Omaguru?

guruko

Minut neuvottiin Elisan puhelintuesta Omaguru palveluun. Uskaltaakohan sinne soittaa, aika kalliilta ainakin vaikuttaa.

67

10376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelin henki

      Todennäköisesti ainakin pitkä puhelu on tiedossa....ja tietenkin laskutus juoksee :D

    • ongelmasi. tältäkin palstalta saa saa aina välillä apua.
      maksullisista palveluista saat samat neuvot kuin kuin F1 ohjeista.

      • On se kovaa

        Yksi osakas meinnannut että euroja pitää kassaan kolista tiiviiseen tahtiin.
        Eurot pitää pyöriä solmissä kun hetelmäpelissä.


    • vertikaalimamboilija

      Todennäköisesti samaa kusetusta kuin Helpson, puhelu maksaa helposti 100 euroa vaikket saisi mitään apua edes. Joku keksi mahtavan rahastusidean höynäyttämällä tietämättömät soittamaan kalliiseen puhelintukeen josta vastaa joku joka lukee valmiita vastauksia ja tyyliin että puhelu varmasti kestää. Kysele täältä tai Afterdawnista tai monelta muulta foorumilta missä tietotekniikka-asioita käydään läpi tai pyydä apua joltain tutulta joka osaa perusasiat ja maksa sille vaikka 50 euroa avusta, pääset vähemmällä ja halvemmalla ja avunsaanti on taattu.

      • --->

        Mitä kusetusta Helpson on? Ketään ei pakoteta palvelua käyttämään ja kuten aina bisneksessä hinnat ovat juuri niin korkeat kuin mistä asiakkaat ovat valmiita maksamaan... soittelijoita nähtävästi riittää kun ei ole ollut tarvetta hintoja laskea.

        Ostavathan ihmiset myös muovipulloisssa kallista seisonutta vettä vaikka hanasta saisi puhtaanpaa ja tuoreenpaa. Itseppä ihmiset itseään kusettaa antavat ja jopa siitä maksavat, ei siitä voi palveluntarjoajia syyttää.


      • vertikaalimamboilija
        ---> kirjoitti:

        Mitä kusetusta Helpson on? Ketään ei pakoteta palvelua käyttämään ja kuten aina bisneksessä hinnat ovat juuri niin korkeat kuin mistä asiakkaat ovat valmiita maksamaan... soittelijoita nähtävästi riittää kun ei ole ollut tarvetta hintoja laskea.

        Ostavathan ihmiset myös muovipulloisssa kallista seisonutta vettä vaikka hanasta saisi puhtaanpaa ja tuoreenpaa. Itseppä ihmiset itseään kusettaa antavat ja jopa siitä maksavat, ei siitä voi palveluntarjoajia syyttää.

        Laillistettua kusetusta se on koska maksat vaikket saa apua, mikä tuossa on vaikea tajuta edes sinunlaisesi Helpsonlaisen. Tyhmiä on kusetettu jo aikojen alusta, onko se oikein? Ei ole, vaikka täysin laillista onkin.


      • macci on kallis!
        ---> kirjoitti:

        Mitä kusetusta Helpson on? Ketään ei pakoteta palvelua käyttämään ja kuten aina bisneksessä hinnat ovat juuri niin korkeat kuin mistä asiakkaat ovat valmiita maksamaan... soittelijoita nähtävästi riittää kun ei ole ollut tarvetta hintoja laskea.

        Ostavathan ihmiset myös muovipulloisssa kallista seisonutta vettä vaikka hanasta saisi puhtaanpaa ja tuoreenpaa. Itseppä ihmiset itseään kusettaa antavat ja jopa siitä maksavat, ei siitä voi palveluntarjoajia syyttää.

        Ei höynäyttäminen oo sama kuin pakottaminen, opettele suomea. Helpsonnit ja vastaavat houkuttelee koreilla mainoksilla tyhmiä marketti-pc:n ostajia ja sitten höynäytetään. Oikein säälittävät tapaukset soittelee monta kertaa, useimmat tuskin enää sitten kun ovat nähneet laskunsa.
        Moni wintoosan käyttäjä on avuttomassa yksinäisyydessään niin epätoivoinen että nämä kannattaa ja tulee jatkossakin kannattamaan, toistaiseksi.


      • En ole täysin
        macci on kallis! kirjoitti:

        Ei höynäyttäminen oo sama kuin pakottaminen, opettele suomea. Helpsonnit ja vastaavat houkuttelee koreilla mainoksilla tyhmiä marketti-pc:n ostajia ja sitten höynäytetään. Oikein säälittävät tapaukset soittelee monta kertaa, useimmat tuskin enää sitten kun ovat nähneet laskunsa.
        Moni wintoosan käyttäjä on avuttomassa yksinäisyydessään niin epätoivoinen että nämä kannattaa ja tulee jatkossakin kannattamaan, toistaiseksi.

        samaa mieltä tutkittuani pää arkiston.
        jos tyyppi helps on'nisa ei pysty auttaan ottamalla koneesi "fyysisesti" hallintaasa etähallinnan kautta niin aika vaikeaa se on sitten muidenkaan. jokin hinta sillä pitää olla, ei ne seksipuhelimet kaikkein kalliimpia ole.
        ainahan voit tehä windowssin uudelleen asennuksen.
        mutta ihmisiä on joka junaan ja rannallekin jää.


      • Mäkkihöperö

        Juuri tähän M$-DOS/Windowsin menestys perustuu.
        Se houkuttelee ympärilleen haaskasaalistajia, jotka 'asiantuntijoina' houkuttelevat ostamaan lisää samanlaisia koneita, jotta heillä riittää höynäytettäviä…


      • Anonyymi

        Tuntuu välillä, että "gurua" ei edes kiinnosta ratkaista ongelmasi. Pääasia, että aika kuluu ja eurot hupenee joltakin.


      • Anonyymi
        macci on kallis! kirjoitti:

        Ei höynäyttäminen oo sama kuin pakottaminen, opettele suomea. Helpsonnit ja vastaavat houkuttelee koreilla mainoksilla tyhmiä marketti-pc:n ostajia ja sitten höynäytetään. Oikein säälittävät tapaukset soittelee monta kertaa, useimmat tuskin enää sitten kun ovat nähneet laskunsa.
        Moni wintoosan käyttäjä on avuttomassa yksinäisyydessään niin epätoivoinen että nämä kannattaa ja tulee jatkossakin kannattamaan, toistaiseksi.

        Microsoftin lisenssiehtojen mukaan kaikki jotka myyvät OEM -version käyttöjärjestelmästä, on velvollinen antamaan puhelintukea.


      • Anonyymi
        vertikaalimamboilija kirjoitti:

        Laillistettua kusetusta se on koska maksat vaikket saa apua, mikä tuossa on vaikea tajuta edes sinunlaisesi Helpsonlaisen. Tyhmiä on kusetettu jo aikojen alusta, onko se oikein? Ei ole, vaikka täysin laillista onkin.

        Omaguruun on melkein soitettava, kun muuten et itse osaa korjata vikaan menneitä asioita. Olen saanut aina avun sillä hetkellä.


    • After Dawn
    • omaspurgu

      En usko, joo soittakaa jonneen muualle emme täällä Elisalla ymmärrä mitään.

      Varsin hyvää mainosta Elisan toiminnastsa.

    • vapaa nimimerkki

      Minä sain apua WLAN-ongelmaani nopeasti ja ymmärrettävästi. Tuolla on hyvänä puolena se, että auttajat ovat näkyvillä ja saa valita kelle soittaa.

      • näin meillä

        Mies soitti helmikuussa pyynnöstäni OmaGuruun ja nyt tuli puhelinlasku. Elisa oli veloittanut puolentunnin puhelusta 80-90 euroa, joten puhelut sinne on tosi kalliita.


      • macci on kallis!
        näin meillä kirjoitti:

        Mies soitti helmikuussa pyynnöstäni OmaGuruun ja nyt tuli puhelinlasku. Elisa oli veloittanut puolentunnin puhelusta 80-90 euroa, joten puhelut sinne on tosi kalliita.

        "Halpa PC" ei kaikille tule niin halvaksi käytössä......:=)


      • kimir
        macci on kallis! kirjoitti:

        "Halpa PC" ei kaikille tule niin halvaksi käytössä......:=)

        "Moni wintoosan käyttäjä on avuttomassa yksinäisyydessään niin epätoivoinen että nämä kannattaa ja tulee jatkossakin kannattamaan, toistaiseksi."
        "tyhmiä marketti-pc:n ostajia"
        Jokainen ostaja ostaa joskus ensimmäisen tietokoneen.
        macci on kallis ja pc halpa,onko macci sellainen,että virta päälle ja muuta ei tarvitse,ongelmia/kysymyksiä ei voi tulla koska se macci.


      • guruttaja
        näin meillä kirjoitti:

        Mies soitti helmikuussa pyynnöstäni OmaGuruun ja nyt tuli puhelinlasku. Elisa oli veloittanut puolentunnin puhelusta 80-90 euroa, joten puhelut sinne on tosi kalliita.

        Puhelun hinta on kaksi euroa minuutilta, kuten sivulla selvästi sanotaan, joten puolen tunnin puhelu maksaa 60 euroa. Harvoin puhelu kyllä kestää noin kauaa. Noin hankalassa ongelmassa saattaisi jo kannattaa tilata kotikäynti.


      • Lispa845
        guruttaja kirjoitti:

        Puhelun hinta on kaksi euroa minuutilta, kuten sivulla selvästi sanotaan, joten puolen tunnin puhelu maksaa 60 euroa. Harvoin puhelu kyllä kestää noin kauaa. Noin hankalassa ongelmassa saattaisi jo kannattaa tilata kotikäynti.

        Ihan turhaa on palvelun hintoja moittia. Kun viet autos huoltoon tai pesukoneen korjaajalle niin kyllähän sekin maksaa vaikka kyse ois pikkuviasta. Kyllähän sitä voi aina sukulaispojilta apua kysellä, mutta kaikilla ei ole sellaiseen mahdollisuutta. Minusta ainakin palvelu on nopeaa ja tehokasta, suosittelen muillekin! www.omaguru.fi, sieltä vaan valitsemaan oma asiantuntija :)


      • Lispa=Lespo?
        Lispa845 kirjoitti:

        Ihan turhaa on palvelun hintoja moittia. Kun viet autos huoltoon tai pesukoneen korjaajalle niin kyllähän sekin maksaa vaikka kyse ois pikkuviasta. Kyllähän sitä voi aina sukulaispojilta apua kysellä, mutta kaikilla ei ole sellaiseen mahdollisuutta. Minusta ainakin palvelu on nopeaa ja tehokasta, suosittelen muillekin! www.omaguru.fi, sieltä vaan valitsemaan oma asiantuntija :)

        Jaa, tajuatko edes, että maksat vaikket saisi apuakaan? Halvemmalla saat avun kiikuttamalla masiinan paikalliseen huoltoon ja apu on varma tai et maksa mitään. Omaguru antaa vaan puhelintukea maksusta ja sitten maksat vielä kuitenkin mahdolliset huoltokustannukset päälle, onko tuossa mitään järkeä.

        Silloin jos avuntarve on jotain tyyliin 'apuva, kuinka sammutan koneeni' niin omagurut ja helpsonit on oikea paikka pyytää apua, turha silloin on konetta huoltoon viedä. Mutta että soittaa omaguruun jos koneessa on jotain rikki? No ei todellakaan.


      • Anonyymi
        macci on kallis! kirjoitti:

        "Halpa PC" ei kaikille tule niin halvaksi käytössä......:=)

        Olin yllättynyt eläkeläinen kun lasku tuli omagurulta. Piti pyytää maksuaikaa että sain maksettua. Tajusin kyllä sitten että kysyin neuvoa aivan yksinkertaiseen asiaan. Hätäännyin . Olis kyllä voinut neuvoa minua hetken odottamaan. Asia selvisi , minun omasta takaa. Venytti puhelua puoli tuntia tarpeettomasti. Tästä otan selvää,voiko näin menetellä. Meni eläkeläiseltä viikon ruokarahat


      • Anonyymi
        Lispa845 kirjoitti:

        Ihan turhaa on palvelun hintoja moittia. Kun viet autos huoltoon tai pesukoneen korjaajalle niin kyllähän sekin maksaa vaikka kyse ois pikkuviasta. Kyllähän sitä voi aina sukulaispojilta apua kysellä, mutta kaikilla ei ole sellaiseen mahdollisuutta. Minusta ainakin palvelu on nopeaa ja tehokasta, suosittelen muillekin! www.omaguru.fi, sieltä vaan valitsemaan oma asiantuntija :)

        Minun kohdalla oli oli selvästi viivyttelytaktiikka. Sain selvitettyä asian omin voimin. Kyse oli sii että salasanaa piti odottaa kauan, joten hätäännyin, siitä tuli kallis salasana. Varmaan olis voinut neuvoa odottamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin yllättynyt eläkeläinen kun lasku tuli omagurulta. Piti pyytää maksuaikaa että sain maksettua. Tajusin kyllä sitten että kysyin neuvoa aivan yksinkertaiseen asiaan. Hätäännyin . Olis kyllä voinut neuvoa minua hetken odottamaan. Asia selvisi , minun omasta takaa. Venytti puhelua puoli tuntia tarpeettomasti. Tästä otan selvää,voiko näin menetellä. Meni eläkeläiseltä viikon ruokarahat

        Oma vika jos soittelee näihin. Elisa ei soita salakavalasti asiakkailleen maksullisia omaguru puheluita. Jos ei älyä käyttää Googlea tai kysyä sukulaisilta apua niin ei siitä voi Elisaa syyttää! Itsekin autan tuttavia ilmaiseksi etäyhteyden avulla tietokone ja puhelinongelmissa.


      • Anonyymi
        Lispa=Lespo? kirjoitti:

        Jaa, tajuatko edes, että maksat vaikket saisi apuakaan? Halvemmalla saat avun kiikuttamalla masiinan paikalliseen huoltoon ja apu on varma tai et maksa mitään. Omaguru antaa vaan puhelintukea maksusta ja sitten maksat vielä kuitenkin mahdolliset huoltokustannukset päälle, onko tuossa mitään järkeä.

        Silloin jos avuntarve on jotain tyyliin 'apuva, kuinka sammutan koneeni' niin omagurut ja helpsonit on oikea paikka pyytää apua, turha silloin on konetta huoltoon viedä. Mutta että soittaa omaguruun jos koneessa on jotain rikki? No ei todellakaan.

        Huoltoon vienti tai huoltokäynti kotona maksaa myös sellaiset 2 euroa minuutilta. Sellainen 'takuu' siinä tosiaan on, että jos ei tule kuntoon niin ei maksua.

        Tästä syystä monet firmat velottaakin sellaisen 'tarkastusmaksun', joka sitten 'vähennetään' laskun loppusummasta jos työn teettää ko. firmassa samalla.


      • Anonyymi
        Lispa845 kirjoitti:

        Ihan turhaa on palvelun hintoja moittia. Kun viet autos huoltoon tai pesukoneen korjaajalle niin kyllähän sekin maksaa vaikka kyse ois pikkuviasta. Kyllähän sitä voi aina sukulaispojilta apua kysellä, mutta kaikilla ei ole sellaiseen mahdollisuutta. Minusta ainakin palvelu on nopeaa ja tehokasta, suosittelen muillekin! www.omaguru.fi, sieltä vaan valitsemaan oma asiantuntija :)

        En puhu nyt hinnasta vaan hakkeroinnista. Olen facebookini aloittanut muutaman kerran alusta, ja se aina pystytään hakkeroimaan uudestaan. Nyt tänään taas facebookini on suljettu hakkeroinnin tähden. En osaa itse tehdä sille mitään. Pakko ottaa Elisa Guruun yhteys maksoi mitä maksoi. Luulisi Facebookin tietävän kuka on hakkeri. Minulle ei nyt tullut edes tietoa, että tilleni yritetään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En puhu nyt hinnasta vaan hakkeroinnista. Olen facebookini aloittanut muutaman kerran alusta, ja se aina pystytään hakkeroimaan uudestaan. Nyt tänään taas facebookini on suljettu hakkeroinnin tähden. En osaa itse tehdä sille mitään. Pakko ottaa Elisa Guruun yhteys maksoi mitä maksoi. Luulisi Facebookin tietävän kuka on hakkeri. Minulle ei nyt tullut edes tietoa, että tilleni yritetään

        Se on oma vikasi jos se hakkeroidaan.. Ei minun naamakirjaani ole koskaan hakkeroitu näiden 5-vuoden aikana. Eli on peiliinkatsomis paikka..


    • JOS HALLITSEE

      ENGLANNIN NIIN HYVÄ PAIKKA ON MIRC OHJELMALLA MENNÄ ERI KANAVILLE ESIM. WINDOWSXP.

      hyvät käytös tavat ja nöyrä mieli, siellä on mm. MVP tyypejä.

    • p8eTZ3pU91

      Näissä puhelinsysteemeissä on se vika että pitää maksaa vaikka ei niistä apua olisikaan. Oikea huolto veloittaa tehdystä korjauksesta.

    • Soitin Oma Gurulle

      Soitin Oma guru- palveluun 75 € verran. Palvelun suorittanut henkilö ilmoitti, että minua ei kuitenkaan laskuteta koska nettiongelmaani ei saatu ratkaistua. Aika reilua toimintaa.

    • Laskutettu

      Pyysin oma guru- palvelun sivuilta kotikäynnille asiantuntijan koska koneellani ei päässyt nettiin. Sivuilla oli esimerkki laskutuksesta eli palvelukäynti laajakaistan asennus yht..83€.

      Mies tuli viikon päästä. 4 tunnin kotikäynti. Sai tietokoneen saastuttaneen police-viruksen poistettua ja mobiililaajakaistan yms.asennettua.

      Tulipa laskua: palvelukäynti 49€ mobiililaajakaistan asennus 34€ 2 x tietokoneen asennus (2 x 59 €) 118 € eli yht. 201 € !!

      Mitä tästä oppi? Ottakaa selville etukäteen mitä tilaatte ettei tule tälläisiä yllätyksiä.Varmaan tuon ongelman olisi saanut ratkaistua halvemmallakin.

    • LenniAleksi

      Elisan OmaGuru-toiminta on aivan osaamatonta huijareiden toimintaa. Maksaa 1,99 euroa minuutti. Kun soitat palveluun, alkaa maksullinen odotus. Soitin eilen viimeksi, ensin piti odottaa 12 minuuttia!!, eli 24 euron edestä. Sitten vastaa OmaGuru ja kysyn häneltä, mitkä sähköpostiasetukset pitää Samsung-puhelimeen laittaa, että saan sähköpostit lähtemään puhelimeltani. Eihän se "Asiantuntija" osannut neuvoa mitään, oikeastaan minä neuvoin häntä. Hän ei edes tiennyt, että Elisan sivuilla on ohjeet asetuksista (jotka tosin eivät pidä paikkaansa). Puhelu päättyi 16 minuutin kuluttua, siis yhteensä hintaa tuli puhelulle 30 euroa ja lopputulema; "koita pärjätä, ei tiedä". Eikä siis lähde sähköpostit edelleenkään puhelimelta. Elisa OmaGuru on pelkkää huijausta ja rahastusta!

      • Jfsssh

        Dorka, ei se jonotus maksa!


    • nomuttahuuuuuhhhhh

      Onhan se aivan käsittämätöntä rahastusta. Yksinkertaista asiaa vatvotaan ja puhelua venytetään, mikäli ei ole jonoa. Kannattaa ensin googlettaa ongelma, vierailla eri keskustelupalstoilla jne. Jos mistään ei löydy apua, niin tällaiset riistotuet, jossa myös jonotus maksaa, sitten ihan viimeisenä vaihtoehtona. Itsekin juuri tuhlasin yhdessätoista minuutissa 23.22 euroa, josta 7 minuuttia jonotusta ja 4 minuuttia itse ongelman selvittämiseen. Eli normaalin 24 euron puhlaskun sijaan tulee lähes 50 euron lasku.

    • Ihmettelijä1111

      Mä en vaan oikein ymmärrä että miten mua laskutetaan siitä että heidän laitteissa on vikaa? Jos ei olis rahaa maksaa noita niin pitäiskö sit vaan tyytyä pätkivään nettiin?

      • näinsevainon

        "Mä en vaan oikein ymmärrä että miten mua laskutetaan siitä että heidän laitteissa on vikaa? Jos ei olis rahaa maksaa noita niin pitäiskö sit vaan tyytyä pätkivään nettiin?"
        Kuule, niin se vain on, että sinua laskutetaan jos pyydät apua, siksi että heidän laitteensa ei toimi odotetulla tavalla. Omagurupalvelusta saat vain ohjeita joiden mukaan sinun itsesi on osattava korjata vika laitteeltasi. Neuvot ovat kalliita ja niitä toistetaan niin monta kertaa kun haluat (ja laskusi senkun kasvaa). Laskuusi lisätään puhelimessa jonotusaika, joka sekin on kallista, mutta jonottamattakaan et pääse omagurun puheille. Liittymät ottavat palvelupuheluissa takaisin moninkertaisesti myöntämänsä liittymämaksu alennukset. Ovelaa, eikö totta.


      • opetusneuvos

        Ja sitten rupeavat kauppaamaan uusia parempia laitteita.. ja minä maksan puheluista maltaita. Toivoisin myös semmoiselle jolla ei ole paljon taitoa koneen käytössä niin malttia gurulta, joskus hyvin ylimielistä heittoa tulee.. Hitaampaa ja "rautalangasta" väännettyä ohjetta toivoisin eikä "minähän sanoin sen jo" tyyliä.


      • Anonyymi
        opetusneuvos kirjoitti:

        Ja sitten rupeavat kauppaamaan uusia parempia laitteita.. ja minä maksan puheluista maltaita. Toivoisin myös semmoiselle jolla ei ole paljon taitoa koneen käytössä niin malttia gurulta, joskus hyvin ylimielistä heittoa tulee.. Hitaampaa ja "rautalangasta" väännettyä ohjetta toivoisin eikä "minähän sanoin sen jo" tyyliä.

        Tämä on tosi. Sanotaan että täytyy uusia laitteet, niitä ei enää tueta.. En ymmärrä tätä toimintaa puhutaan jatevuorista ja saasteista. Kyllä sitä tällä toiminnalla saadaan tässä maailmassa aikaiseksi Yksityistä ihmistä syyllistetään, joka ei voi systeemille mitään muuta kuin lopettaa koko toiminta


    • typerys

      En soittaisi. Mielenkiinnolla odotan laskua. 2 kertaa apua pyysin vaan en saanut. Neuvottiin loppujen lopuksi menemään helsinkiin kun lahdessa ei oo auttavaa toimipistettä. Puhelut kyllä kesti kauan ja poika oli ystävällinen ja sai päiväpalkkansa, mutta älä käytä omagurua.

    • NiinpäNiinTaas

      Laskuttaako muut firmat asiakaspalvelusta kuten elisa? Kuluttaja kuten minä yritän saada heidän laitteitaan toimimaan ja maksan heille valmiiksi 40 euroa joka kuukausi. Tähän vielä päälle asiakaspalvelumaksu joka tulee omagurun muodossa?

      Heti kun sopimuskauteni päättyy niin vaihtuu operaattorikin. En ihmettele että elisalta löytyy rahaa ostaa pienempiä firmoja pois alta kilpailemasta.

    • Yllättynyt

      Oli muuten ihan hyvä palvelu kun sai kiinni...

    • Rahastusta

      Huom! Omagurussa venyttävät tarkoituksella vastauksen antamista ties millä verukkeella. Tarkistavat liittymästä sitä ja tätä ennen kuin menevät itse asiaan eli tarkoitus heillä ei ole auttaa heti, vaan ensin otetaan rahat asiakkaalta! Kalliin palvelupuhelun kesto tulee venyttää mahdollisimman pitkäksi. Toki avun saa sitten lopuksi kaiken sen diipa daapa tarkistusten ja vastakyselyjen jälkeen, sain tuta tästä vedätyksestä, kiittivät yli 100 € muodossa. ÄLÄ KÄYTÄ OMAGURUA ellet ole valmis maksamaan maltaita. Apu hoituisi heiltä varmasti halutessa nopeastikin, mutta sehän ei ole heille se ykkösasia, alle vartin puhelut ei tuo rahaa Elisalle riittävästi. Liittymä menee todellakin vaihtoon sopimuskauden loputtua. Alä käytä omagurua!

    • Puhelin

      Vältä kyseistä palvelua jos vain suinkin voit. Liian kallista apuun nähden.

    • Taplettipelaa

      Menin Elisan asakaspalveluun, ohjattiin gurun luokse, kun oli asiakas palvelussa jonoa. Ei osannut hoitaa asiaa, kutsui muita apuun, no se onnistui, mutta kun aloitin uutta asiaa, ilmoitti hinta on 100 euroa, jolloin poistuin ovet paukkuen, noin kuvaanolliseti, koska olisin vain uuden tapletin avaus neuvoa. Olen ollut asiakas palvelussa ja kaikki on sujunut hyvin, mutta gurun toimet ala arvoista, jota ihmettelen.

    • Anonyymi

      Petyin asiakaspalveluun. Kertoin mikä ongelma, ja mikä vika, ja mitä on tehty, mutta alkoi jaaraamaan muuta ja aivan päivänselviä asioita tenttaamaan. Ja tämä viankorjaus ei ratkonut ongelmaa! Ja ID numerokin piti toistaa monta kertaa!! Eikä menny perille.

    • Anonyymi

      Sulkivat lähtevän postinpalvelimen varoittamatta. Soittelin Elisalle ja kerroin ongelmista, he väittä vaan että kaikki on kunnossa. Palvelin ei auennut, Kokoajan vaan käskivät soittamaan Omaguruun. Vittu menin ja soitin noille puupäille, Siellä sanottiin , että palvelin on suljettu roskapostien takia. Tämä lysti tuli maksamaan todella paljon heidän paskan puhumisen jälkeen. Vituttaa toi rosvofirma

      • Anonyymi

        Tyhmästä päästä kärsii kun käyttää operaattoreiden postipalveluja..


    • Anonyymi

      Varoituksen sana Elisan omagurusta. Aivan yksinkertainen jo heti puhelun alussa selvinnyt ongelma toi 120 euron laskun. Vaikka yritin puhelun aikana pari kertaa sanoa, että nyt riittää, tämä tulee liian kalliiksi niin vedätettiin ja venytettiin puhelua.
      Gurulla oli tasan tarkkaan tiedossa, mistä ongelma johtui, koska se ( jälkeen päin kuulin muualta) on aivan yleinen. Yhden toiminnon poiskytkeminen Windows 10:ssä kestää noin 20 sekuntia, nyt "vikaa" haettiin 45 minuuttia.
      Välttäkää tuota Guru-palvelua, jos suinkin voitte.

      • Anonyymi

        Yleensä aika moni ongelma ratkeaa Googlen avulla ja jopa Elisaan liittyen heidän palstaltaan. Eli ei välttämättä tarvitse soittaa kalliiseen Guru palveluihin.


    • Anonyymi

      OmaGuru on täysin paska palvelu, joka veloittaa silloinkin kun ei ole ratkaissut ongelmaa. Älkää helvetîssä soitelko sinne, puhelinlaskuun tulee 50 euron "omaguru"-maksu. Käsittämätöntä rahastusta. Elisa on paskafirma!

      • Anonyymi

        Monesti apua ongelmaan saa ilmaiseksi kysymällä eri foorumeilta.


    • Anonyymi

      Elisan lähtevän postin palvelin on määräajoin jumissa täysin mielivaltaisesti. Sen jälkeen Elisa ohjaa soittamaan Omaguruun eikä asia sillä ratkea mutta helvetillinen lasku siitä tulee perään. Tämähän on täysin laskelmoitua rahastusta. Pitäisi laittaa poliisi tutkimaan tämän firman toimia.

      • Anonyymi

        Juurikin näin!


      • Anonyymi

        Omaa tyhmyyttä käyttää surkeaa postia.. Parempia on ollut saatavilla jo ainakin 14-vuoden ajan ja vieläpä ilmaiseksi..


    • Anonyymi

      Minulla maksoi vajaa puoli tuntia 52€. Enkä saanut edes asiaani hoidettua hävytöntä, ei koskaan enää pyydetä apua. Onko tämä laillista, otan selvää. Pitäis vaihtaa liittymää

      • Anonyymi

        Tottakai on. Vapaaehtoinen palvelu asiakkaille! Omaa tyhmyyttähän se on jos sinne soittaa kun vastauksen voi löytää nopeasti Googlesta..


    • Anonyymi

      Joskus oli aika, että oma kuru soitti kotiin. Hän sai yhteyden koneeseeni ja latasi turvaohjelman, josta maksan joka puhelinlaskussa. Veljeni opettaa atk:ta Mäntsälässä. Ei häntäkään aina tänne saa. Kaikki tuntui sujuvan näppärästi ja turvaohjelma tuli ladattua ja on voimassa toistaisesksi. Nyt on tullu muita ikäviä juttuja matkaan, joita en ymmärrä. Tilasin lähimmän oma gurun käymään. Maksakoon. En kestä, että tänne tulee jotain sellaista törkyä, mikä ei tänne kuulu. Katsotaan mitä tulee? Se puhelu, kun sieltäpäin soitettiin ja hän sai yhteyden koneeeseeni, maksoi vain 39 euroa. Nyt ei taida sellaista mahdollisuutta edes olla. Rahan tulo loppuu heiltä.

      • Anonyymi

        Turvaohjelma hyvä sellainen on nykyään sisäänrakennettuna Windowsiin. Aivan turha maksaa sellaisesta nykypäivänä.. eli halpaan menit..


    • Anonyymi

      Kerron tähän yhden hauskan jutun.

      Olin muuttanut opiskelija-asuntoon, ja siinä ihan tavallisena viikonloppuaamuna oli tottakai jälleen kerran kauhea kanuuna, kun yhtäkkiä ovikello soi.

      Vedin paitaa päälle ja jotain muutakin peittävää säädyllisyyssyistä, mies kun olen, ja ovea avaamaan.

      Joku nuori kundi, opiskelija tottakai, opiskelija-asunnossa kun asutaan, oven takana sitten kyseli jotain tyyppiä, johon sanoin että ei ole tuttu, ja lisäsin että juuri itsekin muutin tähän.

      Sen verran sitten jatkoin jutustelua, että kyselin hieman että mistä on kysymys, jos vaikka kaveri sattuisi piipahtamaan kun oli jotain minulle kuulumatonta postia luukusta pukannut.

      Kaveri siinä sitten valitteli jotain ongelmia tietokoneensa kanssa.

      Kysyin vaan että 'onko sulla kahvia?'

      Kaveri oli siinä vähän h-moilasena, mutta vastasi sitten että 'Kyllä on'.

      Sanoin vaan että 'Mees paneen pannu kuumaksi, ja vähän vahvemmalla keitoksella, niin tuun kohta kattoon'...

      Ryysyt niskaan ja naamaa vähän siedettävämpään kuntoon, ja portaita pitkin yksi kerros alaspäin, ja koputan oveen. Ei siinä kanuunassa mitään ovikelloja todellakaan rimputella.

      Pika-analyysi koneesta, ja sitten mukillinen kahvia naamaan.

      Teutaroin koneen kanssa, ja toinen mukillinen kahvia naamaan.

      Sitten pyydän omistajan paikalle kokeilemaan ja katsomaan, ja samalla kolmas mukillinen kahvia naamaan.

      Isäntä on tyytyväinen lopputulokseen.

      Kiitos kahvista ja näkemiin. Jos vielä on ongelmia niin mielellään joku iltapäivä sitten seuraavalla kerralla, tai pudota lappua luukusta niin kyllä minä paikalle pääsen...

    • Anonyymi

      Soitin omagurulle mutta en pitänyt henkilöstä joka vastasi hän ei osannut mitään tehdä eikä siitä meinannut tulla mitään ja minusta tuntui että hän ei osannut hyvin Suomea

    • Anonyymi

      Ei kannata soittaa. Vittuilevat vain että et osaa mitään ja nauravat paskaista naurua päälle. Sen lisäksi tulee julmettu lasku.

    • Anonyymi

      Voin ottaa vastaan sähköposteja, mutta kone ei suostu lähettämään mitään kenellekään, vastaa vain " viestin lähettämisessä virhe

      • Anonyymi

        Käytä selainposteja kuten Gmailia..


    • Anonyymi

      Ei kannata, maksat vaikka et apua saakaan.

    • Anonyymi

      Osaako joku neuvoo miten synkronointi onnistuu Gmail:sta Outlookkiin.

    • Anonyymi

      Huijarit. Sain suuren laskun, vaikka en saanut mitään apua. pitkän keskustelun jälkeen he lähettivät minut toimistoon selvittämään ongelmaa

      • Anonyymi

        Sama täällä,sain 117€ laskun,vaikka en saanut mitään apua! Todella huijausta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe