Olen menossa viikonloppuna vahtimaan serkkujani.
Lapsina on kolme n. 2vuotiasta, kaks n.3vuotiasta ja 4vuotias.
(Itse olen 16vuotias ja tottunut olemaan usean eri-ikäisten lasten kanssa apuna oma sisko)
Mikä olisi hyvää sellaista tekemistä jossa voisin ottaa kaikki lapset mukaan, sellaista mikä ei ole liian helppoa 4vuotiaalle, muttei liian vaikeaa 2vuotiaille?
Sisällä tai ulkona !
Lapsille puuhaa
krizuca
2
671
Vastaukset
- a4pass
Osta onkipeli, katso ekoidea.fi, siellä on!
- piilotus
on kivaa :) Siis siten että piilotettu asia näkyy hieman.
Tai sitten kisana siten, että useampi (samanlainen) tavara piiloon.
Voi pelata ulkona ja sisällä.
Isommat ymmärtää, että jotkut HELPOMMAT piilot on tarkoitettu 2v:lle.
Voi tietty sopia, että hän etsii vaikka tietynlaista asiaa.
ISOMPI JA VÄRIKKÄÄMPI vaikka.
Ja keksi "hassuja" piiloja välillä. Esim. itseesi laita, tai hyödynnä jotain muuta hauskaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273425Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122559Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1092519Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072174Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761693Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481594Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261536Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151146