Hyvät kuulokkeet?

ehotuksia

Etin ipodiin joitain nappikuulokkeita sillä sankakuulokkeet ovat mielestäni liika vaikeita pitää mukana. enkä haluaisi käyttää niihin yli 40€. olen selannut täälä keskusteluja ja joka toisessa kehutaan kossin the plugia ja joka toisessa haukutaan. haluaisin nyt selvän vastauksen.

kuuntelen musiikkia yleensä julkisissa paikoissa, joten kuulokkeiden pitäisi peittää taustamelu. kunnon basson toisto olisi kiva. merkillä ei ole väliä.

vaatimuksia olisi:
-alle 40€
-ei sankakuulokkeita
-johdossa pitäisi olla äänenvoimakkuuden säädin (tämä on tärkiä kohta)
-pienet että mahtuu taskuun

olen katsonut Koss KEB20DVD ja Skullcandy TiTan kuulokkeita (löytyy verkkokauppa.comista). skullcandyissä ei ole äänenvoimakkuuden säädintä, mutta olen kuullut vain kehuja niistä. olisiko kokemuksia kyseisistä ja voi ehdottaa muitakin.

3

830

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uixigfousgf

Sennheiser CX300 II

Eivät sisällä voimakuussäätöä.

• iPod-poika

Itelläni on just noi kyseiset kuulokkeet, jotka on kyllä loistavat. Itelläni on vaan tainnu hajota toisesta kuulokkeesta joku piuha sisältä ku joku kosketushäiriö (vissiin vikaa käyttäjässäkin) Mutta kai menee takuuseen. Noi maksaa sen alle 40€ ja on kyllä hyvälaatuset on..Eikö iPodilla voi säätää sen voimakkuuden vai pitääkö välttämättä olla vielä erikseen se piuha?

• Ipodpoika 2

Siis ne Sennhaiserit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4452
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2899
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2652
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      81
      1644
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1528
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      50
      1238
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    9. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      1003
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45