"collie-sukuiset rodut tai sekarotuiset koirat joissa on collieta madotetaan tuotteillla jotka eivät sisällä Ivermectiiniä! Tällainen vaihtoehto on mm. Axilur-loishäätö. "
En ole kuullutkaan? Miten tämä ivermectiini sitten on collieille haitallista? Itse en omista collieta vielä mutta olen hankkimassa. Faunattaren sivuilla oli (scrollatkaa alaspäin reilusti):
http://www.faunatar.fi/fin/index?page_id=424#Mikä rotu
Olen myös ihan pihalla noista rokotuksista..
Siis esim. penikkatauti: 3kk, 4kk ja yhden vuoden ikäisenä annetaan rokote ja sen jälkeen kahden vuoden välein tehoste? Menikö oikein?
Paljonko suunnilleen yksi rokote maksaa? Onko kallistakin lystiä? :s
Otetaanko kaikki nuo faunattaren sivuilla mainitsemat rokotteet samalla eläinlääkäri käynnillä?
Paitsi rabiesta vastaan ei näköjään rokoteta 3kk:n iässä.. miksi ei?
Missä on turvallisinta kulkea pennun kanssa ennen rokotuksia ettei vaan saisi mitään tartuntoja? Metsät?
Ivermectiini? ja rokotuksista kysyttävää
Kynttilä.
1
505
Vastaukset
- tallialueella ei
pidä liikkua, koska hevosille annetaan ko lääkettä, koiria on menehtynyt syötyään hevosen ulostetta, harvinaista mutta totta.
Rokotusten hinnat vaihtelevat paikkakunnittain ja riippuen lääkäristä. Meillä yksi kerta n 60 e, haimme rokotteet 3 x, koska se on nykyään suositus. Jotkut ottavat kaikki niin, että käyntejä tulee 2, näin säästää muutaman 10 e, siinä on kuitenkin riskinsa, kuuntele kasvattajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522125
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3351333Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941265- 1571168
- 68981
- 35948
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31899Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59858Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta26832Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46799