samsung s5230 kosketusnäyttöpuhelin

Kiitos etukäteen

minulla on siis tuo samsung s5230 kosketusnäyttöpuhelin. Olen ladannut siihen useita pelejä mutta A) puhelin valittaa että ei ole tarpeeksi muistia tai B) kun kokeilen peliä jonka olen ladannut ne ovatkin liian pienelle näytölle, vaikka ne on tarkoitettu s5230 mallille....
tietääkö kukaan netti sivua josta voisin ladata moitteettomasti toimivia pelejä jotka olisivat ilmaisia???

19

3476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdrftgjk

      mobile9

    • jr

      kun mä lataan pelejä ne näkyvät puhelimessa kuvina!!!

      • kimppuc

        niin ehkä näkyy , koitappa ladata samsungin pelejä elä lataa nokia pelejä :D


      • ek

        sama


    • JanitAaw

      Mulla on toi sama kännykkä kuin sulla. sain sen joululahjaks ja siinä on vaan joku surkee kaatuvat nopat joka ei oo ees kunnon peli!! Mäkin oon tässä ettimässä pelejä mun kännyyn mut kuulin että mobile9 on laiton paikka... ://

    • lataaja

      mistä oot ladannut ne pelit

    • jAAAAAAAAAAAAAAAaaau

      (:(: kelasin et siis voiks tuolt mobile9 mestast lataa siis pelei toho samsung s5230 phonee , ku meiksilki on tooi muut kyl kävin tsekkaa sielt ja siin pysty mut en osaannu kai o;;;;

    • samsungirl

      Mulla on toi sama samsung ja olen ladannnu pelejä aivan hirveesti ja yks vaa toimi ja loput jokka toimi nii niihin tartti netin ja mulla on estot! huomasin että JAR-muotoiset ei toimi mulla ollenkaan tuossa ja se yks mikä toimii on JAD.. sitte koitin ladata lisää JAD-muotosia pelejä nii tuli että virheellinen muoto.. pitää olla vaa hyvä tuuri että toimii, nii ja JAD-tiedosto. Tosta ei ollu varmaan apua, mutta toivottavasti ymmärsitte jotain.. ;)

    • Pelit toimii

      Ostakaas ihmiset hyvät Nokian kosketus näytöt mun kaveri osti sellasen satasella ja toimii hyvin tähän niinku jonku Angry birdsi tai jonki hyvän peli laittaminen on liian pitkä prossessi siis mulla toimii noi kaikki pelit mitä lataan mutta siis sun pitää varmaan vaihtaa firmwaree ja sit ei toimi suomen kieli ja silti pitää tehhä kaikke updatee johon löytyy jostain ryssä sivulta ja kun lataat pelin ja asennat sun pitää laittaa se kiinni ja käynnistää uudestaan sain uuden kännyn mutta huomasin nyt että Nokia on parempi kuin Samsung :D Joten jos kukaan lukee tästä ennen kun ostaa niin kannattaa ostaa Nokia koska tää ''Samsung' merkki haluaa et sen pelit ostetaan laillisesti ja rahalla ja siltikin ne on ihan persiist.

    • samsung pelaaja

      mul on samsung galaxy mini pelit toimii hyvii o

      • samsung

        mistä oot ladannu pelit ku mulla on samanlainen ja en saa ladattuu mistää...


    • mistä sais angry birds pelin tähän samsung s5230:an. oon ladannu mobile9:stä varmaan ne kaikki "sopivat" mut ei mikään toimi. ihan sama mikä (normi, rio tai seasons) kunhan sais jonkun

    • angry birds fanit

      oon ladannu getjat.com:ist mut katasin earth worm jim ja se toimi mut yhtä äkkii se peli oli feikki niiku siin oli vaa kuvii mua huijattiin ja menetin 10-40centtii saldoo joten muutenki kuitenki et voi lataa hitot ku mul on kaatuvat nopat :D mun kamul on pelei sen vanhas kännys se vaa tuo sen muisti kortti niin se antaa mulle pari pelii ahh en tiie miks somalialaiset on herkkii ja vähän hyvii tässä teille vinkki aina kannattaa sanoo kavereille että "olisko sulla pelei jotta voisit lähettää mun kännykkään" jos toimii peukut ylös :D

      • angry birds fanit ps

        ps: mul oli nokia 5230 kosketus näyttö tai olikse joku 5320 niin mun isosiskon kaveri sen isosisko oli tiennyt lataa pelejä ja se tuli meille mut ei toiminu kuitenki se tulee myöhemmin meille sit se voi lataa mulle oh yeah :D


    • htc vie samsungin

      'Samsung s5230 ei saa angry birds peliä koska siinä ei ole edes android markettia. Ite ladannu omaa kännykkään (htc incredible s) kaikki sovellukset ja pelit ilmaiseksi android marketista.

    • 1234

      menkää puhelimen netin kautta waptrick sieltä saa hyvii pelei kaikki siellä kaikki toimii ja ne on ilmasii

    • PUMMIT!!!!!!!!!!!!!!

      ostakaa kunnon puhelin :DDDD

    • Meityli
    • samsung

      PUMMIT!!!!!!!!!!!!!! kuule...se on tosi hyvä puhelin jos sitä osaa käyttää oikein.esim.täällä on ollut monta hyödyllistä aihetta mistä itse sain pelejä tai käytettyä niitä oikein.hakekaa vaikka youtubesta miten ladata pelejä puhelimeen samsung gt s5230 niin sieltä löytyy ohjeita ja paikkoja.Itellä oli sama ongelma mutta nyt pelit toimii sika hyvin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe