HK P30?

Pienikätinen

Miten Heckler & Koch P30 sopii pienikätiselle ampujalle olisiko Glock 17 parempi vaihtoehto.

4

800

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mad Crock

Kokeile hyvä mies (nainen?) itse. Ihan sama mitä täällä ehdottaa, aina joku vouhkaa että "toi on p**ka, ota toi!".. Mulla on medium kokonen käsi, pieniluinen sellanen ja kumpikin sopii kokonsa puolesta hyvin. Tosin P30:ssä on vaihdettavia kahvapaloja josta saa muokattua itelleen sopivan palikan!

Ite harkitsin kumpaakin, mutta P30:ssä en pidä lippaanvapauttimen sijainnista (liipasinkaaressa) ja Glock ei muuten ollut tarkoituksiini se sopivin. Mutta mielestäni pienikätiselle sopivia kummatkin. Valitsin muuten CZ SP-01:n, sopii sekin kätöseeni.

• Pienikätinen

Vähän on vaikea kokeilla, koska täälläpäin ei noita aseliikkeitä liiemmin ole.

• sakke.kl
        Pienikätinen kirjoitti:

Vähän on vaikea kokeilla, koska täälläpäin ei noita aseliikkeitä liiemmin ole.

Nyt ensin katsotaan vanhat luvat ja ihan sama vaikka olisi muita pistooleja läjäpäin uusia ei enään myönnetä ennen vanhojen tarkistusta eli käsiasetta ei saa ellei ole vartija-poliisi.

• Pienikätinen
        sakke.kl kirjoitti:

Nyt ensin katsotaan vanhat luvat ja ihan sama vaikka olisi muita pistooleja läjäpäin uusia ei enään myönnetä ennen vanhojen tarkistusta eli käsiasetta ei saa ellei ole vartija-poliisi.

Entisiä aseita on, myös käsiaseita (järeitäkin esim .357 mag) Viimeaikoina olen miettinyt tulisiko minun elvyttää vanhaa harrastustani. Koska patruunat ovat kovin kalliita .357 mag:iin) olen miettinyt 9mm.
        Tiedän, että lupien saanti on vaikeutunut muutaman sekopään takia, mutta silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      831
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      83
      771
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      681
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      2
      654
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      554
    6. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      541
    7. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      523
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      183
      522
    9. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      486
    10. Ihmettelen tämän palstan naisia

Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä
      Sinkut
      83
      479
    Aihe