Playstation 3 kysymyksiä

kysymysnyymi

joo, että onko siitä haittaa jos jättää aina levyn asemaan kun on lopettanu pelaamisen? ja onko se vakavaa kun ps3 kuumenee aina pelatessa vähän?

24

2522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • på¨'på¨på

Kaikki laitteet lämpenevät käytettäessä. Mikäli omituista ylikuumenemista, ota yhteys myyjään. Laitteen pitäisi sulkeutua automaattisesti, mikäli menee tietyn rajan yli.

Ja tuskin ne levyt miksikään menee, jos ne sisään jättää :-) ainakaan omana elinaikana. Tai mistäs minä tietäisin, kaikenlaista hometta löytynyt mm. DVD-levyistä...

• vastauksia

Tuskinpa sentään kuumenee, ellei sitten aivan päiväkausia pidä päällä. Virrankulutus taitaa tosin olla hieman suurempi vanhemmassa paksussa mallissa, joka itsellänikin on. Ei sitä levyä ainakaan pidemmäksi aikaa kannata jättää koneeseen. Kannattaa ottaa pois käytön jälkeen ja säilyttää omassa kotelossaan.

• kysymysnyymi
        vastauksia kirjoitti:

Tuskinpa sentään kuumenee, ellei sitten aivan päiväkausia pidä päällä. Virrankulutus taitaa tosin olla hieman suurempi vanhemmassa paksussa mallissa, joka itsellänikin on. Ei sitä levyä ainakaan pidemmäksi aikaa kannata jättää koneeseen. Kannattaa ottaa pois käytön jälkeen ja säilyttää omassa kotelossaan.

Mulla on slim. no kiitos neuvoista, mut kysyisin vielä että liittyykö tuohon jäähtymiseen sitten sellaisia pieniä naks ääniä joita tulee konsolista välillä

• n lpj2+0gjegpow
        kysymysnyymi kirjoitti:

Mulla on slim. no kiitos neuvoista, mut kysyisin vielä että liittyykö tuohon jäähtymiseen sitten sellaisia pieniä naks ääniä joita tulee konsolista välillä

mullakin slim ja sammutuksen jälkeen naksahtelee muutaman kerran, levyt olen aina poistanut koneesta pelaamisen lopetettuani.
        Näin kerran kuvia netissä puretusta PS3 slimistä, siellä on mm. kuparisia lämpöputkia jäähdytyselementtiin asennettuna, ehkä ne naksahtelevat lämpökuorman muuttuessa kun tuuletin sammuu virtojen katkettua? Voihan tietysti vaan ne muovikuoretkin napsahdella lämpöelämisen takia.

• vastauksia
        kysymysnyymi kirjoitti:

Ainakaan se paksumpi malli ei ole itselläni pitänyt mitään "naks"-ääniä. Kuuluu vain tosi pientä hurinaa, jota hädin tuskin edes kuulee. "Slimistä" en tiedä.

• hh
        kysymysnyymi kirjoitti:

mulla on myös slim

• joku123456789

meillä se ei mitään ainakaan haitta toimii normaalisti, mutta meillä tulee otettua levy aina pois. :D

• Help me

Voiko joku neuvoo, mitä pitää tehä ku levy menee kyllä sisään, mut se ei lue sitä, eli levyn kuvake ei ilmesty ruutuun. Onko olemassa korjauskeinoja vai onko kone tän takia tiensä päässä?

• egergte
        Help me kirjoitti:

Voiko joku neuvoo, mitä pitää tehä ku levy menee kyllä sisään, mut se ei lue sitä, eli levyn kuvake ei ilmesty ruutuun. Onko olemassa korjauskeinoja vai onko kone tän takia tiensä päässä?

ei kannata kokeilla xboxin pelejä pleikkarissa :-)

• Help me
        egergte kirjoitti:

ei kannata kokeilla xboxin pelejä pleikkarissa :-)

En oo väärii levyi kuiteskaa tunkenu koneesee...

• Sama tilanne vanhal
        Help me kirjoitti:

Valitettavasti sun pleikan semmonen pieni osa on palanu koska oot pitäny pleikkaa koko ajan päällä tai sitte jankuttanu levyjä (vaihellu pelejä koko ajan) osa maksaa noin 100€ venäjältä noin 40€ sen pistäminen noin 100€ joten mielumin ostaa kunnon 320GB Ps3 ;)

• Pete Pulas

Ostin tossa pleikalle Ratchet & Clank: Tools of destructionin ja kun oli tarkotus kokeilla peliä ni kone sanokin et ei o tarpeeksi muistia. Pitäs olla R&T:tä varten jotn 419 Mt ja mul on muutaman keskeneräsen pelin ( Oblivion jne.) tallennukset joita en viittis poistaa. Mun pleikka on se 120 Gb versio. Saako pleikalle lisää muistia jotenki. Ulkoista muisti korttia tjms. ??????? help me!

• Pelailija.

Kannattaa kerralla vaihtaa isompi kiintolevy. Ulkoisen kiintolevyn tai muistitikun kyllä koneeseen saa kiinni, mutta en tiedä onko se sitten niin kätevää

• ps3 omistaja

osta ulkonainen kova levy tai voihan muisti tikkuakin käytää (se on kätevä jos haluu siirtää tietoja)

• ei riitä muisti
        ps3 omistaja kirjoitti:

osta ulkonainen kova levy tai voihan muisti tikkuakin käytää (se on kätevä jos haluu siirtää tietoja)

yritän katsoa netti tv ruutua niin kesken kaiken se aina ilmoittaa ettei tilaa ole riittävästi!!!
        mut yle areena taas toimii moitteetttomasti miks?? auttaisko ulkoinen tai sisäinen muisti ??

• side_of_darkness
        ei riitä muisti kirjoitti:

yritän katsoa netti tv ruutua niin kesken kaiken se aina ilmoittaa ettei tilaa ole riittävästi!!!
        mut yle areena taas toimii moitteetttomasti miks?? auttaisko ulkoinen tai sisäinen muisti ??

Ei riitä fyysinen muisti

• Hmm...............

mullakin ps3 konsoli naksahtelee jopa 2h sammutuksen jälkeenkin .. miksi??

• 13+18

Kai se napsuu suukin kun ei pääse ördaa.

• !!!!

Aika uskomatonta kun kukaan ei oo tullu viellä sanoon mitään: vittu kun oot tyhmä etkö osaa??

• ebin ewfrg

vittu kun oot tyhmä etkö osaa??

• ak74

kun käynnistän pleikan ja siihen pitäs tulla ne profiilit niin siihen ei tuu mitää. siinä näkyy vaan se tausta niin mitä siinä pitäs tehä??

• ak74

haloo??

• Helppo homma

Käynistä uusiks?

• PS3 Hullu

Repes sun vastaukselle! ei vittu !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2216
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1644
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      123
      1303
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe