Meille tuli lauantaina kiharakarvasen noutajan urospentu ja hyvin on menny muuten mut yöt on ihan hirveitä...pentu ei oo hiljaa yhtään vaikka kaikki konstit on kokeiltu. On omaa alusta omassa avoimessa kangashäkissä, radio päällä, jouluvalot palaa ettei oo ees pimee mut ei :(
Kasvattajalta tuli mukaan huopa, alusta ja
2 leluu missä on ne vanhan kodin hajut. Huudattaa ei koiraa viittis ku lapsetkaa ei saa nukutuks ku koira vinkuu ja ulisee.
Isäntä on joutunu valvomaan koiran kaa nyt 4 yötä lastenhuoneessa valot päällä ja tää tilanne alkaa todella syödä miestä...3 aikasempaa koiraa ollu eikä koskaan näin mahottomia öitä :(
Kiharan pentu ja hankalat yöt
Rukksetko koirasta?
1
353
Vastaukset
- Kyllä se siitä
Aina eivät spartalaishenkiset pennun kotiuttamisohjeet toimi. Silloin on parasta vain antaa periksi. Itse toimisin seuraavasti:
Patja tai muu pehmuste lattialle ja isäntä tai emäntä sille nukkumaan. Oma eksotiikkansa tässäkin, ja koira leimaantuu omistajaansa, läheisyyshän luo yhteyttä.
Tämän pitäisi toimia. Kun pentu alkaa tottua uuteen ympäristöön, voi isäntä tai emäntä mennä omaan sänkyynsä ja koira halutessaan voi tulla siihen viereen. Myöhemmin voi sitten ryhtyä rajaamaan koiran liikkumista jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000603980224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2081748Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221521- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75727