"collie-sukuiset rodut tai sekarotuiset koirat joissa on collieta madotetaan tuotteillla jotka eivät sisällä Ivermectiiniä! Tällainen vaihtoehto on mm. Axilur-loishäätö. "
En ole kuullutkaan? Miten tämä ivermectiini sitten on collieille haitallista? Itse en omista collieta vielä mutta olen hankkimassa. Faunattaren sivuilla oli (scrollatkaa alaspäin reilusti):
http://www.faunatar.fi/fin/index?page_id=424#Mikä rotu
Olen myös ihan pihalla noista rokotuksista..
Siis esim. penikkatauti: 3kk, 4kk ja yhden vuoden ikäisenä annetaan rokote ja sen jälkeen kahden vuoden välein tehoste? Menikö oikein?
Paljonko suunnilleen yksi rokote maksaa? Onko kallistakin lystiä? :s
Otetaanko kaikki nuo faunattaren sivuilla mainitsemat rokotteet samalla eläinlääkäri käynnillä?
Paitsi rabiesta vastaan ei näköjään rokoteta 3kk:n iässä.. miksi ei?
Missä on turvallisinta kulkea pennun kanssa ennen rokotuksia ettei vaan saisi mitään tartuntoja? Metsät?
Ivermectiini? ja rokotuksista kysyttävää
Kynttilä.
1
514
Vastaukset
- tallialueella ei
pidä liikkua, koska hevosille annetaan ko lääkettä, koiria on menehtynyt syötyään hevosen ulostetta, harvinaista mutta totta.
Rokotusten hinnat vaihtelevat paikkakunnittain ja riippuen lääkäristä. Meillä yksi kerta n 60 e, haimme rokotteet 3 x, koska se on nykyään suositus. Jotkut ottavat kaikki niin, että käyntejä tulee 2, näin säästää muutaman 10 e, siinä on kuitenkin riskinsa, kuuntele kasvattajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184381Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161550- 771525
- 1591493
- 10931
- 75809
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106777