ovat poistuneet iittalan valikoimasta.
Mistä näitä kannattaa saalistaa, huuto.netistä olen yrittänyt katsella,
live-kirppareilla ei ole aikaa pyöriskellä. Voiko jonnekin ilmoittaa etsiskelevänsä?
iittalan grcic -lasit
14
4288
Vastaukset
- konstan
Kannattaa laittaa Iittalalle toive, että palauttaisivat lasit takaisin tuotantoon. Kävin jo itse laittamassa toiveen ja jos mahdollisimman moni toivoo samaa, niin ehkäpä lasit palautuvat takaisin.
- Grcic
Hei,
Minulla on 8 kpl kirkasta Iittala Relations Grcic lasia myytävänä. 30 cl malli on grogi/whiskeylasi. Upouudet, saatu lahjaki, ei ikinä käytetty. Ajattelin 10 eur/laatikko, minulla on 4 laatikkoa eli 8 lasia. Jos kiinnostaa vielä, laittakaa viesti tänne sivulle. - NintsuK
Grcic kirjoitti:
Hei,
Minulla on 8 kpl kirkasta Iittala Relations Grcic lasia myytävänä. 30 cl malli on grogi/whiskeylasi. Upouudet, saatu lahjaki, ei ikinä käytetty. Ajattelin 10 eur/laatikko, minulla on 4 laatikkoa eli 8 lasia. Jos kiinnostaa vielä, laittakaa viesti tänne sivulle.Moi!
Vieläkö sinulla on ne Grcic lasit myytävänä? Jos ne ovat hyvässä kuosissa, kuten kerroit, voisin olla kiinnostunut ostamaan ne sinulta. - mato80
Grcic kirjoitti:
Hei,
Minulla on 8 kpl kirkasta Iittala Relations Grcic lasia myytävänä. 30 cl malli on grogi/whiskeylasi. Upouudet, saatu lahjaki, ei ikinä käytetty. Ajattelin 10 eur/laatikko, minulla on 4 laatikkoa eli 8 lasia. Jos kiinnostaa vielä, laittakaa viesti tänne sivulle.Hei,
Olen jo pitkään etsinyt noita hieman lisää, kun oma setti on kärsinyt pari kolhua.
Voin maksaa setistä esim 50 euroa. Haen mielelläni tuotteet, jos satutaan pyörimään samoilla paikkakunnilla, mutta postikin käy hyvin.
Laita viestiä osoitteeseen mato80 ät hotmail.com. Vähän ihmeosoite, mutta en viitsi antaa normaalia tällaisella julkisella palstalla.
- Astiahullu
Hei,
minulla on 3 tämän sarjan lasia sinisävyisenä sekä kirkas karahvi.
Tarpeettomia minulle.
Jos kiinnostaa niin laittakaa viestiä. - tikruliini8
Hei!
Minulla on myytävänä 9 kpl kirkkaita 3 dl vetoisia Grcic laseja, käytetty ehkä kaksi kertaa, en tykästynyt näihin. Etsivät uutta kotia =)- syys_korento
Hei tikruliini!
Jos edelleen omistat ilmoituksesi mukaiset lasit, ja ne ovat noin 12 cm:ä korkeita ns. olutlaseja "pinousrenkaalla" (Relations-sarja), niin olisin kiinnostunut niistä. - redford60
Moi,onko lasit vielä tallessa?
Voisin ostaa ne.
- Tiinuli82
Hei, olisiko näitä laseja vielä tallella kenelläkään? Olisin kiinnostunut ostamaan värittömiä laseja, mutta koolla ei merkitystä. Itselläni on näitä laseja jo muutamaa kokoa mutta tarvitsisin niitä lisää. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen [email protected].
- Niklas95
Kaipaako joku vielä näitä laseja? Mulla löytyy uusia vieläkin laatikossa olevaa savunharmaan värisiä 6kpl, 23cl kokoa.
- Vadelma1
Vieläkö on lasit jäljellä, voisin olla kiinnostunut!
- Anonyymi
Minulla on 12 kpl Iittalan Grcic laseja. Korkeus 9,5 cm, suuaukon halkaisija 8,5 cm, vetoisuus 2,8 dl. Hyvässä kunnossa - ei ole kuluneet!
- Anonyymi
Hei!
Onko laseja vielä jäljellä? Haluaisin ostaa 2 kpl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei!
Onko laseja vielä jäljellä? Haluaisin ostaa 2 kplMinulla olisi käyttämätön Konstantin Grcic juomalasi. Korkeus 9,5 cm ja leveys 7 cm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701499
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361126- 47951
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html179835- 39759
- 49720
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530605- 116578
- 52571
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44541