Oon täysin uuno näissä kuvaus hommissa, ja lähes yhtä uuno tietokoneen kanssa, joten tarveisin jelppiä.. Tarkoituksena olisi siis saada erääseen tilaisuuteen videotervehdykset kauempana asuvilta ystäviltä, joten mitenkä toimia?? Jos jokainen ystävä siis saisi videokameran käsiinsä ja kuvattua tervehdyksensä, saako sen sitten lähetettyä mitä kautta minulle? Pystyykös ihan sähköpostin kautta laittamaan omaa videokuvaa, vai mitenkäs?
videokuvan lähettäminen
jbyihgcfgcf
1
847
Vastaukset
- w
taitaa ola myöhäistä,
mutta kyllä se usein onnistuu lähettäminen sp kautta, ainakin minun kaikki kuvaukseni.
mutta rajoitus on posteilla maksimiin, minulla 25 MB se on melko pieni tila normaalin videon lähettämiseen ehkä vain 3-5 sek,
joten se pitäisi muuntaa pienempään muotoon/pakata,
tai kuvat hyvin pienellä koolla, silloin saa pidemmän tervehdyksen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1364644- 1653826
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1143556Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia432881- 1361816
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta401628Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261269Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211241Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?441199Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231183