Asennetta

Käväisin katsomassa iltapäivälehtien nettitarjontaa. Päällimmäiseksi mieleen jäi järisyttävä kuvaus omalla puhelimella kuvattu pätkä kännissä ajamisesta. Lopputuloksen voi arvata tai mennä se video katsomaan ihan itse. Poliisi vetoaa kansaan ja niihin kynttilöihinkin. Kuolleen lapsen vanhemmat ovat antaneet materiaalin poliisien käyttöön.
Mitä mietin on se, että keskusteluissa tosin vanhoissa perusteltiin vanhempien ajotapaa ja kyllä ne vanhemmatkin -asennetta. Itse en ainakaan luovu oikeudesta olla kertonut lapsilleni miten ajetaan ja eletään ettei vahinkoja sattuisi ja takuulla ne materiaalin antaneet vanhemmatkin.

Yhteiskunnallinen pirstoutuminen, murroskausi?
Mitä enemmän sääntöjä, kieltoja ja maksuja on langetettu tähän elämään sitä enemmän tuntuu tuuteista tulevan pashaa että riko rajoja niin saat näkyvyyttä ja ihan oman elämän. What!
Yritä siinä sitten uudenlaista asennekasvatusta, ku vähän itsekin on hukka nimisessä paikassa :o
3196
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

tuollaisia uutisia, ihmiset ovat outoa väkeä, kuten Rölli sanoo.

Äänestä
  • Aloittaja

kaikki eivät ole suolta kotoisin :)

Äänestä

• kirjesieppo kirjoitti:

kaikki eivät ole suolta kotoisin :)

mulla onkin Shrekin joulujuttu vielä katsomatta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kirjesieppo kirjoitti:

Käväisin katsomassa iltapäivälehtien nettitarjontaa. Päällimmäiseksi mieleen jäi järisyttävä kuvaus omalla puhelimella kuvattu pätkä kännissä ajamisesta. Lopputuloksen voi arvata tai mennä se video katsomaan ihan itse. Poliisi vetoaa kansaan ja niihin kynttilöihinkin. Kuolleen lapsen vanhemmat ovat antaneet materiaalin poliisien käyttöön.
Mitä mietin on se, että keskusteluissa tosin vanhoissa perusteltiin vanhempien ajotapaa ja kyllä ne vanhemmatkin -asennetta. Itse en ainakaan luovu oikeudesta olla kertonut lapsilleni miten ajetaan ja eletään ettei vahinkoja sattuisi ja takuulla ne materiaalin antaneet vanhemmatkin.

Yhteiskunnallinen pirstoutuminen, murroskausi?
Mitä enemmän sääntöjä, kieltoja ja maksuja on langetettu tähän elämään sitä enemmän tuntuu tuuteista tulevan pashaa että riko rajoja niin saat näkyvyyttä ja ihan oman elämän. What!
Yritä siinä sitten uudenlaista asennekasvatusta, ku vähän itsekin on hukka nimisessä paikassa :o

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu