Millon?

Old Avril Back

Millon tulee se uus levy? Ihan mielenkiinnolla oottelen, kun se edellinen oli suoraan sanottuna aikamoinen pettymys... Kaks edellistä oli kyllä ihan huippuja, toivottavasti Avril palaa siihen. Mut jos se on samanlaista kun viimesin niin sitten taitaa tää uus jäähä kaupan hyllylle :(

2

591

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Abbey Dawnnn

      Joskus loppukeväästä.

    • Ostat kuitenkin!

      Käy kuuntelemassa uusi single Alice niin et varmasti pety jos pidit enenmmän ekan ja toisen levyn kappaleista. Alice on yksi parhaista Avril Lavignen piiseistä. I'm with you on toki edelleen ehkä se ykkönen.


      Itse kun kuulin ekoja kertoja Girlfriend kappaletta niin olihanse hieman erillaista kun aikaisemmat, mutta silti kuulosti kun useamman kerran kuunteli ihan hyvältä ja edelleen.

      Kun sitten ostin The Best Damn Thing albumin olise itsellenikin pieni pettymys kahteen edelliseen albumiin nähden. Kun useamman kerran biisejä kuunteli se pettymyskin sieltä lopulta haihtui, vaikka kokonaisuutena se ei ehkä edelleenkään yllä sille tasolle mitä kaksi edellistä albumia antoivat minulle kun ostin ne.

      Kyseessä on kuitenkin sen verran loistava artisti ja The Best Damn thing levylläkin on loistavia biisejä ja aikaa kun jonkin verran kului albumin ilmestymisestä niin on tätäkin albumia oppinut kuuntelemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe