Mulla on jo muutaman kuukauden ajan ollut kipua taivuteltaessa taikka joskus kävellessäkin lonkan alueella. Myös kipeällä puolella nukkuessa tuntuu jokin kipeä kohta lonkan seutuvilla. Nyt ehkä viikon ajan on tuntunut "jotakin" alavatsassa taikka nivusessa. Ei suoranaista kipua. Välillä on tuntunut pieni vihlaisu lantiota kierrettäessä. Saattavatko tälläiset vaivat johtua esim. endometrioosista ? Käsittääkseni minulla ei ole ainakaan mitään kamalia kuukautiskipuja. Silloin tällöin kyllä vatsa saattaa kuukautisten aikana olla niin kipeä, että joudun ottamaan särkylääkkeen.
Lonkkakipu
2
10744
Vastaukset
- chr
ja oireet viittaisi myös siihen että lonkkanivelessä saattaa olla jotain.Suosittelen lääkärissä käyntiä.
- Hiazu
Minusta vaivasi johtuvat ristiselän välilevyistä tai iskiashermon puristustilasta. Itsellä ollut erinäisiä "iskias"vaivoja n. 18 vuotiaasta (nyt 41); lonkkanivelen särkyä joka säteilee reiteen, vatsaoireita, selän jäykkyyttä, särkyä yöllä yms. Viime syksynä alkoi mieletön selkäsärky, jos joutui kauan seisomaan paikallaan, lisäksi taivutettaessa sivuille tai jossain yllättävissä liikkeissä vihlontaa selässä. Todettiin välilevyn pullistumaa, syynä heikot lihakset alaselässä ja vatsassa (ts. huono lihaskunto). Olen huomannut että vaikuttaa koko alavatsan alueelle tehden outoja kipuja nykyään myös lonkkaluiden ulkopintaan, niin uskomattomalta kun se tuntuukin. Johtuu kai siitä että ne hermotukset ristiselästä lähtee niin moneen suuntaan. Itse olen naiseksi melko pitkä (178 cm), uskon että sekin vaikuttaa asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216605Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562275- 1471857
- 841245
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa971032- 72970
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.82927Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10833- 32830
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon147757