Teinit viisikymppiset:-D)))))

Teotwawki

19

327

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KIITOS tästä kivasta linkistä! Oli oikeasti tuhtia tavaraa ja totta joka sana! Tämmösiäkö me oikeesti ollaan?
      Joo, just tämmösiä!!!

• samaa sabluunaa kaikissa jutuissaan ja on kuultavissa sekä Lahden-, että Kymenlaaksonradiossa päivittäin. Taitaa olla vielä Etelä-Karjankin radiossa. Ottaa jonkun päivän uutisen ja pistää sitten oikein överiksi. Hän on entinen postin esimies, joka on siirtynyt ammattimaiseksi pakinoitsijaksi.

• viivi-amald.

hyvä just meille.... meidän ikäisille...ja just sitä mitä luullaan....

helmet kaulaan vaik ei oo kaulaakaan...

• Heikunkeikku

Heh, olipas hauskaa puhetta. Hyvin pitkälle se taitaa olla juuri noin.
      Onneksi voin vedota siihen, että oon tämmönen hui-hai plimputtelija ja pikkusen taiteilija, niin voin olla just niin omituinen höppänä, kuin tahdon.

• persoonallisempi kuin tuo perus-Kerttuli, josta Jallu aina puhuu:-)

• kuusen hankintaa
      • kerran viestin, että pidän ohjelmasta ja haluaisin hänet juontamaan myös ENS:aa vakituisesti. Hän vastasi, että meillä on yhtä huono huumoritaju:-)

• viivi-amald.

• Jaaha, noista keski-ikäisyystuntomerkeistä jäin näemmä kokonaan nollille paitsi retkellä ajoittain päästä löytyvää lippistä. Ei tässä kuitenkaan teini olla, vastahan mä sain henkinen ikä -testissä maksimit. Hmmmm... taidankin olla ulkomaalainen....

• testissä tasan 20-vuotiaaksi:-))) mitä nyt vaivaiset 36 vuotta pieleen.....

• Arvaa mitä
        Teotwawki kirjoitti:

testissä tasan 20-vuotiaaksi:-))) mitä nyt vaivaiset 36 vuotta pieleen.....

Olihan hyvä juttu;))) En taida olla ihan oikeesti minäkään suomalainen keski-ikäinen;))) Huh..huijaa...Onneksiniin...parasta tuossa oli tämä monitominen ja tasainen ääni...Miten pystyikin lukemaan äänivärähtämättä?

Vitsi meikäläinenkin tuon henkisen ikätestin teki;))) öhöh....tulosta en kyllä kerro....;))) Ihan tosissani vielä niinhin asiallisiin kysymyksiin vastailin.... Olin kyllä vanhempi kuin Teo;)))))))

t.sihteeri

• Arvaa mitä kirjoitti:

Olihan hyvä juttu;))) En taida olla ihan oikeesti minäkään suomalainen keski-ikäinen;))) Huh..huijaa...Onneksiniin...parasta tuossa oli tämä monitominen ja tasainen ääni...Miten pystyikin lukemaan äänivärähtämättä?

Vitsi meikäläinenkin tuon henkisen ikätestin teki;))) öhöh....tulosta en kyllä kerro....;))) Ihan tosissani vielä niinhin asiallisiin kysymyksiin vastailin.... Olin kyllä vanhempi kuin Teo;)))))))

t.sihteeri

on lukenut näitä pakinoita radiossa ainakin sen seitsemän vuotta, kun olen kuuluvuusalueella asunut. Kuusi kertaa viikossa. No, joskus tietenkin on vanhan toistoa, mutta aika hauskoja enimmäkseen.

• alkaa olemaan makeimmillaan, niin pitäisi asettua johonkin muottiin..ehei :)

• juuri parodioidaan. Itse en tuohon muottiin mahdu.:-D))

• Anjaniina

enkä viitsi ladata ohjelmaa tuon kuuntelemiseski.
      Tän takia olis hyvä kun kertoisitte omin sanoin mitä linkissä on. Mieluummin.

• paperiversiota siitä, vaikka niitä on ennen ainakin julkaistu HS-lehtimedian lehdissä. Harmi, juttu on niin pitkä, että sen selostaminen on vähän hankalaa. Ydin on siinä kuitenkin, että teinit eivät kehtaa kavereilleen näyttäytyä, muuten kuin tietyn vaatekoodin näköisinä. Sitten pakinoitsija vetää vertauksen viisikymppisiin ja alkaa kertoa, kuinka viisikymppisen tilanne on ihan sama. On samat Kanarialta tuodut tuliaiset kirjahyllyssä ja samat automerkit jne.....

• sulta Mediaplayer? Jos puuttuu, niin sen saa ladatuksi ilmaiseksi netistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      58
      1656
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      365
      1162
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      137
      940
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      14
      784
    5. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      622
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      598
    7. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      90
      558
    8. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      46
      542
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      498
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      485
    Aihe