Perämetsien mörrimöykky

eve.

Hitto, tätä nykyaikaa !

Mikään mahti maailmassa
ei saa minua istumaan
peilin edessä tuntikausia

loihtimaan vuosisadan
parhainta meikkiä
kokeilemaan erilaisia
viehkeitä hymyjä ja silmäniskuja
joilla sinut valloittaisin

kulkemaan rinnat näkyvillä
avokaulaisessa
koska nykyajan taikasanahan on
sex sex sex... ja ...

kuka piru keksi korkokengät ? ?

Pysyä nyt pystyssä
kymmensenttisillä nauloilla
sipsutella sievästi
tanssahdella helmat hulmuten
kun sinä liitelet leveälestisissä
kunnon kengissä !

Olen mieluummin
perämetsien mörrimöykky

viis veisaan turhamaisille toiveillesi
ja jos kuljenkin onneni ohi

mitä sitten ?

Kipeä sydän harmaan villapaidan alla
ei vastaanota vaatimuksiasi
omistavaa rakkauttasi
joka kenties onkin kipeä isku kasvoillani

ja minä niin hartaasti odotan
kevyttä, lempeää
siivenkosketusta poskellani .

10

457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etukylän tervaskanto

      turhuus on epäkäytännöllistä

      perämetsässä säilyy
      aito ihminen
      joka ei palelluta rintamuksiaan
      eikä nyrjäytä nilkkojaan

      vaikka rakkaus saakin käyttäytymään hassusti :)

      • eve.

        Kyllä, turhuus on epäkäytännöllistä ja rakkaus saa käyttäytymään hassusti .
        On hyvä samoilla metsäpoluilla leveälestisissä .

        Kiitos palautteestasi, tervaskanto, ja Hyvää Uutta Vuotta 2010
        sinne etukylän hulinaan ! :)


    • Kalle K

      kirjottaja osannukkii sannoo ja sen ruuvulle laettoo
      sitä mitä on mukava lukkee....
      Tuosta mörrinmöykky sanasta tulloo mieleen yhtä
      sun toesta mutta ee tässä passoo joutavoo höveltöö...
      Vuan suattaa se olla niin jos lähet mörrin perrään metässä kulukemaan
      nii suattaa tarttua korkokenkät juurakkoon ja sitten oot
      nuama mättäässä....
      Kuitennii toevotan sinulla Ieva hyvvee uutta vuotta

      • eve.

        Mitähän hauskaa mörrimöykystä tulee mieleesi, uteliaisuuteni heräsi ?
        Huumormielessä kirjoitin tämän tekeleeni .
        Juu, kyllä metässä on ehdottomasti turvallisempaa kulkea matalakantaisissa .

        Kiitos palautteestasi Kalle K ja Hyvää Uutta Vuotta 2010 ! :)


    • runosi puhuttelee ja sen päätös on
      jotain hyvin herkkää, kaunista ja tuntuvaa.

      Kiitos !

      • eve.

        Huumorimielessä tämän kirjoitin, koska toisinaan kiukuttaa, kun naisten pitää tälläytyä
        ja yrittää siinä sitten keekoilla kymmensenttisillä, että olisi naisellinen !
        Ajattele nyt, kuinka mukavaa miesten on kävellä kunnon kengillä, eikä heidän tarvitse
        niin mahdottomasti nähdä vaivaa valloittaakseen jonkun ...

        Kiitos palautteestasi ja Hyvää Uutta Vuotta 2010 !
        Runoilemisiin ! :)


    • mahdotonyhtalo

      Pidin runostasi, puuskahduksesta. Puuskahduksesta, jossa puolustit itseäsi ja kantaasi. Olen samaa mieltä monista naisille suunnatuista tuotteista, kuten epämukavista kengistä. Kukaan ei ole nähtävästi kertonut sinulle, että se harmaa villapaita saattaa olla seksikkäämpi kuin yksikään avokaulaisista puseroista. Pysytään tavoillemme uskollisina :).

      • eve.

        Heh, puuskahdushan tämä olikin. Tiedä sitten siitä " harmaan villapaidan seksikkyydestä ":D
        Kyllä, pysytään vain tavoillemme uskollisina, ilman mahdotonta tälläilyä .

        Kiitos palautteestasi ja Hyvää Uutta Vuotta 2010 !
        Runoilemisiin !


    • ...

      ...

      • eve.

        Kiitos mielenkiintoisesta palautteestasi ! ?

        Hyvää Uutta Vuotta 2010 Sinullekin ". . . " !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe