Taivaalla

Laudi

Revontulet

katoavat hitaasti
eikä niitä näy enää
Ne ovat enää vihertävä savuvana

Tähdenlento

Se ei kuitenkaan näkynyt kuin hetken
Sitten se katosi
katosi jäljettömiin.

Tuijotan taivasta
tuijotan avaruutta

Kaukaisuuteen

paikkoihin joita ei tunneta

Avaruus..
jäinen usva kaartelee ympärilläni kuin korppilauma
..lumi narskuu jalkojeni alla mökille mennessäni.
Siellä

kynttilä pöydällä
ja takan lämpö.

Yötaivas kattonamme rakkaus peittonamme
..siihen on hyvä nukahtaa.
Toivottaa Vuodelle 2010
tervetuloa
meillekkin.

13

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun revontulien ja tähtien
      valaisemaa taivasta vasten,
      sekä valkoisia tunturien huippuja
      katsellen.

      Voi ku miekii näkisin ;(

      Tuot tosi ihanasti esille
      lapin luonnon ja sen kauneuden.

      Kiitos Laudi.

      J.

      • Laudi

        Kellekkään aina sitä auringonpaistetta.
        Meillä täällä kauneuden keskellä
        on omat murheemme.
        Mutta luonto on upea..ja tämä hiljasuus!

        Tankki puolilleen ja olet täällä :))..

        nyt töihin ..:)


      • Laudi kirjoitti:

        Kellekkään aina sitä auringonpaistetta.
        Meillä täällä kauneuden keskellä
        on omat murheemme.
        Mutta luonto on upea..ja tämä hiljasuus!

        Tankki puolilleen ja olet täällä :))..

        nyt töihin ..:)

        Tykkään sua Laudi !

        Kiitos ! J.


      • *-*
        halausm kirjoitti:

        Tykkään sua Laudi !

        Kiitos ! J.

        mekki ihhaillaan..

        Auringonsäteen osuessa
        valkoiseen hankeen..
        se on kaunista katteltavvaa...:)))
        pakkaslunta satelee nykki..

        pidä ittestäs kuitenkin huolta !


    • tulet

      Nuo valot kirkkaat yötaivaan
      niillä hetken nyt itseäni vaivaan
      näkee siellä kaukaisen tähden
      tuikki meille ihan silminnähden
      iskee silmää kuin matkamies
      joka neidon vie yöksi kuka ties

      Voi nähdä myös tähdenlennon
      kirkkaan tai aivan pienen hennon
      sanotaan, kun ehtii toivoa silloin
      toive suurikin toteutuu, mut milloin?
      kun toive onkin nähdä revontulet
      siihen kun vierelle tulet.

      • Laudi

      • iltarukous
        Laudi kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=w9Yfl5Oh0xg&feature=related
        Yötaivas on täynnä niitä :)
        ja koko tienoo ui väreissä..
        antaen kaiken kauniin tässä
        ja nyt!

        Kun ilta ehtii ja tummuu maa,
        väsynyt tähtitaivaan
        peitoksensa saa.
        Syliin vaivun silloin luojan,
        suothan unelle suojan.


      • *laudi*
        iltarukous kirjoitti:

        Kun ilta ehtii ja tummuu maa,
        väsynyt tähtitaivaan
        peitoksensa saa.
        Syliin vaivun silloin luojan,
        suothan unelle suojan.

        Vuotta Uutta sulle toivotan!!
        Ystävän uskollisen lailla
        täältä vilkutan!


        Kaunis hymy sulle
        hyvä mieli mulle :)


      • Uutta vuotta
        *laudi* kirjoitti:

        Vuotta Uutta sulle toivotan!!
        Ystävän uskollisen lailla
        täältä vilkutan!


        Kaunis hymy sulle
        hyvä mieli mulle :)

        Vanha vuosi voi jo pahoin
        ei selviä tästä yöstä ehjin nahoin.
        Tekohengityskään ei enää auta,
        vanhaa aikaa ei enää sauta.

        Luoja auttaa, uuden ajan suoden,
        meille onnellisille antaa uuden vuoden.
        Nyt nauttikaamme kaikki siitä,
        vanha vuosi muistoihisi liitä.


    • Armiliini

      runo, ei turhaan puhuta lapin hulluudesta, minäkin muistan sen kauneuden sinisen pakkasen
      huurteen valkoista lunta ja tunturit ja sen hiljaisuuden, tai rauhan ei kiire minnekään..
      Kiitos lukuhetkestä :)

      Onnea vuodelle 2010..

      • Laudi

    • m+2

      naapurista..:)jaksamista uuteentyöhösi

      • Laudi

        Rakettien räiskähdellessä
        Yöllisellä
        taivaalla
        Hyvää Uutta Vuotta teille ..




        p.s ..KIITOS..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe