puhelut arabiemiraateista suomeen

tietämätön11

äitini on arabiemiraateissa, ja soittelee minulle päivittäin. hän väitti, että vain hän joutuu maksamaan, mutta itse haluaisin varmuuden. maksaako siis minulle puheluiden vastaanottaminen arabiemiraateista (ulkomailta yleensäkin)?
operaattoreiden sivuilta en löytänyt vastausta.

6

3408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234567 ja mä

Jos olet Suomessa ja sinulla suomalainen liittymä, niin sinä et maksa vastaanotetuista puheluista mitään. Äitisi maksaa puhelut, jotka melko kalliita soitettaessa suomalaisesta liittymästä Suomeen.

• telefoonari

Aivan, mutta jos sinä soitat äidillesi emiraatteihin suomalaisesta liittymästä suomalaiseen liittymään, niin silloin sinä maksat normaalin hinnan puhelustasi ja äitisi maksaa ulkomaan osuuden vastaanotetusta puhelusta.

• mistä sitä laskua...
        telefoonari kirjoitti:

Aivan, mutta jos sinä soitat äidillesi emiraatteihin suomalaisesta liittymästä suomalaiseen liittymään, niin silloin sinä maksat normaalin hinnan puhelustasi ja äitisi maksaa ulkomaan osuuden vastaanotetusta puhelusta.

minuutti. On sinulla tyhmä äiti, eikö osaa lomailla ilman puhelinta?

• Kalle Kännykkä
        mistä sitä laskua... kirjoitti:

Elisan ja Soneran hinnastossa UAE->Suomi puhelu maksaa 2,95eur/min ja puhelun vastaanotto UAE:ssa 1,65eur/min kummassakin UAE:ssa olevassa verkossa (Etisalat ja du). Kun matkapuheluiden hinnat suomalaisten liittymien välillä ovat tyypillisesti alle 0,10eur/min, niin on kokonaisedullisempaa, että sinä soitat äidillesi kuin hän sinulle. Tällöin sinulle tulee kuluksi Suomen sisäinen hinta (siis alle 0,10eur/min) ja äidillesi vastaanottomaksu eli 1,65eur/min.

Puheluhinnoittelun periaate on, että puheluun vastattaessa tai puhelua soitettaessa pitää olla helposti ymmärrettävissä mitä kuluja siitä syntyy. Matkapuhelimen olleessa kyseessä toisen osapuolen sijainnista ei välttämättä ole mitään tietoja, joten sijaintiin mahdollisesti liittyvistä lisäkuluista vastaa aina se osapuoli, joka tietää olevansa poissa kotiverkosta. Molempien ollessa poissa kotiverkosta kuluja tulee tyypillisesti molemmille.

• 1/2 orpo

Oma äitini on kuollut ja jos saisin soittaa hänelle olisin valmis maksamaan sen kympin minuutilta.
        Toi oli vain esimerkki, mutta Sinä et sitä ymmärtänyt. Anteeksi kovasti jos se oli epäselvästi esitetty.

• modern conveniences

Ja sinä taidat olla ihan muuten vain tyhmä.
        Puhelin on hyvä pitää mukana lomilla ihan hätätapastenkin varalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe