Tuli postia Lahti Energialta kiva yllätys taas nousi sähkölasku nyt 208,39€ kk!!!
Vuodessa 27204kwh ja 2500,68€ joko pitäs vaihtaa yhtiötä?
Lahti Energia TÖRKEEN KALLISTA
7
782
Vastaukset
- ac^dc
Ei pidä vaihtaa yhtiötä vaan pitää puolittaa kulutus. HIIIIRRRVEITÄ KWH-LUKEMIA.
- 91,93 €/MWh
91,93 €/MWh - ei tuo nyt niin kovin kallis ole. Itselläkin on vaihdellut 70 - 150 €/MWh välillä.
- Eurot suomeen
Kokeile https://www.vaihtovirta.fi/alku.htm
Huom. kannattaa testata eri sopimuksia määräaikainen vst.toistaiseksi.
Äläkä erehdy viemään rahojasi ruotsalaisille - Yks pihi
Jos haluat kerskakuluttaa energiaa niin maksat. Ei energiakulutus vähene energiatuottajaa vaihtamalla.
Katso peiliin ja tutki mitä turhaa energiakulutusta voit vähentää asumismukavuudesta tinkimättä.
KULUTTAMATON ENERGIA ON HALVINTA ENERGIAA.- Vattenfall_asiantuntija
Kiitos hyvistä kysymykseen liittyvistä vastauksista ja kommenteista.
Esille on tullut kaksi hyvää vaihtoehtoa: sähkön myyntiosuuden kilpailuttaminen on yksi keino maksaa sähköenergiasta kilowattituntia kohden mahdollisimman vähän. Toinen vaihtoehto, energiankulutuksen tehostaminen, on pitkällä aikavälillä kestävämpi ratkaisu, jolla on mahdollisuus pienentää kokonaiskustannuksia. Se on myös keino vähentää energiankäytöstä aiheutuvia ympäristövaikutuksia.
Kuluttamaton energia on halvinta energiaa - pitää toki paikkansa. Tarvitsemme kuitenkin energiaa moneen eri tarkoitukseen. Tarpeetonta kulutusta meidän kaikkien kannattaa pyrkiä karsimaan - siinä onkin hyvä tavoite uudelle vuodelle.
Terveisin, Airi Laakkonen,
Vattenfallin energia-asiantuntija - railee
Vattenfall_asiantuntija kirjoitti:
Kiitos hyvistä kysymykseen liittyvistä vastauksista ja kommenteista.
Esille on tullut kaksi hyvää vaihtoehtoa: sähkön myyntiosuuden kilpailuttaminen on yksi keino maksaa sähköenergiasta kilowattituntia kohden mahdollisimman vähän. Toinen vaihtoehto, energiankulutuksen tehostaminen, on pitkällä aikavälillä kestävämpi ratkaisu, jolla on mahdollisuus pienentää kokonaiskustannuksia. Se on myös keino vähentää energiankäytöstä aiheutuvia ympäristövaikutuksia.
Kuluttamaton energia on halvinta energiaa - pitää toki paikkansa. Tarvitsemme kuitenkin energiaa moneen eri tarkoitukseen. Tarpeetonta kulutusta meidän kaikkien kannattaa pyrkiä karsimaan - siinä onkin hyvä tavoite uudelle vuodelle.
Vattenfallin energia-asiantuntijaEikö niitä perusmaksuja voisi pienentää ja kilowattihintoja nostaa vähän, niin kannattaisi se energiansäästö paremmin? Se lisäisi sähkön säästämisintoa!
- Vattenfall_asiantuntija
railee kirjoitti:
Eikö niitä perusmaksuja voisi pienentää ja kilowattihintoja nostaa vähän, niin kannattaisi se energiansäästö paremmin? Se lisäisi sähkön säästämisintoa!
Hei,
kiitos vinkistä. Vien ideasi eteenpäin. Kun sähkötuotteita kehittellään, on asiakkailta tullut palaute aina tervetullutta.
Vattenfallin energia-asiantuntija
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569