Moi!
No niin. Nyt on H-hetki käsillä. Lento lähtee huomenna ip Suomen aikaa, perillä 2.1. Melbourne-Adelaide suunnalla nyt ainakin ajattelin kulkea.
Jos teillä on Great Ocean Roadin varrelta/ Adelaiden suunnalta joitain nähtävyys-vinkkejä, laittakaatte ketjuun - olisin kiitollinen!
Alice Springs näkemisen arvoinen? Kannattaako lentää Adelaidesta?
Huomenna Ausseihin =)
4
596
Vastaukset
- CheckSix
Yksi kateellinen ilmoittautuu! Itse suunnittelin lähteväni Ausseihin vasta vuoden päästä, juuri joulu-tammikuun vaihteessa.
Erittäin hyvät matkat sinulle! :)- s
cool :) mä tulen perässä Melbourneen, meinaa 1.2 lähtee lento :)
- Adela
Oot vissiin takasin Suomessa? Miten reissu meni?!
- aussilainen
Great ocean roadilla on mun lempi pikkukaupunki Lorne, jossa yovyin ihanassa modernissa kattohuoneistossa, se on siina paakadulla rannalla. Kaykaa kaikilla vesiputouksilla jotka on hieman sisamaahan great ocean roadilta. Tietysti 12 Apostles, joka on siina matkalla, auringonlaskiessa on parempi!
Alice Springs ei kaupunkina ole nakemisen arvonen, mutta jos aikoo menna katsomaan Kings canyonin ja Ulurun seka The olgas, sitten kannattaa menna. It is not about the destination it is about the trip. Eli itse menin autolla darwinista alas alice springsiin ja sielta noihin paikkoihin ja parempi olis viela jos on nelivetoauto niin voi ajaa moniin eri paikkoihin alice springsilta matkalla kings canyonille ja ulurulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211