Irvine: Olin noita: 2: Mustien noitien kuningattarena

sunnyriver

"Mustien noitien kuningatar". Se oli korkea arvo, tärkeä asema.
JA kyllä minä matkustelinkin, loistokkaasti , saaatananpalvojien johtajan kanssa, joka oli myös musta noita, Vierailin Hollannissa, Saksassa ja Ranskassa.. Asuimme parhaissa hotelleissa tai joskus noitien kodeissa... Mitään kielimuuria ei ollut, sillä pyytäessäni Luciferia auttamaan minua, hän auttoi, ja pian pystyin ymmärtämään eri kieliä ja keskustelemaan niillä vaikeuksitta... Keskustelimme paljon, ja tärkein keskustelunaiheemme oli miten saada musta noituus kiehtovammaksi.... Oli tärkeää antaa noituudelle uusi ilme, ja tällaiset suunnitelmat määriteltiin: Älä koskaan pelota ketään. Tarjoa uutta salaperäisyyden maailmaa ja jännitystä. Tee noituudesta vähemmän sysnkältä näyttävä. Anna sen näyttää luonnolliselta, viattomalta seikkailulta. (Kaikkia kiehtoo seikkailu ja salaperäisyys). Peitä paha houkutelevaan ulkokuoreen.
Valkoisten noitien rivit taajenivat, siksi meidänkin piti houkutella uusia jäseniä. emme maininneet mitään veriuhreista - se olisi herättänyt pelkoa.
Valkoisia noitia liittyi mustiin noitiin, opimme heiltä uutta. Haluan tässä mainita, että vaikka valkoiset noidat väittävät, etteivät he koskaan tee kenellekään vahinkoa, olen tuntenut valkoisia noitia, jotka kyllä tekevät. Mustien noitien voodooksi kutsuttuja temppuja vastasi valkoisilla noidilla "fith fath" eli savesta tehty nukke, joka muistutti sitä henkilöä, jota he halusivat vahingoittaa. He pistivät nukkea neulalla sulkeakseen tuon henkilön huulet. He sitoivat nuken jalat aiheuttaakseen kipua tuon henkilön jaloissa,..
Olin mustien noitien kuningattarena kokonaisen vuoden. Sen jälkeen luovuin vapaaehtoisesti asemastani.. Lähdin Lontoosta...Turvauduin aina prostituutioon, kun rahani alkoivat olla vähissä. Mustien noitien kuningattarena olin viettänyt ylellistä elämää, eikä minun ollut tarvinnut toimia tavallisena prostitutioituna,
.... Miksi epäilin noituutta? Johtuiko se siitä, että en ollut enää alituisesti noitien seurassa, vaan tapasin heitä vain kerran tai kahdesti viikossa? Vai johtuiko se siitä, että Herra Jeesus vaikutti nämä epäilykset? Uskon jälkimmäiseen vaihtoehtoon.

0

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
        Savonlinna
        328
        11336
      2. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
        Maailman menoa
        35
        3471
      3. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
        Ikävä
        79
        3047
      4. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
        Maailman menoa
        95
        2761
      5. 89
        2631
      6. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
        Maailman menoa
        27
        2406
      7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
        Maailman menoa
        154
        2351
      8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
        Maailman menoa
        274
        2259
      9. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
        Ikävä
        45
        1481
      10. Kun aika on oikea niin

Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �
        Ikävä
        13
        1445
      Aihe