oisko kokemusta moisesta firmasta ja millaisia?korjailee vanhoja radioita,mittareita ja tuontapaista.kiitos etukäteen!
teleme oy
4
3109
Vastaukset
Itse olen korjauttanut / huollattanut siellä yhden kotiputkiradion ja kaksi autoradiota joista vanhin -50 luvun lopun blaupunkt putkiradio. Yksi transistoripeli on tälläkin hetkellä siellä työn alla ja, kunhan se valmistuu niin iso kotiradio pääsee sinne hoitoon.
Homma on näiden osalta toiminut erinomaisesti varsinkin, kun näillä ei ole ollut kiirettä. Sen verran siellä on harrasteradioita jonossa, että työhön saattaa mennä jopa muutama kuukausi.
Hinta on tietysti suhteellinen asia mutta, jos joku ylipäätään suostuu korjaamaan radiovanhuksia niin pitää siitä jotain maksaakin.
Porvoon suunnalla korjaajaa kysellessäni olen saanut osakseni lähinnä ylenkatsetta.
Työstä olen muuten saanut aina kuitin ja takuun ja kaupan päälle ystävällistä palvelua.
Itse en siis voi, kuin kehua ja suositella.- Radiohuolto
Eivät korjaa enään vanhoja radioita Telemessä. Huoltomies vaihtanut firmaa ja työskentelee Pulttikanava nimisessä yrityksessä nykyään. Joten sieltä löytyy osaavaa huoltoa jos sitä tarvitsee. Huoltavat kaikki elektroniikanlaitteet.
- Metallimusiikki
Pulttikanava näköjään korjaa myös muusikoiden musiikki laitteet. Tuttava käytti kitaravahvistimen huollossa. Oli todella nopea palvelu. Nyt soi taas hienosti. Onneksi löytyy paikkakunnalta asiantunteva huolto.
- Anonyymi
Laittakaa hyvät ihmiset tämän ja muidenkin alojen korjaajista arvostelut nettiin. Siis sekä ruusut että risut. Vintage radioiden korjaajia on vähän ja pitää kannustaa ja kehua kun aihetta ilmenee. Kysyntää eli työsarkaa ja tarvetta riittää joten ei saa loppua vaan laajentua tämä toiminta. Jos saat ylenkatsontaa tai ymmärtämättömyyttä päällesi pitää pistää palautetta nettiin, silleen toimii markkinatalous ja palvelun kilpailukyky eikä joku keskenään kyräily pirtissä mitään edistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901935
- 1131043
- 102965
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28574Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481