Näytän teille jotain AIVAN TÄYDELLISEN HEVIÄ heti kun kerrotte miten saa rtorrentilla seedattua itseluotuja torrent-tiedostoja. Jaettava(t) asiat on jo kovalevyllä, ja sain vaivalla tehtyä torrent-tiedoston. Nyt ei tarvitse kun keksiä miten rtorrentin-kaltaisella, kevyellä ohjelmalla saa seedattua.
Salaisuus salaisuudesta
10
496
Vastaukset
- ap.
Olkoot. Innostuin niin etten ehtinyt odottaa vastausta. Toki vaihdan KTorrentista pois kunhan joku ehdottaa jotain fiksumpaa.
Eli kaikki warettamaan: http://thepiratebay.org/torrent/5247569/Debian_5.03_on_a_Blu-Ray_ISO._Downloaded_only_a_few_days_ago.Arvon herra tai neiti salaperäinen, huomautan että "warettaminen" voi olla rikollista eikä siihen yllyttäminen ole suotavaa. Wareta sinä minun pingu-leffani tuolta "sodat" palstalta.
Toisekseen warettamiseen yllyttäminen on palstan sääntöjen vastaista.- ap,
exergy kirjoitti:
Arvon herra tai neiti salaperäinen, huomautan että "warettaminen" voi olla rikollista eikä siihen yllyttäminen ole suotavaa. Wareta sinä minun pingu-leffani tuolta "sodat" palstalta.
Toisekseen warettamiseen yllyttäminen on palstan sääntöjen vastaista.Käsitin että suurin osa Linux-jakeluista on täysin vapaassa levityksessä, ja että niitä voi warettaa täydellisen vapaasti. Huomasin vain että Debianin bd-torrentti puuttui ja tein sellaisen itse. Eihän tässä ole mitään laitonta voinut tapahtua.
ap, kirjoitti:
Käsitin että suurin osa Linux-jakeluista on täysin vapaassa levityksessä, ja että niitä voi warettaa täydellisen vapaasti. Huomasin vain että Debianin bd-torrentti puuttui ja tein sellaisen itse. Eihän tässä ole mitään laitonta voinut tapahtua.
Katos vain, minä katsoin vain että piratebay ja joku blue-ray, olinpas hätäinen. Näyttää minulla vuosi ja järki kuluvan loppuun samaa tahtia ;)
sori!- ap.
exergy kirjoitti:
Katos vain, minä katsoin vain että piratebay ja joku blue-ray, olinpas hätäinen. Näyttää minulla vuosi ja järki kuluvan loppuun samaa tahtia ;)
sori!Ei muuta kun latausta kehiin sitten. Mitä elinvoimaisemmaksi saadaan torrentti, sen parempi.
- ap.
exergy kirjoitti:
sori!Tuli tässä mieleen että jos ei kenellekään tunnu kelpaavan niin ainahan voin poistaa koko tiedoston. On minulla parempaa käyttöä liki 20 gigalle kun arpoa tämän kanssa.
- lyhyt laskutoimitus
ap. kirjoitti:
Tuli tässä mieleen että jos ei kenellekään tunnu kelpaavan niin ainahan voin poistaa koko tiedoston. On minulla parempaa käyttöä liki 20 gigalle kun arpoa tämän kanssa.
Megasella yhteydellä 20:n gigan imurointi vie noin 45 tuntia, joten ehkä se rajoittaa innokkaiden lataajien määrää :)
- ap.
lyhyt laskutoimitus kirjoitti:
Megasella yhteydellä 20:n gigan imurointi vie noin 45 tuntia, joten ehkä se rajoittaa innokkaiden lataajien määrää :)
Saatan nyt kuitenkin tehdä toisen yrityksen, tällä kertaa laitan kunnolla trackereita kun tuo piratebay ei tunnu toimivan kunnolla. Sekä pilkon iso-tiedoston osiin winraria käyttäen.
Edelleen, maan mainiota että saatiin koko jakelu yhdelle levylle, ja VIELÄ parempaa olisi jos saataisi siitä kunnollinen torrentti.
- Nichya
käytän Delugea torrent hommiin.
Tuo on sellainen huono vastaus. "En tiedä" -tyyppiset viestit eivät avarra asiaa laisinkaan. Myöskään ei ole suotavaa heti kehoittaa vaihtamaan ohjelmaa. Tietenkin silloin voi ehdottaa vaihtamista, jos kysyjän ohjelma on totaalisen rikki tai tyystin sopimaton tarkoitukseen, mistä ei liene tässä tapauksessa kyse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762691Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2761539Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991301Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3851246Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2889Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805