oisko kokemusta moisesta firmasta ja millaisia?korjailee vanhoja radioita,mittareita ja tuontapaista.kiitos etukäteen!
teleme oy
3
2176
Vastaukset
Itse olen korjauttanut / huollattanut siellä yhden kotiputkiradion ja kaksi autoradiota joista vanhin -50 luvun lopun blaupunkt putkiradio. Yksi transistoripeli on tälläkin hetkellä siellä työn alla ja, kunhan se valmistuu niin iso kotiradio pääsee sinne hoitoon.
Homma on näiden osalta toiminut erinomaisesti varsinkin, kun näillä ei ole ollut kiirettä. Sen verran siellä on harrasteradioita jonossa, että työhön saattaa mennä jopa muutama kuukausi.
Hinta on tietysti suhteellinen asia mutta, jos joku ylipäätään suostuu korjaamaan radiovanhuksia niin pitää siitä jotain maksaakin.
Porvoon suunnalla korjaajaa kysellessäni olen saanut osakseni lähinnä ylenkatsetta.
Työstä olen muuten saanut aina kuitin ja takuun ja kaupan päälle ystävällistä palvelua.
Itse en siis voi, kuin kehua ja suositella.- Radiohuolto
Eivät korjaa enään vanhoja radioita Telemessä. Huoltomies vaihtanut firmaa ja työskentelee Pulttikanava nimisessä yrityksessä nykyään. Joten sieltä löytyy osaavaa huoltoa jos sitä tarvitsee. Huoltavat kaikki elektroniikanlaitteet.
- Metallimusiikki
Pulttikanava näköjään korjaa myös muusikoiden musiikki laitteet. Tuttava käytti kitaravahvistimen huollossa. Oli todella nopea palvelu. Nyt soi taas hienosti. Onneksi löytyy paikkakunnalta asiantunteva huolto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486217
- 431634
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes361245- 45988
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320963Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45883Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13879Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384846Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14837Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75835