Valkeaa unelmaa ...

runo64

Muistan
kuinka puistelin tuiskut pois
kylmän päältäni
ja tulin luoksesi avaten peittosi
valkoisen ihosi maailmaan
lämpimään.

Sykkivät ja kieppuvat tunteet
pyörteeksi tulee
lumi sateen ylä puolelle kuljettaa
hujan hajan lakanoille lopulta jättää

ja rakkauden kuorma
yhden hetken lisää saa.

Kimaltelevaa pakkaslunta sataa
ja tunnen muistojen oven raottuvan
tuulen kutsun kuiskaavan

ja olen jälleen kanssasi sinun ...

9

443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Pyydän, älä mene vaan tule luo ja
      peitä minut Sinun omaan vaaleaan,
      suo siellä minulle rauha Rakastaa,
      sydämeni lyönnit, vereni, tuntumaan..

      Annan minun peittyä itseesi ja allasi
      kuumeta, levitä vaaleat hiuksesi kasvoilleni,
      sileät olkapääsi huulieni luo ja tuoksusi minuun
      kiinni, sanon ne sanat, kiihdytä minut!!!

      Kuorruta minut kosteudellasi itsestäsi
      minuun, annan kiiltävien helmiesi kehostasi
      laskeutua reisilleni kuumina pisaroina, suo
      kiihkoni punan leimahtaa liekkiin valaisemaan..

      Ja vaikka auer on hiljainen ja äänemme vain sen
      sen sisällä, pakkasyö hiljainen ja vakava, Sinä
      naurat korvaani käheästi, lihaksesi hyväilevät minua,
      kantapääsi kannustavat kupeitani vaativasti painelle..

      ..silti tänä Uudenvuodenyönä kasvan nuorena
      Sinuun...yhä uudestaan..

      http://www.youtube.com/watch?v=44wve5RS1v4&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      Vaikka kylmää ja pakkanen vedestä
      kylmiä timantteja puristaa..

      niitä on miljoonia ja hehku sokaisee,
      maan povi niillä koreilee kuin kaunein
      neito..

      Hän, Rakkain, on vielä kauniimpi sisältää,
      kuoreltaan henkeäsalpaava..

      Hän, oman maan Nainen.

      Herkkä ja koskettelevan
      kaunis Rakkausrunosi.

      Kaikki kohdallaan tekstissäsi ja
      lukemisesta nautti..

      Säkeet elivät ja loivat mielikuvia,
      ajatuksia, kokonaisuuksia..

      Pehmeä, lämmin ja kovasti
      hyvä Runosi.

      Hyvä Ystävä: oikein hyvää Uuttavuotta Sinulle!

      • runo64-1

        ... menet
        niin älä tulematta jätä
        koska ikävä jää asumaan
        kaipauksen muuttaessa maisemaa
        ja kun tähdet syöksyvät korkeuksiin
        niin uudestaan
        on hyvä aloittaa
        jossain muualla ...

        hyviä sointuja mestarilla on runossaan
        sykkivää tunnetta sanoissaan
        joten hyvä ystävä hyvä !!!

        no tälläistä jouninjoutavaa
        lumitöissä syntynyttä
        ja eikä aihetta jatkotoimiin ...

        kiitos vierailusta ja runostasi hyvä ystäväin.
        toivotan hyvää uuttavuotta.


    • Tapiontytteli

      Lumi kaikkinensa on minulle sanomattoman kaunis viesti
      Kun aapojeni rinteet ja mäet peittyvät valkeaan vaippaan
      Äänet muuttuvat, oksan risahdus, tuulen laulu ja linnun siipien ääni kantaa matkainkin takaa
      Lumen vaipassa kimaltaa tuhannet timantit, väräjävät kilossa tähtikiteitten kultaiset hopeat.

      Kaikki on puhdasta, kuin edes hetkeksi murheet unohdettu ja anteeksi annetut.


      Tämä kohta runostasi
      “Kimaltelevaa pakkaslunta sataa
      ja tunnen muistojen oven raottuvan
      tuulen kutsun kuiskaavan”

      Tunnen sieluni tunnistavan
      Kauniina viestinä ilmoihin väräjävän

      Kaunein Kiitoksin ja
      Uuden Vuoden Toivotuksin
      Sinulle “peikkis”

      • runo64-1

        ... kirjailee hopeisin kirjaimin
        sanoja peikkotytön sydämeen
        ja joka laulaa äänellä heliällä
        revontulien hiljaisen hyminän säestyksellä
        maailmaan kauneuden
        lämpimän olon sydämiin
        ja sen tekoihin ...

        kiitos sanoistasi sinä joka kuljet aavoilla rajottamattomilla
        sädehtivä kruunu päälläsi
        josta varisevat timantit saavat hangen kimaltelemaan ...

        toivon sinulle hyvää uutta vuotta
        lämmöllä sydämestäni.


      • Tapiontytteli
        runo64-1 kirjoitti:

        ... kirjailee hopeisin kirjaimin
        sanoja peikkotytön sydämeen
        ja joka laulaa äänellä heliällä
        revontulien hiljaisen hyminän säestyksellä
        maailmaan kauneuden
        lämpimän olon sydämiin
        ja sen tekoihin ...

        kiitos sanoistasi sinä joka kuljet aavoilla rajottamattomilla
        sädehtivä kruunu päälläsi
        josta varisevat timantit saavat hangen kimaltelemaan ...

        toivon sinulle hyvää uutta vuotta
        lämmöllä sydämestäni.

        Harvinaista elämystä minulle ovat nuo revontulet

        Muistoissani kuitenkin vuosien, vuosien takaa
        tosi kylmänä pakkasyönä, avotulen ääressä
        tuo näky kun revontulet tanssivat taivaalla
        mahtavaa tanssiaan.

        Yksi unohtumattomista muistoistani tuo talvinen retki :)

        Kiitos toivotuksistasi

        Timanttisin terveisin "peikkis"


    • Meilläkin on täällä ihanasti ,kevyttä pakkaslunta.. Valkoista on ,upeaa..Pysyykin puhtaana,kun ei tässä ole mitään teollisuutta likaamassa lumen valkeutta..Runosi on kaunis..sopii tähänkin maisemaan..
      Ihanaa ajatella,että kylmästä pakkasesta pääsee, rakkaimpansa viereen ,peitteiden lämpimään..
      Mitä siellä sitten tapahtuneekaan,varmaan jättää kauniit muistot ,pitkäksi aikaan..
      Kimaltelee meilläkin nyt,pakkaslumi.. Kiitos ihanasta ,kimaltelevasta runostasi..
      Voihan hyvin siellä kaukana..Tunteesi pysyvät lämpöisinä,vaikka pakkanen paukkuisikin..
      Rakkaus ei jäädy koskaan.. Iloa jokaiseen päivääsi..t.Irkku

      • runo64-1

        ... saa toisen käymään 'katossa' ainakin
        ja saa kiukkuisena takaisin jolloin pitää helliä ...

        no lumitöitä tehdessä jokin muisto tulvi
        mieleen vuosien takaa ja kosketti sydämestä
        kaipaavasti
        ja siitä se syntyi ...

        hyvä että sieläkin on lunta ja se on harvinaista herkkua
        meren rannalla.
        no täällähän sitä piisaa aina
        mutta nyt on tosin pakkasta -35 eli aika kuiva keli.

        kiitos rakas ystäväin vierailustasi
        niin nyt pääsen toivottamaan symppiksille
        oikein hyvää viikonloppua
        lämmöllä sydämestäni.


    • *saaga*

      Jotenkin
      sinun runosi
      uutta ilmettä
      olet raikkaasti
      löytänyt...
      "ja rakkauden kuorma
      yhden hetken lisää saa"

      Uusi ihmeen ihana
      kuvaus, silmälle
      ja korvalle...

      Kiitos aistillisesta runo
      luku-elämyksestä

      • runo64-1

        ... vain ei koskaan palaa
        mutta ehkä kuin pohjana toimii
        entistä sykähdyttävimpiin tapahtumiin
        jotka toivottavasti jossain edessä päin
        häilyy ...

        no olen jäävi sanomaan onko tässä mitään uutta
        mutta ainakin taattua jouninjoutavaa
        tämä sisällään pitää
        luulisin.

        kiitos kun poikkesit
        kuin elävä tarina tähden alta toiselle - verraton saaga.
        hyvän viikonlopun toivotukset sinulle lähetän
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe