Ajattelin, että tällä palstalla varmasti osais joku auttaa/kertoa, mikä koneessani on vialla, ku virtalähteet on aiheena...
Minulla on Acer 3103 WLMi -läppäri ja se on alkanut sammuilla. Siis ihan virrat menee ja viel semmonen piirre siinä, että kestää vähän aikaa, kun koneen pystyy uudelleen käynnistämään. Olen ottanut akun irti oireen ilmenemisen jälkeen, kun kiinnosti, että onko sillä vaikutusta, mutta sama ongelma jatkuu. Osaisko joku kertoa, mistä johtuu ja oisko iso/kallis korjaus edessä?
Läppärin sammuilu
Juhy84
5
498
Vastaukset
Voi johtua myös ylikuumenemisesta.
- minä11334
Mulla on ihan sama ongelma. Lehdessä luki että se saattaa johtua pölystä.
Kannattaa imuroida ilmaaukot koneesta huolellisesti ja puhallella niihin koska sammuilu saattaa johtua tiheästä pölystä.
Kannattaa myös pyyhkiä kone vaikka rätillä huolellisesti.
Olen kokeillut tuota ja on auttanut. - Aksu2000
Ylikuumeminen
- rss3
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD ei jeesus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456