bloody mary tarina

joku vaan

Kun netissä kerrotaan tästä bloody mary tarinasta onko joku kokeillut sitä?

109

10280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Drinkkinä menee

      No onhan sitä tullut useastikin kokeiltua niin Bloody Maryna kuin Verisenä Mariana. Ei siinä mitään ihmeellistä ole.

      • joku nnnnn

        en tarkoittanut sitä juomaa vaan tarinaa

        bloody mary legenda google


      • Lasten sivut
        joku nnnnn kirjoitti:

        en tarkoittanut sitä juomaa vaan tarinaa

        bloody mary legenda google

        Unohda koko juttu.


      • Drinkkinä menee
        joku nnnnn kirjoitti:

        en tarkoittanut sitä juomaa vaan tarinaa

        bloody mary legenda google

        Sanoinkin että sitä "Veristä Mariaa" on tullut kokeiltua useasti eri kielilläkin. Ei siinä mitään erikoista tapahdu. Drinkkinä Bloody Mary menettelee ja sitäkin käytin vain nimimerkkinä. Mutta jos "Bloody Mary" kiinnostaa, muuten kuin juomana, niin kokeile.


      • kiyhnfhkdle
        Drinkkinä menee kirjoitti:

        Sanoinkin että sitä "Veristä Mariaa" on tullut kokeiltua useasti eri kielilläkin. Ei siinä mitään erikoista tapahdu. Drinkkinä Bloody Mary menettelee ja sitäkin käytin vain nimimerkkinä. Mutta jos "Bloody Mary" kiinnostaa, muuten kuin juomana, niin kokeile.

        Kuka se bloody mary oikein oli????


      • älä kokeile

        En muuten suosittele kokeilemaan sitä leikkiä pimeässä vessassa. Tarinassa on jonkinlainen perä, koska ihmisiä on loukkaantunut vakavasti sitä leikkiessään, jopa ilmeisesti kuollut. Itse en kokeilisi sitä missään nimessä enkä suosittele kenellekään tempun testaamista.

        Katsopa huviksesi googlella miten tuossa leikissä pahimmillaan käy. Nimittäin aiheesta löytyy englannin kielellä runsaasti keskustelua.


      • se on aave
        kiyhnfhkdle kirjoitti:

        Kuka se bloody mary oikein oli????

        Bloody Maryn alkuperästä ei ole täyttä varmuutta, mutta kyseessä on joka tapauksessa kostonhimoinen entiteetti, olento, joka tulee esiin vain kutsuttaessa. Bloody Mary pyrkii viiltämään kynsillä silmät päästä tai tappamaan uhrinsa.

        Onko tarina hänestä totta? Toivottavasti ei, mutta en silti lähtisi leikkimään Bloody Mary-leikkiä keskiyöllä vessassa. Niin hulluksi en rupea.


      • m0
        älä kokeile kirjoitti:

        En muuten suosittele kokeilemaan sitä leikkiä pimeässä vessassa. Tarinassa on jonkinlainen perä, koska ihmisiä on loukkaantunut vakavasti sitä leikkiessään, jopa ilmeisesti kuollut. Itse en kokeilisi sitä missään nimessä enkä suosittele kenellekään tempun testaamista.

        Katsopa huviksesi googlella miten tuossa leikissä pahimmillaan käy. Nimittäin aiheesta löytyy englannin kielellä runsaasti keskustelua.

        Nyt tajuan siis että miksi silmissäni tuntuin kuumuutta, viiltävää kipua ja pääni tuntui kuin halkeaisi. Kokeilimme sitä joskus nuorena. Ystäväni joutui mielisairaalaan ja käymään terapioissa.Hän tuli hulluksi koska oli myös kokeillut ja ystäviensä kanssa nähnyt takanaan tytön jolla oli valkoinen paljastava toppi.


        ÄLKÄÄ KOITTAKO!!!!


      • mike878
        älä kokeile kirjoitti:

        En muuten suosittele kokeilemaan sitä leikkiä pimeässä vessassa. Tarinassa on jonkinlainen perä, koska ihmisiä on loukkaantunut vakavasti sitä leikkiessään, jopa ilmeisesti kuollut. Itse en kokeilisi sitä missään nimessä enkä suosittele kenellekään tempun testaamista.

        Katsopa huviksesi googlella miten tuossa leikissä pahimmillaan käy. Nimittäin aiheesta löytyy englannin kielellä runsaasti keskustelua.

        Millä hakusanoilla?


      • xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
        mike878 kirjoitti:

        Millä hakusanoilla?

        Kyllä ihan kuule Bloody mary mitään kuvia ei tule mutta tekstiä kyllä..


      • Halfmad
        älä kokeile kirjoitti:

        En muuten suosittele kokeilemaan sitä leikkiä pimeässä vessassa. Tarinassa on jonkinlainen perä, koska ihmisiä on loukkaantunut vakavasti sitä leikkiessään, jopa ilmeisesti kuollut. Itse en kokeilisi sitä missään nimessä enkä suosittele kenellekään tempun testaamista.

        Katsopa huviksesi googlella miten tuossa leikissä pahimmillaan käy. Nimittäin aiheesta löytyy englannin kielellä runsaasti keskustelua.

        Ensinnäkin koko juttu on täyttä huuhaata eikä Bloody Marya voi manata vessassa. Sitä paitsi koko juttu ei edes toimi, ja mitä olen joskus lukenut, että olisi onnistunut (en usko kylläkään) ei kyseiselle henkilölle ollut tapahtunut mitään. Ja kuulemma siitä saa varman kuoleman jos menee kysymään omasta kuolemasta, kuolee.


      • Halfmad
        m0 kirjoitti:

        Nyt tajuan siis että miksi silmissäni tuntuin kuumuutta, viiltävää kipua ja pääni tuntui kuin halkeaisi. Kokeilimme sitä joskus nuorena. Ystäväni joutui mielisairaalaan ja käymään terapioissa.Hän tuli hulluksi koska oli myös kokeillut ja ystäviensä kanssa nähnyt takanaan tytön jolla oli valkoinen paljastava toppi.


        ÄLKÄÄ KOITTAKO!!!!

        Kaikki uskoo


      • Tosikertoja
        kiyhnfhkdle kirjoitti:

        Kuka se bloody mary oikein oli????

        Bloody Mary oli Mary Worington jonka taloon murtauduttiin ja häneltä kaivettiin silmät ulos Mary yritti kirjoittaa murhaajan nimen peiliin jonka takia maryn henki on peilissä. Kuten kommentissani lukee minulta tippui peili jossa jeesus ristiin naulittiin kun testasin sitä ja ajattelin että se on totta


      • sepe
        m0 kirjoitti:

        Nyt tajuan siis että miksi silmissäni tuntuin kuumuutta, viiltävää kipua ja pääni tuntui kuin halkeaisi. Kokeilimme sitä joskus nuorena. Ystäväni joutui mielisairaalaan ja käymään terapioissa.Hän tuli hulluksi koska oli myös kokeillut ja ystäviensä kanssa nähnyt takanaan tytön jolla oli valkoinen paljastava toppi.


        ÄLKÄÄ KOITTAKO!!!!

        Ystäväsi taisi olla homo.


      • joku nyt mikä onkaa
        kiyhnfhkdle kirjoitti:

        Kuka se bloody mary oikein oli????

        bloody mary oli semmone prinsessa vai mikä nyt olikaa ja se murhattiin ja se yritti kirjottaa sen murhaajan nimen peiliin ja sit se ei ehtiny ja sen henki imeyty peiliin ja se kummittelee nyt peileissä


      • viiisas tietäjä
        se on aave kirjoitti:

        Bloody Maryn alkuperästä ei ole täyttä varmuutta, mutta kyseessä on joka tapauksessa kostonhimoinen entiteetti, olento, joka tulee esiin vain kutsuttaessa. Bloody Mary pyrkii viiltämään kynsillä silmät päästä tai tappamaan uhrinsa.

        Onko tarina hänestä totta? Toivottavasti ei, mutta en silti lähtisi leikkimään Bloody Mary-leikkiä keskiyöllä vessassa. Niin hulluksi en rupea.

        siis kaikille tietämättömille niin eihän se tule jos ei ole veristä salaisuutta? tai jos mä sanon sen ja mul ei oo mtn. salaisuutta johonka liittyy kuolema, mut jollai mun läheisel on nii se kuolee siihe. ja se ei tuu se nainen, vaan sun peilikuva alkaa puhuu siitä salaisuudesta ja sit alkaa silmät vuotaan verta ja sit se ruumis löydetään silmättöminä ja yleensä bloody mary on kirjottanu sen uhrin nimen peilin taakse.. :)


      • ok?
        Tosikertoja kirjoitti:

        Bloody Mary oli Mary Worington jonka taloon murtauduttiin ja häneltä kaivettiin silmät ulos Mary yritti kirjoittaa murhaajan nimen peiliin jonka takia maryn henki on peilissä. Kuten kommentissani lukee minulta tippui peili jossa jeesus ristiin naulittiin kun testasin sitä ja ajattelin että se on totta

        En usko et se on totta koska se kuulostaa ihan järjettömältä. Miks tälläsii ees keksitää jos niil vaa pelotellaa toisii


      • LOOOL
        Halfmad kirjoitti:

        Kaikki uskoo

        En mä ainakaan uskalla kokeilla♥


      • BloodyMaryystävä

        Jfjfkfjfkfkfkgkgkgkfkfkfkfkd Bloody Mary minun ystävä jdjfkfjfkdkdjkdkdkdkdkdkdkjdjdjdj😈


    • MM

      Juu, olen kokeillut mutta eihän siinä mitään tapahtunut. Kuvia tulee googlen kuvahaulla hakusanalla Bloody Mary. Youtubesta löytyy myös videoita, suurin osa on muokattu tietokoneella, joten ei tarvi pelätä että sieltä oikeasti joku hyökkäisi... Mielikuvitus vaan temppuilee ;)

    • liska98

      oon kokeillu sitä bloody mary juttuuu aika montaki kertaa ei se onnistu!!! niii ja oikeestikki mielikuvitus se vaa alkaa temppuilee ;)!

    • feimiteini

      joo älkää ihmees teinit kokeilko tätä, saatatte luulla että joku viiltelee teijän ranteet mut ne on oikeesti 2 päivää vanhat jäljet.

    • vastaus jokulle

      minähän se toimii kun sanoo ´´bladi meri´´

    • jaana94

      ainii se leffa.......

    • Jeeninnna

      Kaverini oli meillä kerran, ja sanoin sille että, menehän vessaan, ja hän kysyi, että miksi, sanoin että sitten sano: Bloody Mary, ja sitten PITÄISI nähdä joku valkoinen nainen, jolla joidenkin kertomusten mukaan pitäisi olla joku Nalle tai jtn. Se meni sinne ja pyöri 7 kertaa ympäri silmäät kiinni, ja hoki nimeä, ja yhtäkkiä se alkoi kiljua. Se juoksi ulos sieltä, ja kysyin, mitä tapahtui. Se sanoi, että joku valkoinen nainen näkyi peilissä, ja sitten se alkoi kiertää sitä ympäri ja hänen silmiinsä sattui. Ei ole sen jälkeen kauheasti siinä vessassa käynyt. Itelläki kammottaa siihen vessaan mennä, vaikken ole sitä kokeillutkaan! ÄLKÄÄ KOKEILKO!

      • ANN135999

        JUUPA JUU JEENINNA ONKOHAN TOI KOKO TARINA EES TOTTA EHKÄ PUOLET VAA


    • jasmin-94

      Hyi kauheeta... ajateltii kaverin kaa testaa ttoa mut ajatteluks jää . :D

    • harhaluuloinenko??

      Mä uskon et Bloody Mary näyttäytyy vaan tietyille ihmisille ! Kerrotaan et toi Bloody Mary tietää ihmisten hyvät ja pahat teot eli uskon et se ilmestyy vain niille jotka on joskus tehny jotain pahaa ! On myös kerrottu et jos on oikeesti tehny jotain anteeksiantamatonta niin sit Bloody Mary tappaa oikeesti sen joka Bloody Maryn on kutsunu...

      • Sussi... !!!

        siis ei millään pahal mut kuka noit uskoo siis oikeesti :O tos ei oo mitään järkee et pelottaa ittensä "hengiltä" jonku tarinan takia joka ei ees oo totta !!!


      • Tosikertoja

        Bloody Maryn tarinassaa sanotaan että Mary rankaisee niitä jotka ovat tappaneet jonkun


      • ok?

        Joopa joo tuskimpa ees ilmestyy kellekkää toi on vaa jonkun keksimää tarinaa


    • älä vaan kokeile

      Samahan toimii myös toistamalla sanat "sieg heil" käsi ojossa 13 kertaa vessan peilin edessä. Peiliin legendan mukaan ilmestyy yksikiveksinen, viiksekäs, hieman juutalaisen näköinen kaveri, jolla on jonkunnäköinen sotilasunivormu jossa korpraalin natsat ja sitten sellainen punainen hihanauha, jossa on sellainen musta svastika-kuvio. Tää hemmo pieraisee ankarasti, täyttää vessan suolikaasullaan ja kuolet pystyyn.

    • masentunut-94

      uskon. varsinkin paranormal activity kolmosen jälkeen. se oli pelottavin leffa mitä koskaan olen nähnyt tai varnasti tulen näkemään. ja bloody mary kohtaus oli elokuvassa kaikista kamalin. hyih. haluaisin kyllä kokeilla, koska haluan seota. ei tässä elämässä täysjärkisenä jaksa..

    • 8O

      Oon kyllä kattonu sen paranormal activity 2 ja 3
      Ja ne kummatkin oli pelottavia!
      Varsinkin se bloody mary!

    • DanKunOotteNoloi

      Hu0h. Sen voi kyllä nähdä, mutta siihen on looginen selitys. Kun aletan pyörimään 10 kertaa ympäri, aivot eivät saa enään happea. Pelko siitä että peiliin jotain ilmestyisi saa sun aivot hapen puutteessa näkemään juuri sen mitä pelkäät näkeväsi.

    • Kumpi Kampi

      Siis than oikeesti se toimii Bloody Mary on olemassa.

    • :o

      Halutaan kokeilla kamujen kaa sitä, mut oikeesti sanokaa rehellisesti mitä siin tapahtuu ! Ja pitääkö siis siinä sanoo 3 krt "bladi meri" ja pyörii ympyrää vai hä ? :'o

      • tosikertoja

        Menkää keskiyöllä vessaan kynttilän valossa sanokaa kolme kertaa bladi meri juuri touollein mutta voi sen sano bloody mary muttä älkää lukitko vessan ove koska mary kaivaa jos rituaali onnistuu mary kaivaa silmät ulos joten älkää lukitko ovea koska silloin on liian myöhäistä minä olin viisas en lukinnut ja pääsin hengissä pois en kehota kokeilemaan koska mary vaanii teitä ainiaan ellette osaa spiritismiä karkottamaan henkiä ja demoneita koska mary on olemassa hän saattaa aania minua vieläkin


      • Äikänopenitappaisi
        tosikertoja kirjoitti:

        Menkää keskiyöllä vessaan kynttilän valossa sanokaa kolme kertaa bladi meri juuri touollein mutta voi sen sano bloody mary muttä älkää lukitko vessan ove koska mary kaivaa jos rituaali onnistuu mary kaivaa silmät ulos joten älkää lukitko ovea koska silloin on liian myöhäistä minä olin viisas en lukinnut ja pääsin hengissä pois en kehota kokeilemaan koska mary vaanii teitä ainiaan ellette osaa spiritismiä karkottamaan henkiä ja demoneita koska mary on olemassa hän saattaa aania minua vieläkin

        Bladi meri on vallannut oikeinkirjoitustaitosi

        suosittelen sitä spiritismiä ennen kuin yhdyssanatki katoavat teksteistäsi.
        tämän ei ollut tarkoitus olla koomista

        eikä tuon sarkastista

        huomautin vain :::oo


    • Bloody Mary

      Mulla on sellane käsitys, että menet täysin pimeään vessaan yksin ja katsot peiliin. Sitten sanot kolme kertaa bloody mary ja peiliin ilmestyy vaalea nainen jolla on mustat hiukset ja huppu. Ite en kokeilis, sillä uskon et se ei toimi ja usein jos kaveri alkaa kiljua ja huutaa nii mä en ainaska uskois koska se varmaa vaa feikkkaa sen.

    • Happy teasing

      Mulle kävi niin, että menin kello 00:00 eteisen kaksi metriselle peilille.
      Sen edessä lausuin kolme kertaa bloody mary, bloody mary, bloody mary, come here. Suljin silmäni ja kun avasin silmäni, kalpea tumma hiuksinen kaunis nainen näkyi peilissä. Nainen yritti kurottaa peilistä, mutta hänen kätensä ei tullut peilistä.
      Hän lausui: Perkele.
      Siinä samassa laskin housuni ja näytin penistäni. Sanoin: Taidat olla puutteessa.
      Siinä heiluttelin vehkeitäni ja nauroin räkäisesti, kun hän halusi ottaa suihin.
      Hän kuitenkin nosti veristä hamettaan ja sanoi: sinä et saakkaan tätä.
      Otin puhelimellani kuvan ja menin selkä peiliin päin runkulle.
      Sen pituinen se.

      • Tosikertoja

        Vttu mää repesin vitusti :DDD XDXDXDDXDXXD


    • Bloodymäryperseestä!

      Kaikki homonuoret, menkää vaikka homoklubille ja hokekaa vessassa OLEN HOMO kolme kertaa, nii etees ilmestyy 200 homoa, jotka alkaa runkkaamaan sua!

      • sellanenjännä

        eilol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDd loooooooooool


    • jj

      käsken kamun kokeilla

      • Hahaa

        Reilukerho ;;DDD


    • Tosikertoja

      Kokeilin sitä ja sen jälkeen Vessan seinältä tippui taulu jossa jeesus on ristiin naulittuna

    • Puhuu totta.

      Miksi kertoa tarinoita mitkä ei pidä paikkaansa ja jos joku todella pelkää Bloody Marya niinkuin itse pelkäsin todella paljon sitä kun olin lukenut siitä niin tee kuin minä. Eräänä iltana ennen kello 12 (kello oli 23:30) kun en saanut unta ja melkein aloin itkemään kun ajattelin sitä ja päätin kokeilla sitä kun tuli ajatus että hulluksihan joka tapauksessa tulee jos ajattelee asiaa näin paljon eikä saa pois mielestä tai jos kokeilee ja näkee sen. Keräsin rohkeutta ja kello oli 23:58 kun nousin sängystä ja menin vessan eteen ja kun kello oli tarkalleen 23:59:30 kun astuin ovesta sisään ja laskin päässä 20 sekunttia ja sanoin kovaan ääneen ja selvästi kolme kertaa "bladi meri" ja lopussa "come here" valot päällä kunnes laitoin valot pois ja taas päälle eikä tapahtunut yhtään mitään ja kokeilin samaa ilman että sanoin "come here" eikä mitään käynyt. Joten jos joku tätä vielä pelkää niin mene rauhassa kello 0:00 kokeilemaan vessaan samoin ohjein miten minä niin huomaat ettei ole yhtään pelättävää. Ja jos ei uskalla niin kannattaa ottaa yhteyttä asiantuntijalle ettei mieti tuollaisa asioita liikaa koska ennemmin tai myöhemmin sekoat ja tulet hulluksi jos et tee asialle mitään ja mietit ja ajattelet vain lisää. Joten jos olet pelännyt joskus tätä asiaa niin aivan turhaan se on vain älytön TV ohjelma.

    • Skeptikkoo

      Toi että tohon on kuollut porukkaa, on totta. Mutta en sanois sitä itse ton Bloody Maryn takia, vaan sen takia että ihmisen alitajunta on pelottavan voimakas. Jos uskot että näät peilissä Bloody Maryn, todennäköisesti myös näet sen , koska kuvittelet sen sinne. Jos uskot kuolevasi, voi olla että kuolet >:o

    • Juomaa tulin kattoo

      Voi vittu!!!!!!! Tulin ihan turhaa tänne ku luulin et tääl puhutaan siit Bloody Mary juomast mut vittu jostai peilihommast saatana!!

    • Avaruusolento.

      Te olette hulluja kaikki!

    • tämmöst

      haha, oon kokeillu kamujen kaa. noh, kylhä siin peilis jottai näkyki, mut se ei todellakaa ollu mikää vitun verine ämmä. se oli joku valkone valo......... joo se saatto tulla mun kamun silmälaseist mut joo kokeiltu on. eikä se niiku todellakaa oo ilmestyny minnekkää heijjastavaa pintaa :DDDD

    • hyvää on

      Bloody Mary on tomaattimehusta, vodkasta ja erilaisista mausteista sekoitettu alkoholijuoma. Drinkin mausteista yleisimpiä ovat worcesterinkastike, tabasco, lihaliemi, retikka, varsiselleri, suola, mustapippuri, cayennepippuri ja sitruunamehu. Drinkki voidaan valmistaa myös alkoholittomana, jolloin sitä kutsutaan Virgin Maryksi.
      Jotkut baarit käyttävät valmiiksi maustettua mehusekoitusta, johon lisätään vain vodka. Varsiselleri on perinteinen sekoitustikku.
      Useimmin drinkin keksijäksi mainittu baarimikko on Fernand Petiot, joka työskenteli Pariisissa Harry's New York Barissa 1920-luvulla, ja muutti sieltä New Yorkiin 1934 vieden reseptin mukanaan. New Yorkin versioon hän lisäsi enemmän mausteita.
      Drinkin nimen alkuperästä ei olla yksimielisiä. Nimi "Bloody Mary" on yhdistetty useisiin historiallisiin henkilöihin – joista Englannin kuningatar Maria I lienee tunnetuin – ja kansantaruihin. Jotkut uskovat drinkin olevan nimetty näyttelijä Mary Pickfordin mukaan, jotkut taas chicagolaisbaari Bucket of Bloodissa työskennelleen Mary-nimisen tarjoilijan mukaan.
      Bloody Mary on myös peli.lähde?

    • t.mies1

      se on taru paskaa älkää uskoko moiseen

      • yruhupoy

        Luin jostaoin että se on totta, joten se on totta >:(


      • Tyyppi
        yruhupoy kirjoitti:

        Luin jostaoin että se on totta, joten se on totta >:(

        Aijaa... meniksää niinku peilin eteen ja sitte lausuit sanat " onko Bloody Mary totta,onko Bloody Mary totta,onko Bloody Mary totta," ja sit peilissä luki että "On se ihan totta kyllä!"


      • tietäjä
        yruhupoy kirjoitti:

        Luin jostaoin että se on totta, joten se on totta >:(

        Joo jos sulle sanotaan että kuolleet voi herätä hengistä niin uskoisitko sen no voithan sää tietenkin mennä peilin eteen ja sanoo jonkun kuolleen tuttusi nimen ja katsoa tuleeko hän peilistä moikkaamaan sinua sama asia kuin tekisit bloody maryn!


    • tutlut

      yksi verisen marjan tarinoista on että häneltä revitiin silmät irti päästä ja hän yritti mennä vessaan kirjoitamaan peiliin verelään murhaajan nimen mutta murhaaja kerkesi murhata verisen marja jonka oikea nimi on mary wroth paitsi en usko tähän urbaani legendaan

    • joku1235

      me kokeiltiin sitä koulussa ja melkein kaikki menivät kerran vessaan ja kun he olivat tulleet he sanoivat nähneensä vihreitä viivoja ja silmiä

    • bloooody mary

      Mä uskon et se toimii vaan jos sä itse uskot siihen oikeasti. Luin kans et moni joka on kokeillut tätä on pelastunut ku on sanonu et: go away mary,i am not scared of you.

    • tuomasabc1

      Joo kun mary murhattiin ja revittiin silmät päästä (mukamas) niin siitähän kansa on tehnyt tarun vähän niikun , romulus ja remus roomast :D esimerkki

    • Puhuu totta.

      Jos kokeilet ja näet sen niin se on mielikuvitusta eli semmoista ei ole olemassa. Kokeile ihmeessä jos kiehtoo ja sanon että siinä ei käy MITENKÄÄN.

    • Rauha maahan

      Rauha ihmiset :D Ei tollasta tapahdu! Te vaan koitatte saada ihmiset pelkäämään ja se on VÄÄRIN!

    • ei toimi

      oon kokeillu eikä todellakaan toiminu

    • peloton pelkääjä

      Kokeiltu on monta kertaa. Sen jälkeisenä yönä kello tippu lattialle! Sen jälkeen en oo siinä vessassa käynytkään.

      • Tyyppi

        Kuule, Mullaki tippu kello mutta sit mää tajusin että hei mun päähän sattuu ja tajusin että olin tiputtanu kellon mun naamalla ;'D


    • 12v tyttö

      Oon kokeillut kerran toiste en kyllä koklaa. Sen jälkeen kun olin kokeillut kello tippu lattialle. Sen jälkeen en oo siinä vessassa käynytkkään!

    • Hui saatana!!!!

      Minä ja kaverini testasimme sitä tasan klo 00.00, elikkä menimme vessaan kahestaan ja sanoimme 100 kertaa bloody mary, ja lopuksi come here ja sitten laitoimme valot pois ja halailimme toisiamme ja sitten laitoimme valot päälle ja näimme vessan pöntössä jonkun vaalean hahmon, kaverini kumartui sitä hahmoa päin ja se imaisi kaverini vessanpönttöön, sitten kaveristani tuli yhtäkkiä valkoinen kuin kummitus ja hän koitti nousta bloody maryn kanssa vessanpöntöstä ylös. Juuri kun he olivat pääsemässä ylös niin sain loistavan ajatuksen, menin heti vääntämään paskaa heidän päällensä ja huhhuh että tulikin oikeen kunnon pökäleet! Kaikki voivat nyt kiittää minua siitä että pelastin maailman bloody maryltä! Eli turha mennä enää vessan pöntön eteen testaamaan bloody marya, koska bloody marya ei ole enää.

    • kate klooni

      no vittu ku meni jonku aikaa vessaa ja sanoi blaadi marin nii siin oli leonardo dicaprio
      kiljuin ja hymyilin ja rakastetiin

    • lol0333

      toimii oikeesti! hoin siinä sitä hetken aikaa ja yht äkkii valkoinen nainen tulee peilistä ja tarjoaa vaahtokarkkia ja hattaraa niin paljon että kuolet ylipainoon ja jos et hän antaa sinulle 50000 euroa käteistä.

    • KOKENUT TÄMÄN

      olen itse kokeilut tätä ja kyseinen bloodymary tuli esiin mutta sain sanottua silmien repimistä ennen go away mary i dont scare you eli mene pois mary en pelkää sinua

    • ann555555

      älkää helvetti soikoon olko hulluja!bloody maryy ei oo olemas

    • Kaveri

      Hmm.. kaveri sanoi että bloody mary näyttää pelottavalta jos ajattelee sen pelottavana ja se on es poni jos sen ajattelee es ponina. Ja kaikki minä marin ajattelee niin siltä se myöskin näyttää. Tosin on hirvittävä legenda mutta en tiedä uskoakko. En kyllä kokeilemaan menisi.

      • jenskuukke

        okeihj


    • joku!

      Olen kokeillut tätä bloody mary juttua sain itse tästä kauheat traumat sillä kun tein tämän 4 ystäväni kanssa pimeässä vessassa keskiyöllä yhden kynttilän valossa näimme sen. Sitten pari kuukautta myöhemmin kun olimme unohtaneet tämän ystäväni jonka luona olimme tämän tehneet kuoli keskiyöllä vessaan peilin eteen. :O en siis suosittele kenenkään tätä kokeilevan leikilläkään!!

    • En usko, pelkään

      Juu, en usko tämän toimivan mutta pelkään tätä juttua ihan sairaasti enkä uskalla katsoa peiliin :( en usko mutta pelkään

    • 10v tyttö

      Juu, minä en ainakaan usko tuohon, mutta en silti uskalla kokeilla, koska mielikuvitus on vähän liiankin vilkas, ja välillä pyörii mielessä, että jos se sittenkin toimisi... Olen 10v ja en halua pilata koko loppuelämääni, jos se sittenkin sattuu toimimaan.

    • Hui!;(

      En uskalla tehä!;( kamu kokeili niin seuraavana yönä see kuoli!! En suositteli..:(

      • 12-v tyttö

        Vittu ei siin tapahdu mitään koitettii kavereitten kaa kaveri oli silmät kii ja toinen lausu bloody mary kolme kertaa oikeesti viittisittekste lopettaa ton "se kaveri kuoli" jutun ei siin oikeesti tapahdu mitää x-(


    • pokåpo

      Kaveri on kuulemma kokeillu ja valot ruvennu välkkymään

    • 13V KOKEMUS

      Minä olen 13vuotias tyttö minä ja kaverini kokeiltiin BloodyMARYA vessassa paras ystäväni kuvasi videolle ja toinen paras ystäväni istui vessanpöntön päällä minä seisoin kuvaavan vieressä oven luona mutta kaverini ja minun välissä oli pieni rako yhtäkkii ku katottii peilist ja sen kännykäst meijän välissä seiso valkokaapunen nainen ja kuulu tämmöst äänt supsupsp sit me ruvettii kiljuu ja yritettii avata ovee vaik ei laitettu sitä lukkoon nii ei silti päästy ulos saman päivänä meijän luokkalainen tyttö joka oli kuunnellu oven takan salaa pyörty ja rupes näkee harhoja


      ÄLKÄÄ KOKEILKO PUHUN KOKEMUKSESTA

    • Ei totta

      Ei ole olemassa kokeilin ja ei tule mitään siihen

    • Ette ole tosissanne!

      Voi juma*lauta, kun on tyhmiä ihmisiä! Uskotteko oikeesti joihinkin ''bloody mary'' legendoihin? Siellä peilissä ei ole ketään eikä tulekkaan! Tää on sama asia kun menisitte väittämään keskustelupalstoille että sanoitte klo. 3 päivällä peilin edessä: haista paska! Ja sitten siihen ilmesty joku v*tun koira!

      • julen

        olet oikeassa @ette ole tosissanne


    • valtsubantsu2

      se riippuu mihin uskoo jos uskot variseen mariaan nii kyl se sitte voi ilmestyä

    • es2

      eihän se bloody mary toimi jos sen sanoo PÄIVÄLLÄ 3 kertaa?et se toimii vaan yöllä?

    • iha sama

      minä olen ja loukkaannuin jalasta.

    • AliasRealisti

      Kiitos nauruista. Jos mä murran jalkani ni kyl keksin paremmankin selityksen sille ku kuollut nainen peilissä.

    • Bloody Mary Juoma

      No jos Bloody Mary vie meiän silmät tai jotain niin tekeekö sen juoma jotain???

    • voihankakka

      "Maria sairasteli paljon koko aikuisikänsä ja kuoli syöpään 42-vuotiaana vuonna 1558. Kuvitellessaan olevansa raskaana hän oli aiemmin määrännyt testamentissaan, että hänen miehensä Filip toimisi heidän lapsensa sijaishallitsijana. Kun kuningatar kuoli lapsettomana, valtaistuimelle nousi hänen sisarpuolensa Elisabet, josta tuli kuningatar Elisabet I ja viimeinen Tudorin hallitsijasuvun hallitsija."

      Toinen kertomus:

      "Maria ensimmäinen (Verinen Maria) Kuoli vuonna 1558. Kuolemasta on tehty monia eli versioita,mutta luultavasti tunnetuin on se että hänet murhattiin omassa talossaan. Puolikuolleena Maria meni peilin luokse kirjoittaakseen siihen verellä murhaajansa nimen mutta kuoli ennemmin. Siksi Maria kummittelee peileissä, johon häntä voi kutsua sanomalla ”Bloody Mary Bloody Mary Bloody Mary”. Peiliin pitäisi ilmestyä itse Verinen Maria. Maria kerrottaan olevan mustahiuksinen ja että hänellä on valkoinen mekko joka on tahrittu vereen."

      • Anonyymi

        Tähän lisään myös 3nnen lukemani, muistakseni ehkä #kauhublogi :sta, tms tai oon vaan kuully myös yhdeltä tutulta, että tää blody mary kuvitteli olevansa ruma, tms. Hän oli kääntänyt peilinsä, eikä pystynyt katsomaan itseään peilistä. Eräänä päivänä hänen äitinsä hommasi hänelle kauniin mekon, ja mary pisti sen heto päälleen ja laittoi peilinsä taas oikein päin. Hän piti sitä koko ajan. Hän tuijotteli itseään peilistä jatkuvasti, ja eräänä päivänä heidä talonsa syttyi palamaan. Sitten mary tietysti jäi sinne peilin eteen, ja kuoli.
        Oon myös kuullu, että hänellä ja miehellään olisi ollut häät. Hän oli mennyt rantaan pesemään kasvojaan. Yhtäkkiä hän putosi veteen, ja ruhkoutui kiviin ja ilmeisesti kivistä oli saanut sellaisia vammoja, että oli lopulta kuollut.


    • julen

      se on vain urbaanitarina ja legenda joka ei tuskin pidä paikkansa älkää nyt ruvetko
      kaikkea nyt uskomaan hyvänen aika XD se on vain drinkki ja urbaanitarina

    • iha sama

      En uskaltanu kokeilla ku pelkäsin niin hirveesti, vaik en kyl siihe uskonukkaa.

    • turhaa...

      Oikeesti tollasta on turha pelätä... Täyttä potaskaa. Mulle tuli eilen whatsappis sellane kiertoviesti bloody marysta ja siin sanottii "jos ET lähetä kellekkää, tulen sängyn altasi yöllä moottorisahan kanssa ja paloittelen sinut raa'asti. No enpähän kuollu;)

    • jp126

      Joo en oo ite kokeillu tota Bloody Maria... Pelottaa:D

    • juupa juu

      Luin tämän jostain ja en oikein usko mutta pelkään sitä. En tuu kokeilee :p

    • BloodyMaryFani

      Mä sanoisin että toi tarina on yotta tai siis en oo kokeillu mut kamu on ja siitä tuli hullu ja se teki itsarin nuorena

    • Juoppohullu

      Kokeilin kerran, enkä tykännyt. Etenkin se sellerinvarsi maistui ***tanan pahalle. Pitäydyn nykyisin kossuvissyssä ja muissa kirkkaissa.

      • HåkanSvensson

        Sinä oletkin juntti, meillä Stockholmin paremmissa piireissä maistellaan vain erilaisia hienoja drinkkejä.


    • JormaKaleviEnsio

      Minä kokeilin kerran tuota juttua. Sanoin lati meri kolme kertaa peilin edessä. Samalla tunsin koputuksen hartiassani. Kaamea haudantakaiselta kuulostava multainen ääni sanoi, että perhanan juntti, ei se ole mikään lati vaan bladi, opettelisit edes sitä yhtä kieltä senkin savolainen persu.

      No, ei se siis oikein onnistunut tai miten tuon nyt ottaa. Toisella kerralla kokeilin toisenlaista metodia: join 13 bloody marya, todella stydiä eli pistin 13 pisaraa habanerotabascoa juomiin ja huitaisin nuo huiviini 13 huikalla (rupesi jo huikomaan hiukan eli pistelin siinä samalla napaan parin porsaankyljykset mutta se on jo toinen juttu). Sitten alkoi vattassani pahanlainen melskaus, jota menin helpottamaan istunnolle.

      Lausuin 3 kertaa bladi meri edellisestä kerrasta viisastuneena, olenhan peruskoulun oppimäärän suorittanut. Samalla rusautin kunnon pläjäyksen veristä ripulia, jolla kuorrutin pytyn seinämät ja istuimenkin alapuolen.

      En ole vieläkään löytänyt selitystä tälle veriselle jutulle. Synnytinkö siis perseeni kautta pahan hengen vai miten tuon tulkitsisi? Olen 54 vuotta, kuulun kirkkoon ja äänestän keskustaa.

    • kiitoskaikki

      Kiitos,tuo helpotti oloani. Ainakin tiedän että tuo ei ole olemassa.

    • Loldroml

      Se on sillee että lausutaan kolme ketaa peilin edessä 2-8 kynttilän valossa Bloody Mary jos ei tapahdu mitään pyöri kolme kertaa ympäri ja jos ei tule laita hana päälle ja lausu 3 kertaa taas Bloody mary sillä viimeinen asia minkä Bloody Mary kuuli niin se oli juokseva vesi hana

    • halusinvaankertoo

      Se bloody Mary ei ilmesty oikeesti ja jos joku näkee sen niin jos valot on päällä siellä vessassa niin se valo näyttää siltä bloody Marylta.Meidän yks luokkalainen hokee sitä kokoajan ja on varmaan jo kokeillut niin on se vielä kyllä elossa että mä en usko koko juttuun:D

    • eitoiminu

      Minä koitin tuota keskiyöllä ja kuulin karmean äänen huutavan "täällä yrittää ihmiset nukkua perkeleen juoppo".

    • Anonyymi

      Tämä muuten aika mielenkiintoinen tarina. Siis tarina ja legenda. Itse jo50-v mues, mutta 80-luvulla jo käytiin vessassa tätä hokeen, eikä silloin ollut nettiä eikä kännyköitä. Joten onko suusta suuhun vai kirjoista silloin saatu tuo idea, en muista. Ja en muista tuliko peiliin ketään, vaikka hoettiin nimeä. Meitä oli kerran kolme vessassa, ja ainoa joka tuli, oli isäni joka ajoi pois vessasta ja sanoi että pelleilyt loppuu.

    • Anonyymi

      Tä bloody mary paska on demoni eli paha henki ja niitä on olemassa joten toi voi olla mahollista joten en suosittele kosk se voi olla vaarallista mut kristityt esim mä nii paha henki ei kestä kristittyi nii se ei pääse meijä peiliin tai mun luo

    • Anonyymi

      Älkää kokeilko missään nimessä, koska moni joka on kokeillut on tullut sen takia hulluksi. Vaikka se Bloody Mary ei ensin näy ja näyttää että se ei toimi, niin kuitenkin se on toiminut. Se Bloody Mary tulee yöllä sinun korvaasi kiljumaan ja alkaa repimään jalkoja, silmiä ja hyppää sitten sinun päälleesi. Bloody Mary vaanii sinua. Sen saa karkotettua soittamalla helluntai pappi siunaamaan teidän talon. Sitten se juoksee häntä koipien välissä Karkuun kun kuulee että luet ääneen raamattua ja isä meidän rukousta. Välikäisesti se lähtee pois mutta ei kokonaan.

    • Anonyymi

      Nyt tää Bloody Mary yrittää kuristaa ihmisiä. Sitten, kun lyö tätä Bloody Marya turpaan, niin et kuole. Se joka on kokeillut, niin kannattaa laittaa yöksi sipuli viereen, kun se ei voi sietää sitä hajua. Älkää kokeilkot ikinä.

    • Anonyymi

      En ole mutta olemme nähneet hänet useaan kertaan ja oli pelottavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1635
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      80
      1275
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      90
      1182
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1106
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1102
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      21
      991
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      942
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      907
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      771
    Aihe