http://www.iltalehti.fi/urheilu/2009122810847942_ur.shtml
Seuraavassa otteita sketsin keskustelusta Kimin ja työvoimatoimiston naisen välillä.
- Hei, olen Kimi Räikkönen. Olen juuri menettänyt työni. Tarvitsen nyt uuden, Kimi sanoo videolla.
Sitä varten olemme täällä. Mitä te teitte?
- Olin Formula 1 -kuljettaja, Kimi-hahmo vastaa.
Mikä sattuma. Meillä kävi tänään juuri toinen F1-kuski. Valitettavasti herra Kovalainen sai ainoan työn, mikä meillä oli tarjolla. Mitä muuta te teette?
- Ajan nopeasti autolla, juon paljon ja olen hyvä menemään sylitanssiklubeille, Kimi sanoo.
Ok. Valitettavasti emme tällä hetkellä etsi Valioliigan jalkapalloilijoita. Mutta sanoitte että ajatte. Oletteko harkinnut taksia?
- En ole, Kimi tuhahtaa.
Sketsissä vinoillaan myös rallin MM-sarjalle ja sen suosiolle.
Meillä olisi yksi työpaikka, jota kukaan ei ole viime aikoina halunnut. Rallin MM-sarja.
- Onko se vielä hengissä? Kimi kysyy hämmästyneenä.
Ilmeisesti. Meillä on junioripaikka tallissa nimeltä Citroën. Mutta siellä pitää keittää teetä tallipäällikölle.
- Jäämies ei keitä teetä kenellekään, Kimi murahtaa.
Nyt järjestelmään tuli juuri työpaikka formula ykkösistä. USF1-tallista.
- Hyvä luoja. Mikä Citroënin numero olikaan?
Kimilla naureskellaan
elmeri w
1
351
Vastaukset
- juha82
luu, ei se oo luuseri.
Kyllä se osaa ajaa, jos saa voittavan auton.
Onnea Kimille ralliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627