Onko tarpeeksi tehty kiinnijäämisen estämiseksi jos puhdistaa kovalevyn killdisk pro-ohjelman Gutmannilla, joka sekoittaa kovalevyn tiedon random dataksi ainakin 30 kertaa. Voiko tämän jälkeen enää mitenkään todistaa, että itse kyseinen henkilö olisi ladannut netistä, jos hänen kovalevyssään ei ole mitään tietoa mistään, eikä sitä voida palauttaa? Todistavatko logitiedot jossain piratebayssa tarpeeksi?
Kiinnijäämisen estäminen
4
439
Vastaukset
- q
Levyt pitää olla salattuna kaiken aikaa. Kun konstaapelit rymistelevät kuraisissa saappaissaan tupaan, on jo aivan liian myöhäistä tehdä mitään.
Oikeudella on vapaa harkintavalta todisteiden merkitystä arvioidessaan. Tietääkseni pelkkien lokitietojen perusteella ei ole vielä käräjöity. Asia selviää vasta sitten kun näistä tapauksista tulee eri oikeusasteiden päätöksiä.- A
Eräs kaverini on ladannut laittomasti muutaman pelin ja pelkää nyt kiinnijäämistä niin paljon, ettei voi nukkua yöllä! Jos hän nyt kryptaisi kovalevyn eikä lataisi enää sen jälkeen, niin riittääkö? Kirjoitan siis kaverini pyynnöstä. Hän ei itse uskalla, koska epäilee, että hänen nettiään valvotaan täällä :)
- 13
A kirjoitti:
Eräs kaverini on ladannut laittomasti muutaman pelin ja pelkää nyt kiinnijäämistä niin paljon, ettei voi nukkua yöllä! Jos hän nyt kryptaisi kovalevyn eikä lataisi enää sen jälkeen, niin riittääkö? Kirjoitan siis kaverini pyynnöstä. Hän ei itse uskalla, koska epäilee, että hänen nettiään valvotaan täällä :)
- hihhih2
A kirjoitti:
Kaverisi voi nukkua rauhassa, poliisia ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842