http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009122810847942_ur.shtml
Seuraavassa otteita sketsin keskustelusta Kimin ja työvoimatoimiston naisen välillä.
- Hei, olen Kimi Räikkönen. Olen juuri menettänyt työni. Tarvitsen nyt uuden, Kimi sanoo videolla.
Sitä varten olemme täällä. Mitä te teitte?
- Olin Formula 1 -kuljettaja, Kimi-hahmo vastaa.
Mikä sattuma. Meillä kävi tänään juuri toinen F1-kuski. Valitettavasti herra Kovalainen sai ainoan työn, mikä meillä oli tarjolla. Mitä muuta te teette?
- Ajan nopeasti autolla, juon paljon ja olen hyvä menemään sylitanssiklubeille, Kimi sanoo.
Ok. Valitettavasti emme tällä hetkellä etsi Valioliigan jalkapalloilijoita. Mutta sanoitte että ajatte. Oletteko harkinnut taksia?
- En ole, Kimi tuhahtaa.
Sketsissä vinoillaan myös rallin MM-sarjalle ja sen suosiolle.
Meillä olisi yksi työpaikka, jota kukaan ei ole viime aikoina halunnut. Rallin MM-sarja.
- Onko se vielä hengissä? Kimi kysyy hämmästyneenä.
Ilmeisesti. Meillä on junioripaikka tallissa nimeltä Citroën. Mutta siellä pitää keittää teetä tallipäällikölle.
- Jäämies ei keitä teetä kenellekään, Kimi murahtaa.
Nyt järjestelmään tuli juuri työpaikka formula ykkösistä. USF1-tallista.
- Hyvä luoja. Mikä Citroënin numero olikaan?
Kimilla naureskellaan
elmeri w
1
390
Vastaukset
- juha82
luu, ei se oo luuseri.
Kyllä se osaa ajaa, jos saa voittavan auton.
Onnea Kimille ralliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20911954- 298228
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.596363Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1775277- 585000
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai514523Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1194451- 1193946
- 833452
- 552005