Olen 20-vuotias nainen ja etsin työtä, mistä olisi mahdollista tienata rahaa uudeksivuodeksi!
Olen valmis kaikenlaiseen työhön ja kokemusta asiakaspalvelusta lötyy!
Mikäli siis tarvitset siivoojaa kotiisi tai ihan mitä vaan, ota yhteyttä nopeasti!
Työvalmiudessa 24/7!!
[email protected]
Kipeästi rahan tarpeessa
nainen20v
3
432
Vastaukset
- kippakii
"etsin työtä, mistä olisi mahdollista tienata rahaa uudeksivuodeksi!"
Mitä, eikö ole rahaa lähteä ryyppäämään kavereiden kanssa? Harmin paikka, toisilla sitä vaan rahaa (ja motivaatiota) riittää. - $
moi soita mulle on rahaa voin lainata sulle 0404666477
Näin tuon ilmoituksesi ja vuosi vaihtui, mutta mille alueelle haet töitä?
Toimin itse rakennusalalla ja aina silloin tällöin tulee rakennussiivouksia jne.
Tällä hetkellä on hiljaista, mutta jos kerrot hieman työtaustaasi ja kokemusta niin laittelen tietosi ylös
mahdollisia töitä silmällä pitäen. OK?
T
Kaitzu.y
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466