Vieläkö on lasit jäljellä, voisin olla kiinnostunut!

    • Anonyymi

      Minulla on 12 kpl Iittalan Grcic laseja. Korkeus 9,5 cm, suuaukon halkaisija 8,5 cm, vetoisuus 2,8 dl. Hyvässä kunnossa - ei ole kuluneet!

      • Anonyymi

        Hei!
        Onko laseja vielä jäljellä? Haluaisin ostaa 2 kpl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei!
        Onko laseja vielä jäljellä? Haluaisin ostaa 2 kpl

        Minulla olisi käyttämätön Konstantin Grcic juomalasi. Korkeus 9,5 cm ja leveys 7 cm.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe