Onko tarpeeksi tehty kiinnijäämisen estämiseksi jos puhdistaa kovalevyn killdisk pro-ohjelman Gutmannilla, joka sekoittaa kovalevyn tiedon random dataksi ainakin 30 kertaa. Voiko tämän jälkeen enää mitenkään todistaa, että itse kyseinen henkilö olisi ladannut netistä, jos hänen kovalevyssään ei ole mitään tietoa mistään, eikä sitä voida palauttaa? Todistavatko logitiedot jossain piratebayssa tarpeeksi?
Kiinnijäämisen estäminen
4
492
Vastaukset
- q
Levyt pitää olla salattuna kaiken aikaa. Kun konstaapelit rymistelevät kuraisissa saappaissaan tupaan, on jo aivan liian myöhäistä tehdä mitään.
Oikeudella on vapaa harkintavalta todisteiden merkitystä arvioidessaan. Tietääkseni pelkkien lokitietojen perusteella ei ole vielä käräjöity. Asia selviää vasta sitten kun näistä tapauksista tulee eri oikeusasteiden päätöksiä.- A
Eräs kaverini on ladannut laittomasti muutaman pelin ja pelkää nyt kiinnijäämistä niin paljon, ettei voi nukkua yöllä! Jos hän nyt kryptaisi kovalevyn eikä lataisi enää sen jälkeen, niin riittääkö? Kirjoitan siis kaverini pyynnöstä. Hän ei itse uskalla, koska epäilee, että hänen nettiään valvotaan täällä :)
- 13
A kirjoitti:
Eräs kaverini on ladannut laittomasti muutaman pelin ja pelkää nyt kiinnijäämistä niin paljon, ettei voi nukkua yöllä! Jos hän nyt kryptaisi kovalevyn eikä lataisi enää sen jälkeen, niin riittääkö? Kirjoitan siis kaverini pyynnöstä. Hän ei itse uskalla, koska epäilee, että hänen nettiään valvotaan täällä :)
- hihhih2
A kirjoitti:
Kaverisi voi nukkua rauhassa, poliisia ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413