Kiinnijäämisen estäminen

A

Onko tarpeeksi tehty kiinnijäämisen estämiseksi jos puhdistaa kovalevyn killdisk pro-ohjelman Gutmannilla, joka sekoittaa kovalevyn tiedon random dataksi ainakin 30 kertaa. Voiko tämän jälkeen enää mitenkään todistaa, että itse kyseinen henkilö olisi ladannut netistä, jos hänen kovalevyssään ei ole mitään tietoa mistään, eikä sitä voida palauttaa? Todistavatko logitiedot jossain piratebayssa tarpeeksi?

4

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • q

Levyt pitää olla salattuna kaiken aikaa. Kun konstaapelit rymistelevät kuraisissa saappaissaan tupaan, on jo aivan liian myöhäistä tehdä mitään.

Oikeudella on vapaa harkintavalta todisteiden merkitystä arvioidessaan. Tietääkseni pelkkien lokitietojen perusteella ei ole vielä käräjöity. Asia selviää vasta sitten kun näistä tapauksista tulee eri oikeusasteiden päätöksiä.

• A

Eräs kaverini on ladannut laittomasti muutaman pelin ja pelkää nyt kiinnijäämistä niin paljon, ettei voi nukkua yöllä! Jos hän nyt kryptaisi kovalevyn eikä lataisi enää sen jälkeen, niin riittääkö? Kirjoitan siis kaverini pyynnöstä. Hän ei itse uskalla, koska epäilee, että hänen nettiään valvotaan täällä :)

• 13
        A kirjoitti:

Eräs kaverini on ladannut laittomasti muutaman pelin ja pelkää nyt kiinnijäämistä niin paljon, ettei voi nukkua yöllä! Jos hän nyt kryptaisi kovalevyn eikä lataisi enää sen jälkeen, niin riittääkö? Kirjoitan siis kaverini pyynnöstä. Hän ei itse uskalla, koska epäilee, että hänen nettiään valvotaan täällä :)

http://zapatopi.net/afdb/build.html

• hihhih2
        A kirjoitti:

Kaverisi voi nukkua rauhassa, poliisia ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      102
      1737
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1541
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1474
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1420
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1361
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1205
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1121
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      985
    Aihe