Tässä meillä päin radiossa kuunneltavaa joka päiväistä viihdettä, kannattaa kuunnella. Jallu on hauska.
http://www.yle.fi/media/asxgen.php?file=radiosuomi/kymenlaaksonradio/jallu2812.wma
Teinit viisikymppiset:-D)))))
19
249
Vastaukset
KIITOS tästä kivasta linkistä! Oli oikeasti tuhtia tavaraa ja totta joka sana! Tämmösiäkö me oikeesti ollaan?
Joo, just tämmösiä!!!samaa sabluunaa kaikissa jutuissaan ja on kuultavissa sekä Lahden-, että Kymenlaaksonradiossa päivittäin. Taitaa olla vielä Etelä-Karjankin radiossa. Ottaa jonkun päivän uutisen ja pistää sitten oikein överiksi. Hän on entinen postin esimies, joka on siirtynyt ammattimaiseksi pakinoitsijaksi.
- viivi-amald.
hyvä just meille.... meidän ikäisille...ja just sitä mitä luullaan....
helmet kaulaan vaik ei oo kaulaakaan...
- Heikunkeikku
Heh, olipas hauskaa puhetta. Hyvin pitkälle se taitaa olla juuri noin.
Onneksi voin vedota siihen, että oon tämmönen hui-hai plimputtelija ja pikkusen taiteilija, niin voin olla just niin omituinen höppänä, kuin tahdon. - kuusen hankintaa
kerran viestin, että pidän ohjelmasta ja haluaisin hänet juontamaan myös ENS:aa vakituisesti. Hän vastasi, että meillä on yhtä huono huumoritaju:-)
kuusen hankintaa kirjoitti:
http://www.yle.fi/media/asxgen.php?file=radiosuomi/lapinradio/arkisto_091218_akk.wma
mutta lähetetty myös valtakunnan verkossa. Jari Vesa on Radio Perämeren toimittaja.
- viivi-amald.
kuusen hankintaa kirjoitti:
http://www.yle.fi/media/asxgen.php?file=radiosuomi/lapinradio/arkisto_091218_akk.wma
radiossa aiemmin, kuulin tämän kun olin menossa kaupunkiin.
Jaaha, noista keski-ikäisyystuntomerkeistä jäin näemmä kokonaan nollille paitsi retkellä ajoittain päästä löytyvää lippistä. Ei tässä kuitenkaan teini olla, vastahan mä sain henkinen ikä -testissä maksimit. Hmmmm... taidankin olla ulkomaalainen....
- Arvaa mitä
Teotwawki kirjoitti:
testissä tasan 20-vuotiaaksi:-))) mitä nyt vaivaiset 36 vuotta pieleen.....
Olihan hyvä juttu;))) En taida olla ihan oikeesti minäkään suomalainen keski-ikäinen;))) Huh..huijaa...Onneksiniin...parasta tuossa oli tämä monitominen ja tasainen ääni...Miten pystyikin lukemaan äänivärähtämättä?
Vitsi meikäläinenkin tuon henkisen ikätestin teki;))) öhöh....tulosta en kyllä kerro....;))) Ihan tosissani vielä niinhin asiallisiin kysymyksiin vastailin.... Olin kyllä vanhempi kuin Teo;)))))))
t.sihteeri Arvaa mitä kirjoitti:
Olihan hyvä juttu;))) En taida olla ihan oikeesti minäkään suomalainen keski-ikäinen;))) Huh..huijaa...Onneksiniin...parasta tuossa oli tämä monitominen ja tasainen ääni...Miten pystyikin lukemaan äänivärähtämättä?
Vitsi meikäläinenkin tuon henkisen ikätestin teki;))) öhöh....tulosta en kyllä kerro....;))) Ihan tosissani vielä niinhin asiallisiin kysymyksiin vastailin.... Olin kyllä vanhempi kuin Teo;)))))))
t.sihteerion lukenut näitä pakinoita radiossa ainakin sen seitsemän vuotta, kun olen kuuluvuusalueella asunut. Kuusi kertaa viikossa. No, joskus tietenkin on vanhan toistoa, mutta aika hauskoja enimmäkseen.
alkaa olemaan makeimmillaan, niin pitäisi asettua johonkin muottiin..ehei :)
- Anjaniina
enkä viitsi ladata ohjelmaa tuon kuuntelemiseski.
Tän takia olis hyvä kun kertoisitte omin sanoin mitä linkissä on. Mieluummin.paperiversiota siitä, vaikka niitä on ennen ainakin julkaistu HS-lehtimedian lehdissä. Harmi, juttu on niin pitkä, että sen selostaminen on vähän hankalaa. Ydin on siinä kuitenkin, että teinit eivät kehtaa kavereilleen näyttäytyä, muuten kuin tietyn vaatekoodin näköisinä. Sitten pakinoitsija vetää vertauksen viisikymppisiin ja alkaa kertoa, kuinka viisikymppisen tilanne on ihan sama. On samat Kanarialta tuodut tuliaiset kirjahyllyssä ja samat automerkit jne.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637