Rakkauden Ylistys !

Rakkaus kun soittaa
syömmen herkin kielin,
apeuden voittaa
iloisin oon mielin.
Kiitos rakkaalleni
hän lahjan suuren antoi
soi nyt sydämeni
tunteellaan kun kantoi.

Herkin mielin annan
sulle kiitostani,
huolesikin kannan
kun oot rakkainpani.
Kunhan Luoja soisi
polun tasaisimman,
käden käteen toisi
kanssa rakkahimman.

Yhteinen on aamu
yhteinen on ilta,
aurinko tuo haamu
nousee rantamilta.
Valoa tuo hetkeen
rakkauden ajan,
elon pitkään retkeen
tunteille sain majan.

Kyyneleet ei aina
onnen kyyneleitä,
elämä on laina
siunatkoon Hän meitä.
Rakkauden kuvan
antoi ihanimman,
syömmeen onnentuvan
kanssa rakkahimman.

10

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laudi

      Se tuskin aina tasainen lie

      Vaan on se annettu kahdelle
      toinen toistaan rakastavalle

      Elämä on laina. Olet oikeassa Ystäväni :)
      Ja Oikein Hyvää ja Toivorikasta Vuotta 2010
      Sulle !

      • Vaan kun toisiaan rakastaa aidosti
        rakkaus antaa voimaa yhteiselle tielle.

        Oikein Hyvää ja Antoisaa rakkaudentäytteistä
        tulevaa vuotta 2010 Sinulle :)) Ystäväni.

        T. J


    • *saaga*

      Näen tai unelmoin
      rakkauden näin
      Jos aito pyytetön rakkaus
      kahden ihmisen
      välillä olla vois
      arkipäivän hetket iloineen
      suruineen
      yhdessä kun jakaa vois niin
      ihanuutta elämä ois

      Mutta

      itsekkyyden siemen
      meissä vahvana
      asuu se niin helposti
      pesän tekee...
      Oma napa kun esiin astuu
      tulee surut ja
      pahat mielet
      niin unohtuu
      rakkauden herkkä kieli

      Tästä voisi kirjoittaa vaikka kuin
      mut lopetan tähän....


      Runosi niin herkän tunteikas
      muljahteleen sydämen sykkeen sai....

      • Toivottavasti sykkeesi tasaantuu! ;))

        Rakkaus tykkää asua meissä
        jos annamme siihen tilaisuuden ?
        Sanoille,teoille,jopa hymyssä
        ventovieraalle on lämpöisiä
        rakkauden säteitä.

        Sinä ! Olet Rakkaus !
        Jos päästät sen lähellesi ?
        Arvostat sitä ?
        Annat tilaa sydämessäsi tunteelle.

        Oikein Hyvää Vuoden vaihdetta Sinulle.

        J.


    • Rakkaus on kaunis jo sanana
      ja miten rakkaus kaunistaakaan ihmistä,
      se ei ole pelkkä sanonta, vaan tosiasia,
      kauniskaan ihminen ei ole kaunis, jos hän
      on ylpeä ja jos rakkaus ei asu hänen sydämessään?

      Mutta sinun runosi oli kaunis ylistys rakkaudelle!
      Kun saa rakkautta, sitä on helppo myös antaa ja
      päinvastoin, kun antaa rakkautta, saa myös vastaan
      rakkaudellista kohtelua ja rakkautta, uskoisin näin. :)

      Vaikka olisi kuoppia ja kyyneleitä matkan varrella
      (ja niitä varmaan jokaisella on) niin rakkaus voittaa
      kaiken jos se on sitä aitoa, oikeaa, kestävää tunnetta!

      Runosi hehkuvat aina niin suloista lämpöä, niitä on mukava lukea!

      • Uskon että rakkaus on
        meillä jokaisella sydämessä ?
        Se vain pitää osata ottaa esiin.

        Luoja loi meidät omaksi kuvakseen
        antoi sydämiin rakkauden siemenen,
        loppu on ihmisessä itsessään.

        Rakkaus on lämmin tunne
        joka asuu syvällä rinnassa,
        kun sen oikein oivaltaa
        siintä ei koskaan haluaisi luopua.

        Kiitos Sinulle ystäväni.

        J.


    • Siitä kiitos soikohon.
      Ja kiitos myös meneestä vuodesta.
      Suokoon Louja Ihanaa Vuotta Uutta 2010.
      Niiaan ja halaan.
      Annetaan onnemme palaa.
      Täällä rakkauden tyysijassa.
      Ihanassa seurassa.
      KIITOS ! J:lle

      • Kunhan se todellisuus olisi yhtä auvoista
        kuin runon teksti.

        Oikein hyvää Uutta Vuotta
        ja Kiitos ystävyydestäsi.

        T: J


    • Armiliini

      oli runosi lukea :)
      Suuret kiitokset lukuhetkestä :)

      • Herkästä palautteestasi.

        Toivon Sinulle oikein Hyvää
        ja antoisaa Uutta Vuotta.

        T: J


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe