Kokemuksia Hentusen Winner-nettikurssista?

looser09

Moikka,
onko kellään kokemusta Hentusen Winner-nettikurssista, joka on paljon halvempi kuin se perinteinen n.1900€ maksava valmennuskurssi?

19

1240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vinnaren

      Eikö siellä ole samoja tehtäviä mitä valmennuskurssillakin? Hentusen materiaaleihin joskus tutustuneena uskallan suositella, jos et pysty/halua mennä "perinteiselle" kurssille

    • K

      Pääsin viime kesänä sisään HSE:lle Hentusen nettikurssin voimin. Jos oma motivaatio riittää lukemiseen, niin suosittelen nettikurssia. Ne tehtävät ja materiaalit on huippukamaa ja niillä pärjää. Valmennuskurssit on yliarvostettuja ja mielestäni niitä käydään usein "varman päälle", kun kaikki muutkin menee. Pari valmennuskurssia (ei kauppiksen) itsekin käyneenä voin sanoa, että ne asiat oppii ihan itsekin ja halvemmalla. Tietysti toisaalta ihmiset oppii eri tavoilla. Itselle ei tuo kuuntelemalla oppiminen ole toiminut.

      • nettiluennot

        virtualla on nettiluennot, entä Hetnusen winnerpalvelussa?


      • virtuaalisesti
        nettiluennot kirjoitti:

        virtualla on nettiluennot, entä Hetnusen winnerpalvelussa?

        onko Virtua vielä olemassa, tai jatkaako toimintaa joku?


    • nettiluennot

      kokemuksia nettiluennoista?
      onko tärkeää nähdä luento
      verrattuna siihen että saa
      pelkstään kirjatiivistelmät ja harjoitukset?

      • Hoaxer

        Itse kävin Valmennuskeskuksen nettikurssin ja eniten hyötyä luennoista oli matematiikan kanssa. Muissa aineissa itseopiskelumateriaali ja tehtävät riittävät mielestäni aivan hyvin, luentoja katselin ihan kertausmielessä.


    • onkos1

      onko matikan harjoituksia riittävästi

      • jookos1

        on. Suosittelen kilpakumppaneille muita kursseja :) viitsi vitsi. On se hyvä palvelu.


    • kauppikseen-2014
    • rahis2014

      Iteltä löytyis, mutta spostiosoitteessasi ilmeisesti jotain häikkää.

    • hetikohta

      onko tällä tai muulla kurssilla mahdollisuutta aloittaa heti?

      • Turun pupu

        Tuskin nyt mitään kurssia voi aloittaa ennen kirjojen julkaisua, joka on siinä marraskuussa? Jos jotain nyt haluat tehdä, laske matikkaa. Kurssin ehdit aloittaa sitten, kun sen aika on.


      • Varantula
        Turun pupu kirjoitti:

        Tuskin nyt mitään kurssia voi aloittaa ennen kirjojen julkaisua, joka on siinä marraskuussa? Jos jotain nyt haluat tehdä, laske matikkaa. Kurssin ehdit aloittaa sitten, kun sen aika on.

        mikä kirja kannattaisi lukea jos matikkaa meinaa lukea etukäteen? Kirjoitan ylioppilaaksi ensi vuonna ja sen jälkeen lähden yli kuukaudeksi reissulle, siksi joudun lukemaan sisäänpääsykokeisiin mahd. paljon etukäteen


      • Turun pupu
        Varantula kirjoitti:

        mikä kirja kannattaisi lukea jos matikkaa meinaa lukea etukäteen? Kirjoitan ylioppilaaksi ensi vuonna ja sen jälkeen lähden yli kuukaudeksi reissulle, siksi joudun lukemaan sisäänpääsykokeisiin mahd. paljon etukäteen

        Kävin itse Hentusen kurssin ja hän suositteli Summa 7:ää, josta laskin itse aika lailla kaikki tehtävät. Kirja oli ihan hyvä, mutta voit tietysti selailla vähän muitakin kirjoja, sillä niissä on kaikissa vähäsen erilaiset painotukset, vaikka pääsisältö on tietysti sama.
        Kurssilla jaettiin lisäksi _tosi_ paljon erilaisia harjoituksia, ja materiaalit olivat muutenkin enemmän kuin erinomaiset, joten suosittelisin sinulle myös verkkomateriaalien tilaamista, jos haluat varmentua osaamisistasi(:


    • kyllinderi222

      Kävin itse Hentusen verkkokurssin viime keväänä ja en voi muutakuin suositella. Sain 34 pistettä ja haluaman paikan. Tätä edeltävänä vuonna olin kusetusvalmennuksen kurssilla joka oli yhtä pallien neppaamista. Suosittelen winneriä, mutta kannattaa miettiä kumpi sopii itselle paremmin: luentotyylinen opetus vai kirjastolla itseopiskelu. Winnerin materiaalit ja mm. muistimylly palvelu ovat 5/5.

    • vierastrasedasdfs

      Ostaisin winnerin, mutta 690 on vähän liikaaa. Mulle riittäisi pelkät kokeet. Muistaakseni jollain valmennuskeskuksella tai vastaavalla oli alle satasella pelkät kokeet, vai muistanko väärin? Onko joku kokeillut muita? Olen joskus tilannut viidelläkympillä harjoituskirjan, mutta se oli niin surkea, ettei siitä mitään hyötyä ollut.

      • aaltoooseen

        saako halvalla hyvää :)


    • tehtäviäriittää
      • Aaalto16

        Paasykoe.fi ja kauppakorkeaan.fi ja kauppikseen.fi on myös nettikursseja järkevään hintaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1950
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1529
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      137
      1350
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1308
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1230
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1029
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      982
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      947
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      113
      917
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      761
    Aihe