isä ja äiti ei anna mun olla oma itseni

14 vuotias poika

Eli siis mua suoraan sanoen ärsyttää mun vanhemmat, jotka ei anna mun leikkii koiraa, eikä muutakaan lemmikkieläintä. Kerankin kun oltiin kotona, ja ne katto telkkuu, niin kilttinä koirana toin faijjan tohvelit siihen, MUTTA sit se suuttu ja löi mua kuonoon. Se vaan sano et jos kerrankin esitän viel koiraa niin käy huonosti. Sit yks viikko, kun sain rahaa launatai karkkeihin, niin päätimpä ostaa koirankeksejä, eikös siitä sitte tullu satikutia kun tepastelin kotiin niiden kanssa. Iskä sano että jos kerran oot koira, niin ei kai haittaaa jos laitan vähän doggystylea sun peppuun. Sen jälkeen en enää oo usklatanu olla oma itseni porukoiden kaa, nykyään oon masentunut ja viiltelen itseeni kiveksistä kirjastokortilla päivittäin koulun vessassa itkien, kuina surkea elämämäni on. Mitä mieltä te ootte, saaks muka vanhemmat tukahduttaa nuoren luovuutta tolleen? Mulla ei ees oo nykyään paljon kavereita, kun kaikki vaan nykyään leikkii kissoja, eikä kukaan enää leiki mun kanssa koiraa. Muut ikäiseni tuntuu niin lapsellisilta, kun leikkii jotain katteja, naurettavaa! Mut ois hei kiva saada vähän vastauksia ja neuvoja arkipäivän tilanteisiin, ja masennukseen jota koen päivittäin, kiitti jo etukäteen : )

20

1282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susityttö15.v

      Mutta karkaa kotoas ja etsi susilauma. Ne varmaan ottaa sut mukaan. Näin mä tein, ja nyt ei enää koskaan tarvi leikkii kissaa. Sudet on tie onneen! (Nyt oon kirjastossa lampaan asussa ja toivon että kukaan ei huomaa)

      • 032jtg9w3uyj43hhuy4r

        Onko murrosikä alkanut? Onhan tuo tuon ikäiselle melkeinpä lapsellista, mutta isäsi teki väärin. Jos se pistää sua doggystylellä nii sitte mars terkalle.


    • Poropoju

      Viiltele välillä KELA-kortilla tai vaikka näkkileivällä. Mua se ainakin auttaa. En tiedä miten, mutta kun huomaa näkkärin mössööntyvän omasta viiltelyverestä (ja spernasta tai jostain semmosesta) masennuskin mössööntyy ja jaksaa taas seuraavaan välituntiin vetämättä kurkkua KELA-kortilla auki. Saattaa tosin johtua myös siitä että kurkun leikkaamiseen menee kaks ja puol tuntia, mutta..

      • 14poika koira sisimä

        Mutta kun en halua viillellä, ja muuten äiti on kieltänyt meiltä näkkileivät, koska niis on niin "terävät kulmat" :( Kai mun sit pitää yrittää olla kissaa......mutkun en haluu.... mun iskäkin tekee vaikka mitä ja saa kaiken minkä haluaa...miks mäen voi olla koira :( veljelläkin on paremmat olot....se sai uuden pesäpallomailan ja syö kaiken lisäks kokolihapihvejä..... mulle kelpais koiranruoka mutku ei niin ei.... Kaupungillakin näkee muiden koiria, niitä lenkitetään ja niillä on hyvät olot, mä taas joudun olla huoneessani sanomalehdet häntäni alla. Iskäni koira fetissikin alkaa selvästi paistaa läpi hänestä, paneskelu ei lopu, ja murre raukan reikä on kun Beethovenilla niisä koira elokuvissa. Harmittaa :( eläinsuojeluun kai pitäis pistää viestii....


    • doggystyle

      jätkäl on vittu pikkuse liian hyvä mieelikuvitus

    • addicttolove

      Käviskö marsu?

    • Cover_Cow

      Leiki välillä jänistä taikka hamsterii, gerbiilii tai vaikka kettua.

    • trollfacer

      leiki välil ihmistäki...

    • Joo, moi vaan:DD

      Ööö? On outoo et 14- vuotias poika leikkii koiraa, eiks ne ajat oo jo menny?... Ehkä siks sun vanhemmat on susta vähän huolissas, ku ne ei haluu et niitten 14 poika leikkii koiraa ja kantelee tohveleita isännälle?
      Jaja mä uskon et sun ei tarvii leikkii ihmistä, VAAN SÄ OOT IHMINEN, ET KOIRA! :DD

      • Joo, moi vaan:DDD

        Ja muutenki ei oo järkevää viillellä kirjastokortil palleille? Hei haloo1!!?? Onks toi jotenki normaaliii? o.o


      • Anonyymi
        Joo, moi vaan:DDD kirjoitti:

        Ja muutenki ei oo järkevää viillellä kirjastokortil palleille? Hei haloo1!!?? Onks toi jotenki normaaliii? o.o

        Kuka nyt olis tässä maailmassa normaali =.=


    • Toinen koira täällä!

      Kai oot nuollu isäs haarojen väliä, sitä koirat tekee ja isukitkin salaa siitä tykkäävät. Toimii!

      P.S: Been there, done that.

    • ...

      Eikai jotkut ota tätä tosissaa? :DD Järki kätee tää on läppä! Eikö se oo jo aika selvää ku kirjotetaa et viiltelee pallejaa kirjastokortil? :D

    • Murre-leikkaus

      Mielestäni sinulla on oikeus anoa lajikorjausleikkausta, eli sinulle rakennetaan koiran fyysiset ominaisuudet. Se vaatii psykologitestit jne. mutta uskon että olet henkisesti valmis operaatioihin, varsinkin jos epävarmuutta omasta sisimmyydestä ei enää ole. Tietääkseni kyseiset lääkärikäynnit korvataan, ei kokonaan mutta osittain. Onnea jatkoon !

    • murrenkasvattaja

      Jos haluat murreleikkaukseen niin suosittelen että käyt leikkauttamassa kullisi, ettet vaan saa pentuja naapurin villakoiran kanssa! :O

      • psmurre

        Ps. Koirat nylkyttävät, mene sinäkin nylkyttämään isääsi ;).


    • the_galaxy_pegasus

      Leikin itekin kissaa pienempänä ja vähän vieläkin mutta vanhemmat pyytävät lopettamaan koko ajan. Otan osaa :)

    • punnybeeriiiam

      Nyyh, pupu ;:/

    • lekkimielellä ....

      Voisin olla äitisi ikäni puolesta. Jos olisti minun poikani, niin voisit ihan hyvin leikkiä vaikka koiraa. Ei tämä elämä niin kaavamista ole: kyllä me aikuisetkin hassutellaan.
      Sinä haluaisit koiraleikillä luoda kontaktia isukkiin, mutta hän vain ei tosikkona jujua ymmärrä? Vai haluatko hieman tahallasi, ehkä ärsyttääkkin isäukkelia? Sinä olet ollut aito, mutta olet kokenut valtavan tälväisyn faijasi taholta. On vain niin etttä aina ihmiset eivät ymmärrä toisaan. Olen itse joutunut tilanteeseen, että olen yrittänyt auttaa ystääni, mutta hän kokenut asian täysin päinvastoin ja loukkaantunut armottomasti.
      Uskon että isäsi rakastaa sinua valtavasti ja olet hänelle tärkeä, mutta hän ei vain nyt ymmäärrä tapaasi toimia. Oma isäniki oli joro ja tosikko. Varsinkin väsyneenä, hän ei jaksanut meidän nuorten toilailuja. Sinusta ikätoverisi vaikuttaa lapsellisilta. Onko niin että isäsi haluasi jakaa kanssasi jo enemmän aikuisten mmiesten juttuja.
      On harmi, että nuorten ei anneta olla nuoria. Kyllä on vielä aikaa olla aikuisinakin.

    • trooooooojooojojoooo

      hei apua, kai te tajuatte että tämä on trolli?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      56
      5584
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      61
      2383
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      52
      2322
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1059
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1044
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      950
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      877
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      793
    9. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      773
    10. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      771
    Aihe