Onko kukaan teistä koskaan tehny talon näköisiä pienoismalleja? Entä paljon ootte niistä saanu ku ootte myyny ne? Itellä on nyt pari pienoismallia tehty, toinen on pieni mökki ja toinen vähä isompi talo. Olis kiva tietää paljo sellasista suurin piirtein sais.
Vastaukset 2
- rinta minua kiinosti
Rintamamiestalojen pienoismalleja ainakin saa valmiina jostakin, olikohan rautatietä varten.
- rehdest
Jos hyvän näköisen talorakennussarjan saa 10-20 euroa ja harrastaja osaa itse sen koota, tuskin hän maksaa valmiista talosta sen enempää.
Mutta jos taitosi riittävät esim. suomalaismallisen pienen kerrostalon tai rivitalon tekemiseen mittakaavassa 1:87, niin muutaman voinet saada kaupaksi kovemmallakin hinnalla, esim. 60-120 euroa. Suomalainen asemarakennus jonkun tyyppipiirustuksen mukaan voisi olla menekkiartikkeli.
Arkkitehtimallit eli havainnemallit jostain suunnitellusta hankkeesta ovat sitten kokonaan toisissa hintaluokissa mutta niitä valmistetaankin yleensä vain yksi kappale.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761089- 42794
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden221660Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34512- 23478
- 38474
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga46447Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️71446Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52419- 18414