Minulla on ollut hankaluuksia lämpöhalvausten kanssa. Onko mitään miten näkee prosessorin lämpötilan ja tuulettimen kierrosluvun käynnissä olevasta koneesta. Ne näkee käynnisttettäessä koneen, entä sen jälkeen?
Prosessorin lämpötila
7
2515
Vastaukset
- keio
näyttää yleensä tuulettimen kierrosnopeuden ja prosessorin lämpötilan.Esimerkiksi Sisoftwaren Sandra ohjelmalla näet myös ne tiedot.
- mbm
motherboard monitor
- mbm
aida kirjoitti:
aida32
http://www.aida32.hu/aida32-download.php
toi on paras!Onhan se ok, mutta ihan paras?
Jokaisen mielestä joku ohjelma on hyvä, se ei kuitenkaan tee muista ohjelmista huonoja :)
Itse kallistuisin tuohon mbm:ään. - baader
mbm kirjoitti:
Onhan se ok, mutta ihan paras?
Jokaisen mielestä joku ohjelma on hyvä, se ei kuitenkaan tee muista ohjelmista huonoja :)
Itse kallistuisin tuohon mbm:ään.ainakaan mulla, näytti 120 asteen lämpöjä, MSIn oma ohjelma näyttää 48 astetta. Tosin emo on uusi ja luultavasti ei vielä kovinkaan tuettu mbmssä.
- mbm
baader kirjoitti:
ainakaan mulla, näytti 120 asteen lämpöjä, MSIn oma ohjelma näyttää 48 astetta. Tosin emo on uusi ja luultavasti ei vielä kovinkaan tuettu mbmssä.
joku säätökin saattaa olla pielessä, esim board sensoria kannattaa kokeilla vaihtaa. Emolevyäsi ei ilmeisesti löytynyt tuetuista emoista?
Mutta kokeiles sitten vaikka aidaa tai jotain muuta vastaavaa softaa. - mace
MbM vaikuttaa erittäin miel. kiint. mutta wizardissa ei ollut compaq ap200 pro workastation mahdollisuutta valittavissa. Kokeilenko sattumanvaraisesti jonkin muun vai mikä avuksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940