"Tule kuuntelemaan Eric Hutchingsia Colston Halliin" "Tuhannet tulevat. Tule sinäkin"
Ensi näkemältä arvelin, että häm oli vapaapainija.
"Luulen, että hän on jonkinlainen evankelista tai saarnaaja", puuttui puheeseen eräs toinen virkailija.
"Ovatko kaikki tulleet hulluiksi tässä kirkkojen kaupungissa?" Ovatko kaikki täynnä uskon kiihkoa?"
Pahiolainen, herrani, ei ollut mielissään siitä, että vanhaa kunnon evankeliumia julistettaisiin Bristolissa.
Kokouksessa: Syvimmässä alennustilassa vietettyjen vuosien jälkeen joku kurottautui minua kohti - Jeesus, laupias Vapahtaja, joka kuoli minun sisjastani. Ensimmäistä kertaa elämässäni tunsin itseni likaiseksi ja syvästi häpesin elämäntapaani.
.... Aamuyöllä heräsin kauhean pelon vallassa. ...kuulin nämä sanat:
"Älä ole missään tekemisissä Neilin (babtistipastori) kanssa. Minä olen Epäilys ja Epäusko."
"Minä en tule ulos" Sitten monta ääntä huusi yhtä aikaa... Se kuullosti mahtavalta kuorolta, jonka karmea ääni voimistui ja voimistui. Hikoilin, lakanani olivat likomärät ja riivaajat runtelivat ruumistani.
Kuulin taas äänen sanovan: "Minä olen Himo. Olen saastainen henki. Minä en lähde. Olen ollut täällä vuosikausia,"
"Olen Valheet".... "Ja minä olen Noituus" ..."Minä olen Ylpeys...."
Riivaajat puhuivat yksi toisensa perästä- Luulin tulevani hulluksi. En ollut hullu, mutta tiesin. että jollei riivaajia ajettaisi ulos, tulisin täysin hulluksi,
Ihmettelin, missä Jeesus oli, missä valo oli. En vonut nähdä lainkaan valoa Helvetin pimeys oli laskeutunut ylleni.
... Vasta muutamien päivien kuluttua pastori Neil tuli tapaamaan minua. Hänellä' oli paljon työtä babtistipastorina. Nuo muutamat päivät olivat pitkiä kuin vuodet. Kävin vanhoissa kantapaikoissa - kapakoissa, elokuvateattereissa, noitien kokouksissa - mutta minusta tuntui, että riivaajat
ajoivat minua näihin paikkoihin, Olin tosiaan niiden hallinnassa.
Irvine: Olin noita: Osa 3: riivaajahenget
sunnyriver
0
282
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli285395Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144024Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403207IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512830Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851332Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318- 601203
- 791149
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3971126Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151111