Elite Apartments?

tee2

Olemme lähdössä ensi kesäkuun alussa SB:lle kyseiseen hotelliin. Lapset 4v, 4v ja 7v. Kokemuksia ko. paikasta?

3

329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siwankassa

Olimme perheeni kanssa tässä kyseisessä hotellissa kesällä '06. Nuorimmat lapset olivat silloin 4v ja 8v. Lapset tykkäsivät kovasti pienestä vesiliukumäestä joka lastenaltaassa oli. Muutenkin uima-allasalue ja koko piha-alue olivat siistejä. Samoin huoneistot. Hotellin sijainti oli hyvä, koska ranta ja ostoskatu olivat lähellä. Muuten matka oli ihan mukava, mutta joitankin vastoinkäymisiä sattui juuri tälle matkalle, meidän perheelle. Nuorimmainen sairastui vesirokkoon ja eräänä yönä tuntematon tunkeilija tuli hotellihuoneeseemme. Tämä varmaankin oli vain sattumaa, eikä mitenkään yleistä juuri tässä hotellissa.
      Kysy vain lisää, jos haluat jotain tietää, koitan vastailla :)

• tee2

Kiitos vastauksesta. Noi vesirokot on meidän lapsiperheiden vitsauksia. Meilläkin siirtyi viime kesän matka kun lapset siihen sairastuivat 2 pv ennen lähtöä. Liikkumista mietin siellä Sunny Beachillä. Kun netti ilmoittaa että kyseinen hotelli olis melkein kahden kilometrin päässä keskustasta. Onko se pääostoskatu siis siinä lähellä? Menikö busseja tai kulkiko minijuna tms. siitä ohi? Miten ruokapaikkoja on siinä lähellä? Entä se vesipuisto-onkohan sinne pitkä matka?

• siwankassa
        tee2 kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Noi vesirokot on meidän lapsiperheiden vitsauksia. Meilläkin siirtyi viime kesän matka kun lapset siihen sairastuivat 2 pv ennen lähtöä. Liikkumista mietin siellä Sunny Beachillä. Kun netti ilmoittaa että kyseinen hotelli olis melkein kahden kilometrin päässä keskustasta. Onko se pääostoskatu siis siinä lähellä? Menikö busseja tai kulkiko minijuna tms. siitä ohi? Miten ruokapaikkoja on siinä lähellä? Entä se vesipuisto-onkohan sinne pitkä matka?

Rantakatu,joka oli täynnä kaikkia kojuja lähti siitä aika läheltä. sitä pitkin kävelemällä pääsi keskustaan,jossa sitten oli ravintoloita,kauppoja ym. Usein kävelimme sinne ja tulimme takaisin taksilla tai bussilla.

Bussin päätepysäkki oli hotellin edessä. Siitä pääsi myös hyppäämään läheisen Nessebaarin kaupunkiin menevään bussiin. Suosittelen sielläkäyntiä,jos Sunny Beachin melu ja hälinä alkavat kyllästyttämään. Sieltä löytyy kivoja tunnelmallisia ruokapaikkoja.

Ainakaan silloin ei minijuna kulkenut aivan hotellin läheltä. Ruokailemassa kävimme yleensä jossain keskustan ravintolassa,mutta hotellin vieressä oli kai aika suosittu kiinalainen ravintola.

Vesihuvipuistoon pääsi myös kätevästi taksilla,varmaan myös jollain bussilla. Kävimme siellä ensimmäisellä Bulgarian matkallamme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      34
      4550
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3175
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      268
      2299
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      49
      2162
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      160
      2024
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1643
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1641
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1611
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1259
    Aihe