Gametech langaton ohjain PS2

Mitä teen väärin?

Voi räkä! Ei ymmärrä ohjeista, joko enkku tökkii tai sitten ei vaan muuten osaa. Luulisin kuitenkin ymmärtäväni, eipä nuo kaksiset ohjeet edes ole.
Kun laitan vastaanottimen pelikonsoliin kiinni, valot palaa siinä kuten ohjeitten mukaan kuuluukin ja sen jälkeen laitan virran päälle ohjaimeen, ja valot vilkkuu siinäkin mutta mitään ei tapahdu ohjaimesta painettaessa. Ohjain on Gametech Wireless Gamepad 2,4 Ghz
Onko jollain kokemusta kyseisestä ja miten sait toimimaan? Vai saitko?

6

2026

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ongelmallinen

No minulla on melkein nen ongelma. Minulla kun yritän yhdistää 2 ohjinta yhtä aikaa niin toisen yhteys katkeaa noin 5 min yhdistyksen jälkeen

• Kipakka (fin)

Ohjainhan menee virransäästötilaan, jos sitä ei käytetä.
        Onkohan siitä kyse...

• Kipakka (fin)

Paina ohjaimesta valot vilkkumaan, laita palikka konsoliin ja paina palikan connect -nappia - valot alkaa vilkkua tiheään - paina perään ohjaimen PS -nappia. Valot vilkkuu hetken nopeasti ja muuttuvat takaidin hitaasti vilkkuviksi - yhteys muodostettu. Sitten vain painat kerran PS nappia ja lähetin antaa ohjaimelle laitenumeron, joka pitäisi näkyä sekä lähettimessä, että ohjaimessa.

Toimii PS3ssa, mutta PC:ssä en ole itsekään saanut toimimaan.

• .......

Ei toimi molemman vilkkuu ja sitten ohjain sulkee itsensä. vai teenkö jotain väärin, olen yrittänyt moneen kertaan mutta ei toimi=(

• 37
        ....... kirjoitti:

Ei toimi molemman vilkkuu ja sitten ohjain sulkee itsensä. vai teenkö jotain väärin, olen yrittänyt moneen kertaan mutta ei toimi=(

START nappulaa niin että syttyy punainen valo sen vihreän rinnalle.
        Silloin toimii normaalisti.

Ole hyvä.

• Onko se rikki?
        37 kirjoitti:

START nappulaa niin että syttyy punainen valo sen vihreän rinnalle.
        Silloin toimii normaalisti.

Ole hyvä.

Minä en kyllä saa omaani pelaamaan, vaikka kuinka painaisin Start-nappulaa. Miten ihmeessä tuon värkin saa kytkettyä? Ohjain vilkuttaa punaista ja palikka vilkuttaa oranssia ensin tiheästi ja sitten harvempaan. Palikassa palaa lisäksi vihreä valo kaiken aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      94
      8421
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      44
      4127
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1926
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1440
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      37
      1438
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1169
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1140
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      867
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      842
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      817
    Aihe