Salaisuus salaisuudesta

salaperäinen!

Näytän teille jotain AIVAN TÄYDELLISEN HEVIÄ heti kun kerrotte miten saa rtorrentilla seedattua itseluotuja torrent-tiedostoja. Jaettava(t) asiat on jo kovalevyllä, ja sain vaivalla tehtyä torrent-tiedoston. Nyt ei tarvitse kun keksiä miten rtorrentin-kaltaisella, kevyellä ohjelmalla saa seedattua.

10

530

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.
      • Arvon herra tai neiti salaperäinen, huomautan että "warettaminen" voi olla rikollista eikä siihen yllyttäminen ole suotavaa. Wareta sinä minun pingu-leffani tuolta "sodat" palstalta.

Toisekseen warettamiseen yllyttäminen on palstan sääntöjen vastaista.

• ap,
        exergy kirjoitti:

Arvon herra tai neiti salaperäinen, huomautan että "warettaminen" voi olla rikollista eikä siihen yllyttäminen ole suotavaa. Wareta sinä minun pingu-leffani tuolta "sodat" palstalta.

Toisekseen warettamiseen yllyttäminen on palstan sääntöjen vastaista.

Käsitin että suurin osa Linux-jakeluista on täysin vapaassa levityksessä, ja että niitä voi warettaa täydellisen vapaasti. Huomasin vain että Debianin bd-torrentti puuttui ja tein sellaisen itse. Eihän tässä ole mitään laitonta voinut tapahtua.

• ap, kirjoitti:

Käsitin että suurin osa Linux-jakeluista on täysin vapaassa levityksessä, ja että niitä voi warettaa täydellisen vapaasti. Huomasin vain että Debianin bd-torrentti puuttui ja tein sellaisen itse. Eihän tässä ole mitään laitonta voinut tapahtua.

Katos vain, minä katsoin vain että piratebay ja joku blue-ray, olinpas hätäinen. Näyttää minulla vuosi ja järki kuluvan loppuun samaa tahtia ;)

sori!

• ap.
        exergy kirjoitti:

Katos vain, minä katsoin vain että piratebay ja joku blue-ray, olinpas hätäinen. Näyttää minulla vuosi ja järki kuluvan loppuun samaa tahtia ;)

sori!

Ei muuta kun latausta kehiin sitten. Mitä elinvoimaisemmaksi saadaan torrentti, sen parempi.

• ap.
        exergy kirjoitti:

sori!

Tuli tässä mieleen että jos ei kenellekään tunnu kelpaavan niin ainahan voin poistaa koko tiedoston. On minulla parempaa käyttöä liki 20 gigalle kun arpoa tämän kanssa.

• lyhyt laskutoimitus
        ap. kirjoitti:

Tuli tässä mieleen että jos ei kenellekään tunnu kelpaavan niin ainahan voin poistaa koko tiedoston. On minulla parempaa käyttöä liki 20 gigalle kun arpoa tämän kanssa.

Megasella yhteydellä 20:n gigan imurointi vie noin 45 tuntia, joten ehkä se rajoittaa innokkaiden lataajien määrää :)

• ap.
        lyhyt laskutoimitus kirjoitti:

Megasella yhteydellä 20:n gigan imurointi vie noin 45 tuntia, joten ehkä se rajoittaa innokkaiden lataajien määrää :)

Saatan nyt kuitenkin tehdä toisen yrityksen, tällä kertaa laitan kunnolla trackereita kun tuo piratebay ei tunnu toimivan kunnolla. Sekä pilkon iso-tiedoston osiin winraria käyttäen.
        Edelleen, maan mainiota että saatiin koko jakelu yhdelle levylle, ja VIELÄ parempaa olisi jos saataisi siitä kunnollinen torrentti.

• Nichya

käytän Delugea torrent hommiin.

• Tuo on sellainen huono vastaus. "En tiedä" -tyyppiset viestit eivät avarra asiaa laisinkaan. Myöskään ei ole suotavaa heti kehoittaa vaihtamaan ohjelmaa. Tietenkin silloin voi ehdottaa vaihtamista, jos kysyjän ohjelma on totaalisen rikki tai tyystin sopimaton tarkoitukseen, mistä ei liene tässä tapauksessa kyse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5197
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2189
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1927
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1444
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1046
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe