Voi räkä! Ei ymmärrä ohjeista, joko enkku tökkii tai sitten ei vaan muuten osaa. Luulisin kuitenkin ymmärtäväni, eipä nuo kaksiset ohjeet edes ole.
Kun laitan vastaanottimen pelikonsoliin kiinni, valot palaa siinä kuten ohjeitten mukaan kuuluukin ja sen jälkeen laitan virran päälle ohjaimeen, ja valot vilkkuu siinäkin mutta mitään ei tapahdu ohjaimesta painettaessa. Ohjain on Gametech Wireless Gamepad 2,4 Ghz
Onko jollain kokemusta kyseisestä ja miten sait toimimaan? Vai saitko?
Gametech langaton ohjain PS2
6
1952
Vastaukset
- Ongelmallinen
No minulla on melkein nen ongelma. Minulla kun yritän yhdistää 2 ohjinta yhtä aikaa niin toisen yhteys katkeaa noin 5 min yhdistyksen jälkeen
- Kipakka (fin)
Ohjainhan menee virransäästötilaan, jos sitä ei käytetä.
Onkohan siitä kyse...
- Kipakka (fin)
Paina ohjaimesta valot vilkkumaan, laita palikka konsoliin ja paina palikan connect -nappia - valot alkaa vilkkua tiheään - paina perään ohjaimen PS -nappia. Valot vilkkuu hetken nopeasti ja muuttuvat takaidin hitaasti vilkkuviksi - yhteys muodostettu. Sitten vain painat kerran PS nappia ja lähetin antaa ohjaimelle laitenumeron, joka pitäisi näkyä sekä lähettimessä, että ohjaimessa.
Toimii PS3ssa, mutta PC:ssä en ole itsekään saanut toimimaan.- .......
Ei toimi molemman vilkkuu ja sitten ohjain sulkee itsensä. vai teenkö jotain väärin, olen yrittänyt moneen kertaan mutta ei toimi=(
- 37
....... kirjoitti:
Ei toimi molemman vilkkuu ja sitten ohjain sulkee itsensä. vai teenkö jotain väärin, olen yrittänyt moneen kertaan mutta ei toimi=(
START nappulaa niin että syttyy punainen valo sen vihreän rinnalle.
Silloin toimii normaalisti.
Ole hyvä. - Onko se rikki?
37 kirjoitti:
START nappulaa niin että syttyy punainen valo sen vihreän rinnalle.
Silloin toimii normaalisti.
Ole hyvä.Minä en kyllä saa omaani pelaamaan, vaikka kuinka painaisin Start-nappulaa. Miten ihmeessä tuon värkin saa kytkettyä? Ohjain vilkuttaa punaista ja palikka vilkuttaa oranssia ensin tiheästi ja sitten harvempaan. Palikassa palaa lisäksi vihreä valo kaiken aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067